Penisy - tylko dla osób, które ukończyły 18 lat!

Nick:wojtek Dodano:2006-05-03 14:46:42 Wpis:szukam pana w wieku 45-65lat o wadze od 120kg.ja 40.176.78.17/12,chorzow.mile widziany staly uklad.posiadam wlasne M.696613267.tylko te klimaty.
Nick:niesmialy Dodano:2006-05-02 01:26:46 Wpis:witam.ja 18/180/75 z WLKP
szukam misia w wieku od 36 lat
ktory odwiedzi mnie czasem
ps. prawiczek
Nick:swing2 Dodano:2006-05-01 20:05:52 Url:http://swingersclub.bloog.pl Wpis:Stworzyliśmy...narazie blooga:) stronka za miesiac:)zapraszamy:)Tu wszystko o Naszym Klubiku:)
Nick:KRZYSIEK Dodano:2006-05-01 16:18:40 Wpis:Cześć szukam misiaczka w wieku od 35-50, owlosionego i grubego.Ja jestem Krzyś z Grodziska Wlkp kolo Poznania piszcie do mnie na gadu gadu mam 41 150 kg 176cm i 14 cm. pozdrawiam pa.
Nick:sherlock Dodano:2006-05-01 00:14:16 Wpis:Klesiowi najchętniej dresowi, skinowi, mundurowemu wyliżę buty, będę wąchał soxy, zrobię laskę, chętnie piss. Jestem z Trójmiasta.
Nick:kos Dodano:2006-04-30 23:56:03 Wpis:na randkach pisze ze chcesz sponsora ... ustosunkuj sie to tego :)
Nick:sexboy97 Dodano:2006-04-30 22:01:32 Url:www.bi.randki.sex-zone.pl Wpis:cze, mam 21 lat, 180 wzr, 119 kg, szukam kogos z kim mogłbym sie wybrac do sauny,osoba musi byc 100% zdrowa,wszystko robie w gumce,ja raczej P, wiek bez znaczenia, fajnie jaby był wydepilowany,nie mam zbyt duzego dosw w ukł.m-m....
moj mail : sexboy97@wp.pl
1. www.napalony101.randki.sex-zone.pl
2. www.sexboy97.randki.sex-zone.pl
3. www.bi.randki.sex-zone.pl
Nick:ktosiek Dodano:2006-04-30 18:08:08 Wpis:Witam moze troszke glupie pytanie ... nalezy sobie zabrac na saune ??
Chodzi mi ile jakie reczniki itd ... :P
Nick:kamil Dodano:2006-04-30 17:36:06 Wpis:szukam laski z opola lub okolic w wieku 16-19lat. mam zawsze checi i tysiace szalonych pomysłów
Nick:swing2 Dodano:2006-04-30 11:35:35 Wpis:OTWARCIE 6 MAJA 2006 ZAPRASZAMY!!!!!!!!

Witamy
Organizujemy Swingersparty.
Swingers klub mieści się w Stargardzie Szczecińkim. Imprezy będą organizowane w domku jednorodzinnym przystosowanym do imprez klubowych. Mamy do dyspozycji: 2 pokoje z jacuzzi (docelowo 7 pokoi), salkę z parkietem i kominkiem, oraz barek.
Jesteśmy otwartymi osobami pragniemy stworzyć miłe miejsce na ziemi dla Naszych Klubowiczów:)Zapraszamy, piszcie do nas a my odpowiemy na kazde pytanie:)
aga i tomek
Nick:Niuniek Janka Dodano:2006-04-29 22:49:55 Wpis:Szukam Przyjaciela koło 50tki, ja 30/182/112
Nick:Witek Dodano:2006-04-28 23:55:56 Url:www.gaysauna.pl Wpis:Nowy adres strony sauny http://www.gaysauna.pl
Nick:sws Dodano:2006-04-28 22:27:28 Wpis:Jesli mieszkasz w wawie, masz wolna chate i chcesz sie spotkac z miskiem (czyt. ze mna) dzisiaj, to czekam na maile. Mam 25 lat.
Nick:Pieszczoch Dodano:2006-04-28 16:55:24 Wpis:Szukam Pani, która pomoże finansowo. Wiek & wygląd bez znaczenia. Mam 23 lata, dobrze zbudowany. Prosze o poważne oferty.
Nick:mis78poznan Dodano:2006-04-28 13:53:50 Url:www.bearwww.com/mis78poznan Wpis:Cześć. Czy w Poznaniu i okolicach nie ma chaserków??? Jestem 28 letnim grubaskiem z Poznania i szukam kumpla, przyjaciela, pratnera, kochnka, ...
Nick:Chucky Dodano:2006-04-28 13:10:31 Wpis:Witam serdeczne,

