Witaj - Welcome

Nick:zbyszek natorski Dodano:2006-09-01 20:03:13 Wpis:Wiadomość dla WLADO IP 62.87.232.245.Poszukujesz Chodorskich z Draganówki-napisz do mnie.Czekam.
Nick:KAZIMIERZ ŚWIERNIAK Dodano:2006-08-01 12:03:17 Wpis:COFAM MOJE ZAPROSZENIE I POPARCIE dla strony SPZD
Nick:Liszek Dodano:2006-07-24 17:28:05 Wpis:Czy ma ktos moze zdjecia Draganowki?
Jesli tak to prosze o kontakt:)
Nick:KAZIMIERZ ŚWIERNIAK Dodano:2006-07-15 11:23:43 Url:WWW.SPZD.ORG Wpis:ZAPRASZAMY DROHOBYCZAN ,ICH POTOMKOW ORAZ SYMPATYKOW ZIEMI DROHOBYCKIEJ NA NOWA STRONE O POWIECIE DROHOBYCZ --- WWW.SPZD.ORG
Nick:Pawel Jakubiszyn Dodano:2006-07-04 14:16:34 Wpis:witam. Poszukuje kożeni mojej rodziny ściślej Justyna Kościelniak żona Piotra Jakubiszyna. jeśli by ktos posiadał jakiekolwiek informacje na temat tych osób to bardzo mocno proszę o kontakt. dziękuje
Nick:Przemek Dodano:2006-06-20 16:33:27 Url:www.kresy.cc.pl/lwow Wpis:ukazał się mój przewodnik po Lwowie, szczegóły na moim serwisie lwowskim.
Nick:Jerzy Dodano:2006-06-10 19:05:48 Url:www.lobez.inet.pl Wpis:Urodziłem sie na tzw "ziemiach odzyskanych". Urodziłem się w 1965 roku w Miastku (wtedy Koszalińskie, potem Słupskie a teraz Gdańskie Woj.)
Dziecięcem będąc bywałem w Tarnopolu i Lwowie. Miałem do kogo jechać bo ruska/sowiecka bezpieka części rodziny nie pozwoliła wrócić do nowej powojennej Polski.
Moja Mama urodziła się 25 dni przed wybuchem II Wojny Swiatowej.
Chciałbym zwiedzić Tarnopol.
Jestem bardzo ciekaw jak wygląda teraz.
Pamiętam z dzieciństwa (wczesne lata siedemdziesiąte) że Ukraincy jakoś tak nas za bardzo to nie lubili.
Pamiętam straszliwie grube Ukrainki, które w komunikacji miejskiej w Tarnopolu złośliwie mnie szturchały jak słyszały jak po polsku mówie do Mamy.
Nick:DanKa Dodano:2006-05-17 10:35:33 Wpis:Serdecznie witam Pana i wszystkich czytelników. Dopiełam swego. Byłam w Uszni,gdzie urodziła się i brała ślub moja babcia i spoczwają moi pradziadowie. W Hucisku Oleskim tam się urodził mój tato,W Podhorcach moi dziadkowie brali slub, tato,brat i jego siostry byli chrzczeni ,przystępowali do pierwszej komunii. Na cmentarzu w Podhorcach spoczywa dziadek i pradziadkowie,zrobiłam zdjęcia 21 nagrobków ,które są w bardzo dobrym stanie ,czytelne.W Złoczowie w archiwum znalazłam wpis ślubu poszukiwanej siostry mojej babci Teofilii Sydorowicz zd. Olejnik , która w 1945 r. zamieszkała w okolicach Oławy.Teraz nas dzieli tylko ok. 200 km.W Złoczowie są księgi urodzeń ,ślubów i pogrzebów tylko od 1900r.Urzędniczki są bardzo miłe tylko nie znają naszych liter,ale poszperać pozwalają.Z pozdrowieniami DanKa
Nick:Toni Dodano:2006-05-10 04:24:45 Wpis:Krzysztof,
I do not speak/write Polish although my mom does. I came across your site while searching Polish information. My grandfather, Vincent Mroz came to America from Poland, my mom, Mary Mroz, is not sure when but he was young and was born in 1877. My husband is James Barcikowski and his grandfather also came from Poland to Ellis Island, his name was Joseph Barcikowski. It appears that eventhough the Barcikowski's that reside in Maryland are all related, I am finding that there are many Barcikowski's in America. We are in our late 50's and my husband had 4 brothers. Can you give me any guidance where I could find more information from family that came from Poland. Does the Barcikowski name have a coat of arms. We follow many Polish traditions and have raised our children in the same manner. Our second son is marrying this year and is having a Polish wedding. I wish one day we could visit Poland...We are all still very emotional over the loss of Pope John Paul..not only because of his roots but because he was so spiritual and influential.
Talk later.
Toni Barcikowski
abarcikowski@gmail.com
USA
Nick:Marta Dodano:2006-04-16 00:32:45 Wpis:Oo widze duze zainteresowanie strona o Tarnopolu.
Piekne Miasto...piekne.
Zakochalam sie w nim odrazu.Jezioro...uliczki...
szczegolna sympatia darze ulice Ruska.

Jestem z mlodszego pokolenia i dopiero ucze sie Tarnopola, jego historii, mimo ze jezdze tam od urodzenia kilka razy do roku. Czuje, ze jest tam moj drugi dom.
