Penisy - tylko dla osób, które ukończyły 18 lat!

« 1 2 3 4 5 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 903 904 905 906 907 »
Nick:xxxliptonqxxx Dodano:2023-10-27 22:09:27 Wpis:Młodzi, szczupli/fit z fajnymi pałkami,
zabawa na snapie
xxxliptonqxxx
Nick:tomkow2023 Dodano:2023-10-27 16:36:56 Wpis:Bardzo napalony z dużą pałą.
Kto ma ochotę ją zobaczyć? Zapraszam: tomkow2023



Wrocław
25 lat
Nick:Martini Dodano:2023-10-27 15:11:13 Wpis:Hejka!
Ja Bi 30 lat, woj. śląskie.

Chętnie poznam normalnego kumpla (+18) do popisania na snapa, ewentualnie z czasem jakieś piwko może... :))

snap: martini.30
Nick:Aleks Dodano:2023-10-27 11:41:06 Wpis:Hej,

Jestem uległy, wykonam rozkazy.

Snap: aleksan3000
Nick:cwel Dodano:2023-10-27 11:32:35 Wpis:jestem glupia swinia i cwelem z mini fiutem do tortur i ponizania (bez ryja i bez zabaw dupa) cwel mnie snap frajerdebil tylko agresywni
Nick:maczimaczi Dodano:2023-10-27 02:50:25 Wpis:20 letni chłopak ze stulejką szuka kogoś kto zabawi się na snapie, może również na żywo, wszystko do dogadania.
Szukam kogoś z fajnym chujem, może być wielki, może być mały.
Snap: ramzesmaczo
Nick:Suczka Dodano:2023-10-27 01:17:32 Wpis:Ktoś mnie zeszmaci?
Fembou124
Nick:Krystian Dodano:2023-10-27 00:55:47 Wpis:Posłuszny m bi pas lat 19 lubie starszych
Otwarty na wszystko

Snap krystiankoni
Nick:Kubus Dodano:2023-10-26 22:57:09 Wpis:Cwel uległy bardzo
Snap
urbanski_oskar
Nick:Wadim Dodano:2023-10-26 22:16:51 Wpis:Ja 180.70.16.35 Ty młodszy, slim, bez zbędnego owłosienia
S: wadimmidaw
Nick:bartek045 Dodano:2023-10-26 22:11:37 Wpis:Siema ja 19lat szukam osób 16-23 lat do powymieniania się jakimiś zdjęciami (lub jeśli ktoś małopolska to jakieś spotkanie tez wchodzi w gre)
Snap: bartek045
Nick:Kuba Dodano:2023-10-26 22:02:58 Wpis:Ja 21 lat uległy pas cwel szukam dominującego akta Mastera
Klimaty sneak stopy poniżanie plucie pachy wyzwiska itp
Ja mazowieckie
snap tomfa00
Nick:Tomek Dodano:2023-10-26 21:45:31 Wpis:Napisz, powalimy wspólnie na Snapie > tomaszewski9642
Nick:Kuba Dodano:2023-10-26 21:14:19 Wpis:Pobawię się na snapie. Ja uni z lekkim brzuszkiem, całkiem dużo fetyszy. 181/87/14 28 lat . Snap: simplij
Nick:Kuba Dodano:2023-10-26 19:08:08 Wpis:Ktoś chętny na spotkanie ja z Lublina na loda ,może coś więcej.
max 20 lat.
Ja 19 lat
Snap: kuba238268
Nick:Xxdd Dodano:2023-10-26 15:12:28 Wpis:Jestem chłopakiem!
Snap - ammelka069
15.40 spotkam się w kryspinowie nad jeziorem(lodzik+anal)
16 lat ;)
Nick:Robert Dodano:2023-10-26 14:46:23 Wpis:Hej byk ulegly
Snap meskihair
Nick:Aleks Dodano:2023-10-26 13:14:32 Wpis:Hej uległy.

Snap:aleskan3000
Nick:Hitmeupkrk Dodano:2023-10-26 11:20:03 Wpis:Elo, 30l 185/69/18, Kraków.
Szukam chętnych na popisanie/wymianę xxx raz na jakiś czas. 18+ tylko plis ;) W związku więc różnie niekiedy z dostępnością i zależy na dyskrecji ;p

Sporo kinks, od public przez fist na hyper kończąc. Nie jarają stopy/soxy, sorry.

Nick na snapie: hitmeupkrk
Nick:Boyyek Dodano:2023-10-26 06:50:08 Wpis:Siema!
Szukam do zabawy na snapie osoby młode, konkretne i normalne, żeby móc popisac i się dogadać XD
Szukam w kilku celach:
1) chętnie dominuje, rozkazuje, poniżam, mam wiele fetyszy, więc jeśli lubisz ulegać to zapraszam ;)
2) kontrola - to łączy sie z dominacją, ale lubie kontrolować życie, kazać ubierać konkretne ciuchy, sprawdzać czy robisz to co każe, meldowac sie o konkretnych portach itp.
3) zwyczajna wymiana i zabawa na snapie.
Lubię snapy z głosem i fajnie jakbyś nie bal sie pokazać twarzy.
Coś o mnie: 25 lat, owłosiony z lekkim brzuszkiem. Zapraszam chętnych! Napisz ile masz lat i na co masz ochotę ;) Jeżeli będziesz komunikatywny to dogadamy sie!

Snap: boyyek25
Nick:benny2023pl Dodano:2023-10-25 23:08:04 Wpis:Chętnie popiszę i wymienię foty.
Maks. 24 lata, duży plus jak pokazujesz twarz.

Ja 24 lata, zachodniopomorskie, 181/79/16cm
Sc: benny2023pl
Nick:kuba Dodano:2023-10-25 22:12:14 Wpis:uległy, 20 lat, sport, z dużym sprzętem (ok. 20 cm)
snap: xcw00
18+ tylko, nie pokazuję twarzy
Nick:Tomek Dodano:2023-10-25 21:46:54 Wpis:Napisz, powalimy wspólnie na Snapie > tomaszewski9642
Nick:Daniel Dodano:2023-10-25 21:29:57 Wpis:Ktos malopolskie? Ja 18 lat pas szczuply 185/16cm. Snap: jaskolk2
Nick:Aleks Dodano:2023-10-25 19:02:08 Wpis:Hej uległy. Snap: aleksan3000
« 1 2 3 4 5 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 903 904 905 906 907 »

UWAGA!


Ta strona może zawierać treści przeznaczone dla osób dorosłych, takiej jak materiały erotyczne, treści wulgarne lub obraźliwe.

Przechodząc na tę stronę oświadczasz, że posiadasz ukończone 18 lat i czynisz to w pełni świadomie i dobrowolnie, a także wyrażasz zgodę na przeglądanie innych stron przeznaczonych dla dorosłych w domenie PRV.PL zawierających w.w. treści.

Jeżeli nie posiadasz ukończonych 18 lat lub nie wyrażasz zgody na wyświetlanie w.w. treści, wybierz opcję: "Chcę opuścić tę stronę".