Umiesc swoje ogloszenie! Jednak pamietaj, ze autentycznosc kazdego adresu e-mail jest przez nas sprawdzana!

Nick:tom Dodano:2005-01-28 21:49:59 Wpis:hej OPOLE
Poznam faceta BI najlepiej żonaty.
Chcaiłbym spróbować wspólej masturbacji ,oralu przy pornosie.
Jeżeli Ciebie też podnieca męski czlonek i myśl o zabawie nim to czekam na odp.
Chciałbym też wspólnie przelecieć jakąś panienkę.
Ja 27 lat żonaty z Opola tommx@poczta.onet.pl
Musisz mieć lokum z Opola BI do 30 lat !!!
Nick:Ania Dodano:2005-01-28 18:43:56 Url:501244202 Wpis:Chce popatrzec jak to robicie... Ania.. 19lat'
Nick:Sławek Dodano:2005-01-23 01:06:47 Wpis:POZNAŃ. Chętnie pomasturbuję się wspólnie, wiek raczej nie gra roli.


Za ewentualny sponsoring pociągnę druta lub dam dupę.
Nick:NIUNIEK Dodano:2005-01-21 11:31:28 Url:diselpower@o2.pl Wpis:zapraszam do zabawy młode i starsze panie stan cywilny bez znaczenia GG 4225108 Puławy i okolice
Nick:SCATwawa Dodano:2005-01-18 18:10:42 Wpis:Warszawa.28/182/67/15 szuka kolesia do wspólnego walenia konia, sexu bez zachamowań.Bardzo lubie piss(złoty deszcz) i scat (wzajemne sranie na siebie) i trawkę w sexie-niezły odlot!!!!Szukam kumpla w wieku od ...do 38 lat zadbanego i nie straszacego wygladem.Piszcie!!!scatboy@poczta.fm
Nick:marinkovic Dodano:2005-01-17 17:58:26 Url:http://www.vpbol.com Wpis:WIELKA PROMOCJA CENOWA JUŻ OD DZIŚ!!!
CHORWACJA 2005!!!
Polsko-chorwacka rodzinka wynajmuje nowoczesne apartamenty oddalone 50 m. od morza w pięknej miejscowości BOL na wyspie BRAČ (środkowa Dalmacja).BOL jest jednym z najbardziej znanych kurortów turystycznych w całej CHORWACJI (znajduje się tam wspaniała plaża ZLATNI RAT oraz bazy nurkowe i windsurfingowe). Dla tenisistów jest ponad 20 kortów tenisowych. Mnóstwo knajp, restauracji, dyskoteki, casino, atrakcje morskie, DUŻO, DUŻO słońca i rakiji do dobrej zabawy. Więcej informacji i zdjęć na stronie http://www.vpbol.com
ZAPRASZAMY WAS GORĄCO!!!
Nick:hiacintus0 Dodano:2005-01-17 13:05:28 Wpis:Warszawa, żonaty 38 lat 174/74/15 marzący o wspólnym onaniźmie z innym facetem pozna podobnego sobie niewysokiego z niedużym członkiem faceta bi w wieku 25-55 lat (chętnie puszystego) z lokalem w celu wspólnego walenia konia. Miewam czas w dni powszednie między 9:00 a 13:00. Mozliwy także delikatny oral. Na oferty foto odpowiem swoim zdjęciem. Czekam.
Nick:piote Dodano:2005-01-17 01:41:47 Wpis:Witam wszystkich! mam 21 lat i chętnie poznam kolesi z okolic gdańska (do wspolnego walenia); moze tez byc komorka - 691940808; czekam...
Nick:Mikiar Dodano:2005-01-14 14:45:33 Wpis:Hey, jestem z Wawy i mam 21lat. Poznam dziewczyny i chlopakow na wspolna zabawe. Piszcie co lubicie.
Nick:OnanFan Dodano:2005-01-13 18:06:56 Wpis:Wysportowany łysol z Warszawy 33 176 73 19 poszukuje męskich kolesi w wieku do 35 lat do wspólnego walenia konia i obciągania.
Konkretne smsy na nr: 693 223 161.
Nick:Rebus Dodano:2005-01-12 06:33:12 Url:dam później Wpis:Miasto: Szczecin
email: pl-trader@wp.pl

