Penisy - tylko dla osób, które ukończyły 18 lat!

Nick:krushynka Dodano:2004-10-18 05:29:40 Url:www.bearwww.com/krushynka Wpis:szukam zwyklego faceta do 35 lat ktory mocno stapa po ziemi i wie czego i kogo chce.NIEPRAGNE ZLOTA NIE CHCE DIAMENTOW-JA CHCE POPROSTU KOCHAC,CZUC SIE POTRZEBNYM I BYC KOCHANYM ! CZY TAK WIELE WYMAGAM???
WAWA I OKOLICE
ew.tel.888-431-988
Nick:kutasik Dodano:2004-10-18 03:15:42 Wpis:25 latek pozna pana po 50
Nick:Jak aniołek, Dodano:2004-10-17 13:44:19 Wpis:mam 26lat, 194cm 93kg brunet, oczy niebieskie, krecone włosy, niedoswiadczony w stosunkach M/M szukam przystojnego pana ktory pomoze mi wejsc w swiat meskiej miłosci, niemam stalego dostempu do komputera wiec najlepiej kontakt tel, (poprostu niebede mial jak odpisac) mam własne przytulne mieszkanie, mozemy najpierw spotkac sie na piwie, jak mi sie spodobasz pojdziemy do mnie, zadzwon (taka mala podpowiedz, lubie jak ktos swintuszy mi przez tel. proste! musisz mnie przeciesz w jakis sposob do siebie "przyciagnac" )607371622
Nick:Marcin 19 Dodano:2004-10-17 13:25:02 Wpis:Poszukuje pana ktory udzieli i pozyczki i pozwoli ja splacic w kilkanascie miesiecie niepotrzebuje darowizny tylko pozyczki a niemam stalych dochodow!
Pozatym szukam kogos do pogadania poprzytulania itd>Pozdrawiam
Nick:On Dodano:2004-10-15 23:50:19 Wpis:Stron ok ale szkoda ze bardzo zadko aktualizowana
Nick:Tomek26 Dodano:2004-10-15 17:46:48 Wpis:Chcę sie spotkac w thermie w Chorzowie ze zdecydowanym gościem na sex. Do 45 lat, ale koniecznie szczupły i wydepilowany! Ja mam 26 lat, sylwetka sportowa, ciało po solarze, 188 cm wzrostu, waze 84 kg, krótkie czarne włosy (na głowie). Pałeczka 19 cm. Uwielbiam sex grupowy, ja lubie ssać kutasy, jak ładna to i z połykiem.Bądźcie jutro, 16.10 . Pzdr.Tom
Nick:ramirez Dodano:2004-10-15 01:17:23 Wpis:Chciałbym stworzyć związek z mężczyzną w wieku ok.50lat. Jestem spokojny, romantyczny, męski, studiuję plastykę. Hobby-muzyka. Jeśli mieszkasz w Warszawie lub okolicy, chciałbyś abyśmy mieszkali razem (oczywiście po bliższym poznaniu), jesteś zadbany, męski, opiekuńczy i nie chcesz być dłużej samotny to pisz do mnie na adres conneryfan@wp.pl (Najlepszy kandydat powinien być przystojny, mieć zarost na twarzy (nie musi) i torsie (koniecznie) Młodzi mnie nie interesują. Pokaż foto.
Nick:Marek55 Dodano:2004-10-14 17:36:39 Wpis:Sympatyczny średniolatek, samotny, niezależny, mieszkanie samochód z Małopolski, pozna przyjaciela 20-50 lat spokojnego z poza środowiska dla którego przyjaźń jest ważnym elementem w życiu. Zależy mi na poznaniu osoby bez wąsów, brody, niewysokiego o chłopięcej sylwetce i długich włosach. / nie jest to warunek/ kontakt tel: 695478894
Nick:mjio2 Dodano:2004-10-14 16:57:26 Url:Poznam Wpis:Pan,w średnim wieku, ustabilizowany, pozna Pana. Kontakt telefoniczny nr:693300411
Nick:men club Dodano:2004-10-14 00:28:52 Url:http://eroticclub.tib.pl/club/index.php Wpis:W Warszawie za 10 dni zostanie otwarty sex shop dla kochajacych i lubiacych inaczej sex shop oraz miejsce rozrywki erotycznej
Nick:kubuś Dodano:2004-10-12 04:54:55 Wpis:Hej-jestem otwarty na przyjaźń i sex. Mieszkam w Krakowie. Nie mam lokum do intymnych spotkań. Lubię anal-jestem raczej pasywny- oral, pieszczoty, pocałunki, lizanie...długo i czule...Mam 38 lat, 178 cm wzrostu, 88 kg wagi oraz 17 cm we wzwodzie.Jestem więc średnio owłosionym misiem, który czasami odwiedza Thermę S. Lubię misie, ale także facetów bez brzuszka. Zapraszam do kontaktu wszystkich, którzy nie ukończyli 50 lat.
Nick:Tomo Dodano:2004-10-11 20:06:01 Wpis:Czesc Jestem z Krakowa mam 22 lata szukam laski z ktora mozna wyjsc na pivko na imprezke i posexsić sie troche tylko grzecznie
Nick:misiolubek28 Dodano:2004-10-11 19:46:52 Wpis:cześć wszystkim misiom.Jestem z Wrocawia mam 28lat 176/70. ciemny blondyn średniej urody ale dość zgrabny z apetycznym cialem i lubiący urozmaicony seks(szczególy potem).Poznam milego kulturalnego dojrzalego wiedzącego czego chce misia z dużym temperamentem chętnie dominującego.Odwagi- warto.
