Dziękujemy za odwiedzenie i wpis do naszej księgi.

Nick:Pędzący bawół Dodano:2005-01-24 14:26:09 Wpis:Niezlych kibicow macie jak nawed pisac nie potrafia,
Nick:zakochana Dodano:2005-01-24 13:02:21 Wpis:wezcie wy sie odwal;cie od podoni siedlce ***any radzyn orleta tez jest spoko wiec od nich tez z daleka.pozdrowionka dla orlety i łomianek.:-*
Nick:ZaWi Dodano:2005-01-22 23:44:41 Url:www.kszofans.prv.pl Wpis:www.kszofans.prv.pl - ZAPRASZAMY!!!
Nick:xcvxcvcxv Dodano:2005-01-22 19:22:11 Wpis:chuuujowy ten nowy serwer ;//
Nick:KS Warka Dodano:2005-01-20 00:11:03 Url:www.kswarka.prv.pl Wpis:Bardzo fajna stronka. Pozdro dla kibiców z Łukowa, jednocześnie zapraszam na naszą stronkę.
Nick:LEGION_UKF Dodano:2005-01-19 11:06:36 Wpis:Pędzący bawół powiem ci malo krutko i na temat wy*****alaj lamerze z tej strony Pozdrawiam kumatych
Nick:Severin Dodano:2005-01-18 13:11:38 Wpis:Bo pewnie bawoły jaj nie mają. szczególnie te radzyńskie
Nick:Pędzący bawół Dodano:2005-01-14 18:59:46 Wpis:Jeśli jesteś z lukowa i masz kopleksy Radzynia albo 2 jaja w tej samej torbie to zpraszmy cie do naszego fanklubu -
"wróble luków" to klub z tradycjami i byczymi jajami
Nick:LEGION_UKF Dodano:2005-01-12 13:51:19 Wpis:Jezeli jestes z radzynia i masz kompleksy zapraszam cie do zalorzenia wlasnej ksiegi gosci lub bloga i tam sie wyladuj a jak to ciagle ci malo przebiegnij sie z Radzynia do Miedyrzeca i spowrotem mysle ze rozladujesz sie w 100% do radusia nie pisz nic na ksiegach goscikomnatktuj sie przez kome ja zmieniuem numer Gr... ma moj nowy albo Lewar wiec pogadaj z nimi Pozdrawiam wszystkich kibicow Orlat Łuków naszych ziomali z Siedleckiej Pogoni dla chlopakow z Orkana Wojcieszkow Wszystkich symaptykow Legii Warszawa oraz kumatych kibicow z calej naszej ligi Pozdro rowniez dla Pietronia z radzynia ktory niema kompeksu Łukówa i Orlat Łuków
Nick:kodled Dodano:2005-01-12 00:51:44 Wpis:Cały Łuków na Legię!!!
Nick:admin Dodano:2005-01-11 18:01:33 Url:www.lksorleta.prv.pl Wpis:Był okres spokoju, kiedy nie zaśmiecano księgi, teraz znowu (rozumiem, że chodzi o przerwę zimową - niektórzy nie mają co robić i siadają przed kompem i chuliganią). Nie mam czasu na czyszczenie tych śmieci, więc się zwracam ostatni raz: Jak ktoś ma tyle energii niech np. wali łbem w ścianę to ją wyładuje.
Nick:pedzacy_bawol Dodano:2005-01-09 16:18:22 Wpis:Do łukowa do szkoły do łukowa na ku.rwy do łukowa na kwitnące bulwy
Nick:GTW Dodano:2005-01-07 19:18:22 Wpis:do łukowa do tesco nja zakupy i na pkp
Nick:Severin Dodano:2005-01-06 12:37:09 Wpis:ale mleczarze leczą kompleksy... To tylko dowodzi. kto tak naprawd e jest cienias. Pozdro dla ziomali z Siedlec.
Nick:Radzyniak Dodano:2005-01-06 09:30:34 Wpis:Łuków to miasto tłuków gorszych od was nigdy nie widziałem
1 Orlęta Spomlek Radzyń Podlaski
2 Wisła Puławy
3 Pogoń Siedlce
4 Legia Warszawa
5 Dynamo Mińsk
A orlęta Łuków są najgorsze na całym świecie dziwie się że nie spadliście do ostatniej ligi

CIENIASKI KLUB
1 orlęta łuków
2Łada biułgoraj

Mecz
Wszystkie przegrane
Nick:MATI Dodano:2005-01-06 09:29:03 Url:www.fc.pl Wpis:Łuków to miasto tłuków NAJLEPSI TO:
1. ORLĘTA RADZYŃ
2.Wisła Puławy
3.Pogoń siedlce
4.Legia Warszawa
5.Dynamo Mińsk



CIENIASKIE KLUBY

9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 99999999999999999999999999999999999999999999999 Łuków
Nick:radus Dodano:2005-01-05 10:24:02 Wpis:siema hooligani to jak szykujecie sie na Jate Żdrzadr bo obilo mi sie o uszy ze oni sie na nas szykuja pozdro od FC Wojcieszków (L)
Nick:cintal Dodano:2005-01-03 00:37:35 Url:www.mieszko.ruszowice.prv.pl Wpis:Jeśli potrafisz w miarę trafnie przewidzieć wyniki meczów i lubisz rywalizację, to zapraszam do wspólnej zabawy. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie WWW.MIESZKO.RUSZOWICE.PRV.PL
Nick:Bzyk Dodano:2004-12-31 11:01:45 Url:www.cyc.pl Wpis:Łuków to cieniasy.
HOOLIGANS Orlenta Radzyń.
Nick:Bart Dodano:2004-12-30 21:13:57 Url:www.lks.lomza.tk Wpis:Upojnego sylwka. POzdr. z Łomży (szczególnie dla Łukasza ?)