Wystawiam tutaj swoje ogłoszenie, bo szukam fajnego i konkretnego faceta, któremu zależy, tak jak i mi, na stworzeniu stałego związku.
Mam 23 lata, 170-60 reszte można zobaczyć w SAUNIE.
Będe w sobote 29.04.2006 do niedzieli 30.04.2006, mam nadzieje, że warto sie spotkać, umów się ze mną, tel. 0-511-20-15-60. ZAPRASZAM
Nick:MISIEK Dodano:2006-04-28 10:21:12 Wpis:WITAM WSZYSTKICH JESTEM PRZYSTOJNYM,SYMPATYCZNYM 23 LATKIEM BI.SZUKAM OSOBY POBOBNEJ DO MNIE KTóRA LUBI PODRóżOWAC,SPęDZAC CZAS NA PLAżACH NóDYSTóW I LUBI SEX .DOBRZE BY BYłO GDYBY BYłA TO OSOBA Z AUTEM PONIEWAż MAM JUż DOSYC PODRóżOWANIA AUTOBUSAMI I POCIąGAMI.WRAZIE GDYBY TELEFON BYł WYł PROSZE ZOSTAWIC WIADOMOśC A JA ODDZWONIE.POZDRAWIAM 889-422-650
Nick:Para Opole Dodano:2006-04-28 08:22:32 Url:http://mariajanek.webpark.pl Wpis:Szukamy chętnych na realne swingers-party.
Wiecej o nas, na naszej stronie WWW:
http://mariajanek.webpark.pl
Nick:misiolub Dodano:2006-04-28 05:57:10 Wpis:witam. tak ogólnie to chciałem zachęcic wszystkich misiów grubasków do odwiedzin sauny w sobotę tj. 29,04. zachęca sympatyczny misiolub 30/176/71.
prosze ruszyc szanowne tyłeczki...
papa
Nick:laloja Dodano:2006-04-27 15:51:26 Wpis:witam wszystkich
Nick:Tomi Dodano:2006-04-26 09:10:20 Wpis:Hej! Misiek 34.182.102 blondyn krotkościety owłosiony poszukuje fajnego miśka, i nie tylko, najchętniej owłosionego (nie warunek) z woj. lubuskiego. Pozdrawiam wszystkich kochających misie.
Nick:Tomi Dodano:2006-04-26 09:06:00 Wpis:Hej! Misiek 34.182.102 blondyn krotkościety owłosiony poszukuje fajnego miśka, najchętniej owłosionego (nie warunek) z woj. lubuskiego. Pozdrawiam wszystkich ciepłych miśków.
Nick:LOLO Dodano:2006-04-26 06:55:34 Wpis:szukam Pań sponsorek z PODKARPACIE mam 24 lata
Nick:miski dwa... Dodano:2006-04-25 08:26:38 Wpis:dwa sympatyczne miski z malopolski przygarna trzeciego miska na dlugi weekend w bieszczadach...
Nick:Tom Dodano:2006-04-24 19:39:12 Wpis:Czesc. 41, 180/130/owlosiony Amerikaniem mieszkam w Polska. Szukam Chaser 16-40 lata do zabawie, podroze, kumpla, ltr. Czekam ciebie. Tom

UWAGA!


Ta strona może zawierać treści przeznaczone dla osób dorosłych, takiej jak materiały erotyczne, treści wulgarne lub obraźliwe.

Przechodząc na tę stronę oświadczasz, że posiadasz ukończone 18 lat i czynisz to w pełni świadomie i dobrowolnie, a także wyrażasz zgodę na przeglądanie innych stron przeznaczonych dla dorosłych w domenie PRV.PL zawierających w.w. treści.

Jeżeli nie posiadasz ukończonych 18 lat lub nie wyrażasz zgody na wyświetlanie w.w. treści, wybierz opcję: "Chcę opuścić tę stronę".