Penisy - tylko dla osób, które ukończyły 18 lat!

Nick:on1 Dodano:2006-11-25 11:53:59 Wpis:Poznam Panią której spełnie pragnieniawszystkie czym bardziej intymne tym bardziej sie przykładam
Nick:marianna1 Dodano:2006-11-24 18:18:32 Wpis:Jestesmy para 40 latkow chcial chcemy sprobowac sexu w wiekszym gronie z przewaga panow prosze o adres sexparty Podlaskie i Lubelskie
Nick:obciagacz Dodano:2006-11-24 11:25:31 Wpis:Zapomnialem dodac ze jestem z Lodzi , wiec szukam faceta z Lodzi , chyba ze bedziesz przejazdem w Lodzi i zatrzymujesz sie w jakims hoteliku to chetnie ci poobciagam .
Nick:obciagacz Dodano:2006-11-24 09:59:03 Wpis:Mlody , dyskretny , chetnie i za darmo robi niezobowiazujaco laski panom w starszym wieku (50-60 lat) . Nie mam lokum . Musisz miec mieszkanko , albo jakis garaz , dzialke ... itp. Spotykamy sie , idziemy tam i bez zbednego gadania klekam przed toba i ci obciagam druta . Tylko obciagam , nic wiecej . Bez analu . Ewentualnie moge sprobowac jak to jest jak mi facet odlewa sie do buzi . Jak mi sie spodoba to mozemy tak tez sie ze soba zabawiac . Jak lubisz to mi tez mozesz obciagac , a jak nie , to nie musisz . Mozesz miec tez starszego kolege to chetnie obciagne wam 2 . Potem kazdy idzie w swoja strone . Chetnie dluzsza taka znajomosc . Tylko starsi panowie . Mlodsi szkoda czasu na umawianie sie bo nic z tego nie bedzie . Pierwszy kontakt SMS 609 638 229
Nick:DLA STARSZEGO Dodano:2006-11-24 03:01:57 Wpis:Jestem eleganckim wykształconym wysokim brunetem bez żadnych skojarzeń pracujący zmotoryzowany i bardzo dyskretny ,a jeśli o to chodzi to w rozporku nie mało tj 20cm szukam przede wszystkim dyskrecji i zrozumienia w związku z starszym panem pomiędzy 50-tką a 70tką nailepiej o obfitych korpulentnych kształtach mój adres romario69marys@wp.pl
Nick:Marzyciel Dodano:2006-11-23 21:42:46 Wpis:Jestem 30 letnim męzczyzną szukającym kobiety w wieku 50 - 60 lat do niezobowiazującego seksu lub pary w dowolnym wieku z Wroclawia i okolic.
Nick:jurek Dodano:2006-11-21 15:57:25 Wpis:sympatyczny trójkącik ona 32 lata 175/65/3 i
41 lat 177/82 i 37 lat 183/83 pozna kobietę ewentualnie małużeństwo emocjonalnie dojżałe
i zdecydowane .Jesteśmy z Łodzi tel. 603-95-09-75
Nick:chubby1972 Dodano:2006-11-19 20:46:03 Wpis:Cześć jestem puszystym facetem 34lata, 172cm, 112kg. Szatyn o dość miłej aparycji. Dyskretny, kulturalny.... i bardzo samotny. Poznam Przyjaciela lub Przyjaciół w średnim wieku 35 – 49lat do niezobowiązującej znajomości. Dyskretnego, aktywnego, dominującego, ale delikatnego najlepiej niepalącego. Lubiącego dobrą zabawę (seks, pieszczoty, anal, oral. Nie szukam miłości, ani stałego związku, ale przyjaźni w celu przyjemnego spędzania wolnych chwil (od czasu do czasu). Co będzie dalej czas pokaże, ale trzeba spróbować aby się przekonać.
