Nick:tegaj Dodano:2003-09-19 22:04:12 Wpis:Heja !!! Fajna stronka .
Pozdrowienia dla Szczawiaków i Szczawianek.
A także dla Kamienicy,Zasadene,a w szczególności Groniki,Chłpinki i uMaćka.
Achoj Groniki może się w krótce zjawie.
Nick:Aśka Dodano:2003-09-19 20:21:11 Url:x laski.com.pl Wpis:pozdrowienia dla wszystkich Szczawiaków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Mes Dodano:2003-09-18 10:33:43 Url:nie mam Wpis:Pozdrowienia dla całego PMC i NSK.Dzięki
Kamil za pozdrowienia.Nara.
Nick:Ziomek ns Dodano:2003-09-18 10:20:57 Wpis:Tadek *** Ci W Dupe
Nick:zazu Dodano:2003-09-17 20:38:12 Url:www.nyclan.prv.pl Wpis:yo hou! widze ze sie zachos klania! wiec ja tez sie klaniam i pozdrowionka dla polaczkow z chicago!! ale cieplejsze pozdrowienia dla ziomali z new york city!! to je to!! polacy calego swiata laczcie sie!
Nick:Agata Opyd Dodano:2003-09-13 23:28:18 Wpis:Chcialam goraco pozdrowic caly rocznik 1978 z Bukowki i Szczawy, ale tesknie za wami!!!
Jak bedzie dobrze to przyjade w listopadzie ale tylko na tydzien!!!
OOO pozdrowienia dla Faltynow z Bukowa, Wieclawkow,Magdziarczykow,Tomerow i wszystkim... znajowych.
Nick:Marcin Opyd Dodano:2003-09-13 22:57:09 Wpis:ale super stronka pozdrowienia dla calej SZCZAWY przesyla Marcin z Chicago.Pozdrowienia dla wszystkich znajomych...Szczawa jest najpiekniesza na calym swiecie..............
Nick:Agata Dodano:2003-09-13 22:48:16 Wpis:Pozdrowienia dla wszystkich w Szczawie od Agaty z Chicago
Nick:Agata Dodano:2003-09-13 22:48:15 Wpis:Pozdrowienia dla wszystkich w Szczawie od Agaty z Chicago
Nick:kinia Dodano:2003-09-12 18:47:09 Wpis:pozdrowionka dla anuski-trola, agatki,sylwi i wszystkich pozostalych ziomkow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:trol Dodano:2003-09-11 11:53:08 Wpis:elo elo !!
serdeczne pozdro dla kini króra mnie nie pozdrowiła oczywiście również wielkie pozdro dla PMC !! NSK !! sylwi agaty maćka omegi normalnie wszystkich ziomków zeszczawy wielkie BUŻKA I DO ZOBACZENIA !!
Nick:kinia Dodano:2003-09-08 08:49:17 Wpis:pozdrowionka dla calego PMC!!!!!NSK!!!! a szczegolnie dla mojego kochnego faceta-WALDKA!!!!! bardzo cie kocham DZIOBUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Łysy Dodano:2003-09-07 03:00:42 Wpis:Chciałbym bardzo pozdrowić Śiwego Młodego Małego Buca Kulfona Arka Tadka Mareckiego Małpe Kasie z kraka reszte dziewczyn wszystkich znajomych i całe NSK i PMC Kamil z zaje... krakowa ];-}}}
Nick:Michał Dodano:2003-08-30 00:00:40 Url:www.blog.hokejomania.blog.pl Wpis:Mam na imie Michał byłem w Szczawie z pewnom koloniom było super mieliśmy dyskoteki prawie codzienniemieszkaliśmy bardzo blisko nowego kościoła i koło mostku nad wodą pamiętam Szczawe i nigdy oniej nie zapomne.
Nick:jerz Dodano:2003-08-22 11:53:16 Wpis:Cześć!
Gorące pozdrowienia dla całej paczki spędzającej większość czasu pod parasolkami u Mrożka.Niedługo się tam zjawię!
Jerz
Nick:zazu Dodano:2003-08-21 11:16:53 Url:www.szczawa.prv.pl Wpis:hehe! dziekuje bardzo za pozdro! ja tez pozdrawiam caly new york, a w szczegoolnosci brooklyn oczywiscie! trzymajcie siem tam i do zobaczonka jak najszybciej mam nadzieje!
po glowie chodzi mi tylko kto to jest? m&g? czyzby eagle siem klanial?
Nick:kajoreczek Dodano:2003-08-19 01:27:52 Wpis:po głowie chodzi mi Szczawa ) jeżdrze tam od 16 lat i jest wypas pozdrawiam chłopczków ze Szczawy !!! see ya ! do zobaczonka
Nick:m.and g Dodano:2003-08-16 20:01:43 Wpis:pozdrowionka z New Yorku dla zazusia
Nick:trolik Dodano:2003-08-11 09:40:45 Wpis:elo elo
pozdrówki dla kochanych ziomali z PMC kocham was !!!
Nick:rumianeczek Dodano:2003-07-31 12:55:16 Url:... Wpis:Hejka!!!pozdrowka dla wszystkich znajomych!!wlasnie niedawno wrocilam z tej wspanialej miejscowosci,pozdrawiam OSP w Szczawie(troche im nie wyszlo na pokazie podczas festynu ale to nic)Potancowka tez nie byla najgorsza ale moglo byc lepiej...Pozdrowienia dla Marka Mrozka ktorego od kilku lat obserwuje niestety nie mialam okazji z nim pogadac,oraz Krzyska i Teresy