Nick:misiolubek28 Dodano:2004-10-11 19:46:51 Wpis:cześć wszystkim misiom.Jestem z Wrocawia mam 28lat 176/70. ciemny blondyn średniej urody ale dość zgrabny z apetycznym cialem i lubiący urozmaicony seks(szczególy potem).Poznam milego kulturalnego dojrzalego wiedzącego czego chce misia z dużym temperamentem chętnie dominującego.Odwagi- warto.
Nick:york Dodano:2004-10-11 12:24:50 Wpis:Witam ! Latem odwiedziłem saunę.Jestem hetero ale po cichu liczyłem na kontakt z jakimś mężczyzną. Nie czekałen długo, będąc w saunie siedział koło mnie młody człowiek. W pewnej chwili podnieciłem się. Zauważył to nieznajomy i zaczął mnie dotykać.W końcu obciągnął. Było bardzo miło. Polecam wszystkim.
Nick:Maciek(MARIA) Dodano:2004-10-10 21:25:25 Wpis:Przystojny 22 latni brunet, srednio owlosiony, swietnie obdarzony 22cm(poddepilowany), szczupl y, niebanalny, nteligentny, z poczuciem humoru, uczciwy zapewni niezapomniany Ci sex na wysokim poziomie. W lozku lubie wszystko od delikatnych pieszczot po przez sex analny, oralny po specijalne zyczenia.Posiadam wlasne ciche mieszkanie w centrum miasta, wiec mozemy sie spotkac u mnie lub u ciebie, ewentualnie w hotelu. Zapewniam 100% DYSKRECJI i higieny i tego oczekuje. W razie potrzeby jesli lubisz bawic sie w tropjke lub patrzec jak ktos sie zabawia moge byc z kumplem;przystojnym szczuplym c.blondynem, w rosporku 19cm. Jesli jestes zainteresowany to dzwon 0 693245791 -na smsy nie odpowiadam.
Nick:saco Dodano:2004-10-10 15:31:15 Wpis:Dwoch meskich, przystojnych kolesi (22 i 25lat)z Bydgoszczy pozna znajomych do wszytskiego.
Nick:chetnego_grubaska Dodano:2004-10-10 12:10:41 Wpis:Witajcie!
Zacznę od tego, że przez pomyłkę napisalem w dziale grubaski lubiące grubaski, ale jeśli ktoś z czytających tam moj anons napisze, to też fajnie.
Chcę poznac grubaska ok 100 kg i wiecej, przytulasa do ok 40 lat, z okolic bydgoszczy, chojnic. Ja 178/72/17, lat 28. pozdrawiam i czekam na maile
Nick:chetnego_grubaska Dodano:2004-10-10 12:05:44 Wpis:Witajcie!
chce poznac grubaska od 100 kg w gore, przytulasa do 40 lat, z okolic bydgoszczy, chojnic, jak bysmy się spotkali to pogadamy o reszcie. Ja 178/72/17, lat 28. Pozdrawiam i czekam na maile.
Nick:Lesiu Dodano:2004-10-09 17:02:08 Url:brak Wpis:Cześć Wam :) Mam na imię Leszek, mam 20 lat i jestem ze śląska. Szukam partnera, który wprowadzi mnie w świat seksu. Nie miałem nigdy partera, jestem amatorem... Zabawiałem się różnymi przedmiotami i sprawia mi to ogromną przyjemność lecz chcę spróbować na żywo z facetem. Jestem gotowy na wszystko, zrobie co zechcesz... Chcę poprostu zostać maxymalnie(hard) \"wyruchany\". Proszę o kontakt na maila. Pozdrawiam.
Nick:krzysztof Dodano:2004-10-07 23:00:45 Url:603045205 Wpis:mam 33 lat sztyn 175 szukam starszego do wspolnych spotkan i zabaw uwielbiam saunne anal oral czekam na kontakt 603045205 katowice
Nick:krzysztof Dodano:2004-10-07 23:00:42 Url:603045205 Wpis:mam 33 lat sztyn 175 szukam starszego do wspolnych spotkan i zabaw uwielbiam saunne anal oral czekam na kontakt 603045205 katowice
Nick:chaser_poznan Dodano:2004-10-07 20:44:18 Url:www.bearwww.com/chaser_poznan Wpis:Chaserek z okolic Poznania szuka misia, grubaska. Ja 24lata/170/76 +zdjecia. Ty przytulny, pogodny nie strojacy fochow mis, grubasek z Poznania lub okolic, do 30 lat. Szukam czegos stalego.
Nick:Hubert Dodano:2004-10-07 16:00:44 Wpis:Pomorskie. Żonaty po 50-tce pozna na dłużej przyjaciela z lokum, najchętniej poznam żonatego, duchownego lub mundurowego.
Nick:Hubert Dodano:2004-10-07 15:58:29 Wpis:Pomorskie. Żonaty po 50-tce pozna na dłużej przyjaciela z lokum, najchętniej poznam żonatego, duchownego lub mundurowego.

UWAGA!


Ta strona może zawierać treści przeznaczone dla osób dorosłych, takiej jak materiały erotyczne, treści wulgarne lub obraźliwe.

Przechodząc na tę stronę oświadczasz, że posiadasz ukończone 18 lat i czynisz to w pełni świadomie i dobrowolnie, a także wyrażasz zgodę na przeglądanie innych stron przeznaczonych dla dorosłych w domenie PRV.PL zawierających w.w. treści.

Jeżeli nie posiadasz ukończonych 18 lat lub nie wyrażasz zgody na wyświetlanie w.w. treści, wybierz opcję: "Chcę opuścić tę stronę".