Nick:byczek Dodano:2006-11-19 17:51:51 Wpis:o mnie 25/173/86/ 16, brunet, masywna budowa ciala, grube uda, ladny tylek, mocno owlosione nogi, posladki, rece, srednio brzuch, szukam duzych,c hetnie wlochatych do sexu z GRUDZIADZA lub okolic
Nick:adamos69 Dodano:2006-11-18 22:52:51 Wpis:Czesc! Jestem Miskiem z Kraka, mam 20 lat 184/116 chetnie poznam jakiegos fajnego, szczuplego Misioluba do 40lat. Pozdrawiam
Nick:Admirator Dużych Mężczyzn Dodano:2006-11-18 11:22:49 Wpis:Mieszkam w Krakowie, mam 47 lat, szczupłą sylwetkę 178 / 72, jestem w seksie dość uniwersalny, chętnie dostosuję się do updobań partnera. Panowie Niedźwiedzie, poznam sympatycznego - dużego, zarośniętego, tęgiego mężczyznę (w wieku do ok. 50), który raz na jakiś czas, albo częściej chciałby ze mną spędzać przyjemnie czas u mnie, czy u siebie. Nie przeszkadza mi żadna życiowa sytuacja mojego kompana. Jestem bardzo dyskretny i na dyskrecji mi także zależy, więc bez obaw panowie.
Nick:Admirator Dużych Mężczyzn Dodano:2006-11-18 10:47:43 Wpis:Niedźwiedzie, szukam sympatycznego - dużego, zarośniętego, tęgiego mężczyznę (w wieku do ok. 50), który raz na jakiś czas, albo częściej chciałby ze mną spędzać przyjemnie czas u mnie, czy u siebie. Nie przeszkadza mi żadna życiowa sytuacja mojego kompana. Jestem bardzo dyskretny i na dyskrecji mi także zależy, więc bez obaw panowie. Mieszkam w Krakowie, mam 47 lat, szczupłą sylwetkę 178 / 72, jestem w seksie dość uniwersalny, chętnie dostosuję się do updobań partnera.
Nick:faraon31 Dodano:2006-11-17 17:53:17 Wpis:Mam30lat 178/78. Nie wiem czy to dobra droga na poznanie kogos,ale moze kto wie. Staram sie poznac kogos normalnego,kogos kto nie mysli tylko o seksie i przede wszystkim mysli głową.Chciałbym aby ten ktos to był miły grubasek wiek do55lat.Cel kumpelstwo, Przyjazń,seks najlepiej z Małopolski lecz nie koniecznie.Pozdrawiam wszystkich!!!
Nick:Jarosław Dodano:2006-11-16 20:15:55 Wpis:Szukam dużego i silnego faceta (aktiva) 30-50lat do przytulania się i fajnego seksu z małopolski lub śląska. Ja 40/170/88/16. Ciemne krótkie wlosy i bródka. Mam własne M lub moge dojechac.
Jarek z malopolski
Nick:mis78poznan Dodano:2006-11-16 12:54:18 Url:mis78poznan.gaydar.pl Wpis:Czesc.
Jestem 28-letnim grubaskiem z Poznania. Jeżeli chcesz sie dowiedzieć więcej o mnie to napisz.
Nick:MK Dodano:2006-11-15 13:01:43 Wpis:Jestemy małżeństwem ok. 40 - pani seksowna brunetka , doświadczona bi , on szatyn pozna inne pary lub malżeństwa do seks spotkań w wymianą partnerów lub przyjmie zaproszenie na spotkanie z większą liczbą osób , par , małżeństw.
Mile widziani panowie na pozimie i z klasą wiedzący czego chcą .
Nick:edi Dodano:2006-11-13 09:29:11 Wpis:jestem facetem otwartym propozycje pań,par i mał.bez podtekstów finansowych . odpowiem na każdy sms tel. śląsk 660292460
Nick:aps Dodano:2006-11-13 00:05:43 Wpis:Ja misiek 35lat 180.120 wiec duzy szukam dyskretnego chlopaka do czestych spotkan oczywiscie chudzielca.
Mieszkam w okolicach warszaway moze sie ktos odezwie do grubasa.
Nick:sexmen Dodano:2006-11-12 21:11:29 Wpis:Jeśli jesteście Parą 35-55 lat i szukacie młodego faceta który będzie uprawiał sex z kobietą przy biernym udziale męża proszę o kontakt.
Ja fajny gość lubiący dojrzałe koiety , w sexie długodystansowiec.
Radom
Nick:kamuimac Dodano:2006-11-12 11:58:36 Wpis:Witam - mam 18 lat i szukam kobiety do 30 z okolic Krakowa lub Nowego Targu która wprowadziłaby mnie w świat sexu.
Kontakt kamuimac@o2.pl
Nick:LTP Dodano:2006-11-12 02:31:49 Wpis:Zapomnialem dopisac.Mam 29 lat
Nick:LTP Dodano:2006-11-12 02:24:10 Wpis:jestem sympatycznym facetem, aktualnie 184 128, ale chce zejsc do ok 110. poznam fajnego chaserka z warszawy w wieku 22-37 lat. lubie ludzi inteligentnych, oczytanych i rozgarnietych. nie lubie chamstwa i plytkosci. nie szukam na raz, interesuje mnie staly uklad lub zwiazek. bardzo cenie lojalnosc oraz uczciwosc. czekam na kontakt.
Nick:adams Dodano:2006-11-10 00:22:10 Wpis:Jestem normalnym 30 letnim facetem, ale podnieca mnie jak chłopcy sie trzepią:) Lubie patrzec jak młody koles wali sobie zdrowo pałe i się zalewa spermą. Mogę nawet sypnąc kaską za taki pokazik:)
Mam lokal w centrum Katowic. Jak masz walic sam to wpadnij do mnie, co ci szkodzi, nie wstydź się:) Jak chcesz może być coś więcej, jak nie to tylko popatrze. Zapraszam fajnych kolesi.
Nick:TYLKO Z GRUBASKIEM Dodano:2006-11-09 19:11:08 Wpis:Szukam grubego faceta z którym mógłbym uprawiać sex. Odpowiem tylko na wiadomości od miśków mających conajmniej 50kg nadwagi. Jeśli nie spełniasz moich wymagań NIE ODPISUJ!
Jestem atrakcyjnyym, wysportowanym 29cio latkiem z Katowic. Mam 180cm wzrostu ważę 84kg. W seksie jestem uniwersalny akt lub pas w zależności od partnera.
Czekam na odpowiedzi od ludzi spełniających moje gabarytowe wymagania. Czekam ! Pozdrawiam
Nick:TYLKO DLA GRUBASÓW... Dodano:2006-11-09 19:10:24 Wpis:Szukam grubego faceta z którym mógłbym uprawiać sex. Odpowiem tylko na wiadomości od miśków mających conajmniej 50kg nadwagi. Jeśli nie spełniasz moich wymagań NIE ODPISUJ!
Jestem atrakcyjnyym, wysportowanym 29cio latkiem z Katowic. Mam 180cm wzrostu ważę 84kg. W seksie jestem uniwersalny akt lub pas w zależności od partnera.
Czekam na odpowiedzi od ludzi spełniających moje gabarytowe wymagania. Czekam ! Pozdrawiam!

UWAGA!


Ta strona może zawierać treści przeznaczone dla osób dorosłych, takiej jak materiały erotyczne, treści wulgarne lub obraźliwe.

Przechodząc na tę stronę oświadczasz, że posiadasz ukończone 18 lat i czynisz to w pełni świadomie i dobrowolnie, a także wyrażasz zgodę na przeglądanie innych stron przeznaczonych dla dorosłych w domenie PRV.PL zawierających w.w. treści.

Jeżeli nie posiadasz ukończonych 18 lat lub nie wyrażasz zgody na wyświetlanie w.w. treści, wybierz opcję: "Chcę opuścić tę stronę".