Witam.. Jestem atrakcyjnym 26 latkiem, nieźle obdarzonym przez naturę (solidne, grube 18cm..). Jeśli jesteś atrakcyjna, świadoma swoich potrzeb.. zapraszam do swojego mieszkania w centrum SZczecina. Dyskrecja, zabezpieczenia, higiena. musisz mieć między 18 a 35 lat. Jestem niezłym kochankiem.
Nick:luka Dodano:2005-01-04 20:48:42 Wpis:Czesc,
ja 25/185/95/16 typ miska. mieszkam pod wawa, szukam facetów z wawy lub okolic. Lubie pieszczoty,lizac rowek, jadra, obciagac z połykiem.
czekam na maila luka1@gazeta.pl lub na SMSa 693105931
Nick:PRVIL Dodano:2005-01-03 17:13:59 Wpis:Niedoświadczony 30 latek z kujawsko-pomorskiego poszukuje dla siebie Pani. Pragnę dostać lanie na goły tyłek, chcę służyć, być wiązany i bity. Sex nie jest konieczny, to zależy od Pani. Jestem zainteresowany stałym związkiem.
Nick:on16 Dodano:2005-01-01 23:59:18 Wpis:on16 jestem szesnastolatkiem z czestochowy mój numer GG 4107648 gotowym na wszystko zapraszam panie na gg
Nick:Joker Dodano:2004-12-30 13:00:07 Wpis:Te ogłoszenie co tam jest na tej stronie to nie prawda,,to nie ja pisałem,,ktoś głupie żarty sobie robi,,jesli ktos wie jak mozna to usunąć to prosze o kontakt,,
Nick:Mikiar Dodano:2004-12-30 01:58:01 Wpis:Hey, jestem z Wawy i mam 21lat. Poznam dziewczyny i chlopakow na wspolna zabawe, w swoim wieku lub mlodsze(ych). Interesuje sie zarowno wspolnym onanizmem jak i seksikiem oraz niektorymi odtrzejszymy zabawami ;). Piszcie co lubicie.
Nick:tomek76 Dodano:2004-12-27 18:32:54 Wpis:szukam mlodych plec nie istotna.GÓRNY ŚLĄSK
Nick:joker Dodano:2004-12-27 13:25:41 Wpis:siema,jestem Łukasz,mam 18 lat,cały czas onanizuje sie,przy kompie,jak jestem na gg,nie potrafie bez tego żyć,szukam chłopca który też mi zwali konia i zrobi loda,ja wzamiam zrobie mu z finałem połkne jego nasienie,spije całą sperme z fiuta,może też być w ostateczności laska,prosze,błagam piszcie na gadu,mam 18 lat a jestem jeszcze prawiczkiem,cały czas sie onanizuje,kupuje gazety,i wale konia,jestem bardzo nie śmiały,dlatego tak jest,a chciałbym chętną jakąś w swoim życiu przelecieć,może być chłopak,jestem tak zdesperowany że wszystko mi jedno,błagam piszcie do mnie,jestem uległy na wszystko,każdy rodzaj sexu,piszcie maile:joker18@tlen.pllub,gadu:6823072,Błagam,chce ten pierwszy raz przeżyć,albo chociaż by mi ktoś zwalił konia,bo już ręka mnie boli
Nick:Sterczący_qtasek Dodano:2004-12-26 19:21:31 Wpis:Mam 18 lat i szukam panny ktora sie przejedzie swoja wilgotna szpareczka po moim qtasq. Ostrołęka i okolice. Tylko powazne oferty. Gadulec:7806717. Pisac nawet jak niedostepny napewno sie odezwe.
Nick:jarek Dodano:2004-12-26 15:36:56 Wpis:Warszawa- 26-letni, bi, 171 73 szukam kumpli do walenia (nie wykluczam czegos wiecej). Bardzo mnie kreci robienie tego komus. Nie mam lokalu.

UWAGA!


Ta strona może zawierać treści przeznaczone dla osób dorosłych, takiej jak materiały erotyczne, treści wulgarne lub obraźliwe.

Przechodząc na tę stronę oświadczasz, że posiadasz ukończone 18 lat i czynisz to w pełni świadomie i dobrowolnie, a także wyrażasz zgodę na przeglądanie innych stron przeznaczonych dla dorosłych w domenie PRV.PL zawierających w.w. treści.

Jeżeli nie posiadasz ukończonych 18 lat lub nie wyrażasz zgody na wyświetlanie w.w. treści, wybierz opcję: "Chcę opuścić tę stronę".