Jezdze tam z rodzicami i dziadkiem, ktoremu cudem udaje sie zachowac prawa do kamienicy.
Chociaz bodajze nie na dlugo. Nasza kamienica jest jedna z niewielu starszych znajdujacych sie na Ulicy Szeptyckiego.
Bycmoze niedlugo juz jej tam niebedzie.
Mimo wszystko bede starala sie jezdzic do Tarnopola jak najczesciej, nie z poczucia obowiazku, lecz z wewnetrznej potrzeby.
Pozdrawiam
Nick:ignas Dodano:2006-03-11 20:36:34 Wpis:Swietna strona,szukam wszelkich informacji na temat wsi HNILCZE przed wojna pow. PODHAJCE pocz. HOROZANKA.Odp. na hazdy e-mail
Nick:Pyziak Bolesław Dodano:2006-03-11 17:48:34 Wpis:Pochodzę z Kozłowa i poszukuję kontaktu z Kusznier Meronko urodzonym w ok. 1933r. w Kozłowie.
Nick:Iwona-Irena Dodano:2006-02-24 13:18:25 Wpis:Poszukuję śladów rodziny PAULUK pochodzącej prawdopodbnie z Tarnopola lub jego okolic.Oto dane jakimi dysponuję. Eudokia Łaptaszyńska z domu Pauluk ur.1879r w Tarnopolu, zm.1962r Łodż. Córka Jana i Kseni Pauluk.Jej mąż-Wojciech Łaptaszyński ur.1881r Siemianówka ,zaginął podczas I wojny światowej.Posiadali dwoje dzieci, które urodziły się we Lwowie:;Adama (1910r) oraz Kazimierza (1914r.).Eudokia posiadała siostrę.Osoby zainteresowane proszą o kontakt iwonam@astral.lodz.pl Pozdrawiam Iwona Łaptaszyńska.
Nick:Jola Dodano:2006-02-11 14:08:04 Wpis:Poszukuje informacji o rodzinie Kuropatnickich oraz siostry mojego dziadka Kuropatnickiego Ignacego, meza Anny Kuropatnickiej, z domu Sapka lub Sapko, ktorzy wyjechali przed wojna do USA, prawdopodobnie do Chicago. Mieszkali w Tarnopolu lub w Stanislawowie. Nosili nazwisko prawdopodobnie Kowal. Kontakt urwal sie w okresie wojny.
Nick:ulka Dodano:2006-01-15 21:28:01 Wpis:SZUKAM OJCA KAZIMIERZA MALISZEWSKIEGO KTORY W LATACH 1956r do 1961r MIESZKAL W OSTRODZIE UL PARTYZANTOW 34 A POCHODZIL Z MINSKA MAZOWIECKIEGO LUB OKOLIC: CORKA Z BERLINA
Nick:kierowca1 Dodano:2006-01-05 14:55:17 Wpis:Witam czy ktos moze mi powiedziec nazwe miasta obecnego skad pochodzi moja mama, w dowodzie osobistym miejscem urodzenia byl Czernielow-Mazowiecki, jak to miasto sie obecnie nazywa i gdzie jest polozone.bardzo dziekuje za pomoc.
Nick:Irena Dodano:2005-12-31 21:31:01 Wpis:Szukam informacji o rodzinie Jasińskich i Żurawskich z Draganówki. Będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje.
Irena Bartczak
Nick:KAZIMIERZ ŚWIERNIAK Dodano:2005-12-23 22:05:40 Url:SZCZECIN Wpis:ZDROWYCH I WESOLYCH SWIAT BOZEGO NARODZENIA ,ORAZ SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU 2006-DOSIEGO ROKU ZYCZY DLA WLASCICIELI STRONY ; SWIERNIAKOM ;KRESOWIAKOM ;SYMPATYKOM KRESOW KAZIMIERZ SWIERNIAK PO MIECZU I KADZIELI ZE WSI RYCHCICE POW.DROHOBYCZ
Nick:DanKa Dodano:2005-12-14 11:29:20 Wpis:Moje sprostowanie.Chodzi mi o Domaniów koło Oławy ,w którym mieszkają byli mieszkańcy Uszni a nie Wuszni.Bardzo dziękuję Panu Krzysztofowi za umieszczenie map,dzięki którym mogłam znaleść miejsce urodzenia mojej babci Usznię i miejsce urodzenia ojca Hucisko Oleskie.Zrobiłam drzewo genealogiczne w którym mam ponad 700 osób w 9 pokoleniach.Poszukiwanie korzeni to jest super zajęcie.Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających.
Nick:DanKa Dodano:2005-12-12 17:30:56 Url:brak Wpis:Szukam rodzin byłych mieszkanców miejscowości Wusznia koło Sassowa woj. Tarnopol.Tam urodziła się moja babcia Anna Domarecka w 1891.Jaj rodzice to Grzegorz Olejnik i Aleksandra zd. Gawryluk.Poszukuję młodszej siostry mojej babci ,która po wojnie zamieszkała koło Olesnicy.Z opowiadan babci pamietam,że w tej miejscowości zamieszkało dużo sąsiadów z Wuszni.Obie siostry ostatni kontakt miały wiosną w 1957 r.będę bardzo wdzięczna za zainteresowanie i odpowiedź.
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >