Umiesc swoje ogloszenie! Jednak pamietaj, ze autentycznosc kazdego adresu e-mail jest przez nas sprawdzana!

Nick:Konrad Dodano:2003-08-06 00:35:39 Wpis:Tu Konrad, 34 lata.
Uwielbiam wspólną masturabcję w wirtualnej przestrzeni.
Mam kamerkę i czekam na rozpalone dziewczyny.
Nick:Mirek24 Dodano:2003-08-04 21:00:20 Wpis:A może jest ktoś z SUWAŁK lub okolic, kto chciałbym razem ze mną "pobawić się". Jestem BI
Nick:on29wawa Dodano:2003-07-31 11:41:35 Wpis:30 latek nalogowy onanista
szuka kobiety z warszawy lubiacej obserwowac
Nick:OnanFan Dodano:2003-07-30 12:28:55 Wpis:Uwielbiam walić konia z młodymi kolesiami w wieku do 26 lat. Chętnie przy pornolu i w klimatach dres, adiki, białe soxy. Jesteś chetny? Poszukiwani niezmanierowani, szczupli lub wysportowani. Chętnie grupowe walenie konia. Ja 32 176 72 19 sportowa sylwetka: siłownia, klimaty dres.
Jestem z W-wy.
Czekam na maile: onanclub@wp.pl i spotkanko.
Nick:Roger Dodano:2003-07-29 22:08:43 Wpis:Szukam panów i panie (jak najbardziej) do wspólnego onanizowania sie "na odległosc" (na razie). Im dojrzalsi tym lepiej.Smiało piszmy gg.1950696 - i ręce w ruch !!!
Nick:framm Dodano:2003-07-27 19:00:55 Wpis:Dortmund,
jestem zainteresowany bi facetem z okolic dortmundu na erotyczne zabawy, jestem 34 przystoiny facet mam troszke doswiadczen.
napisz pod - framm@wp.pl
czekam na ciebie, papa.
Nick:wawa Dodano:2003-07-27 15:42:56 Wpis:Obciagne za kase w wawie.
Nick:mariuszbi23 Dodano:2003-07-26 15:48:06 Wpis:jestes chlopakiem 20-30 lat i chcesz bezstresowo zwalic konia ze mna. jestem w saunie w chorzowie ul. lesna 10 w kazda sobote od 18 do 23. www.gay.neostrada.pl
Nick:slask28bi Dodano:2003-07-26 13:29:21 Url:gg3132866 Wpis:GORNY SLASK POZNAM SPOKO FACET,KUMPLA DO WSPOLNEGO PIWKA,POGADANIA NO I POWALENIA,PIESZCZOT,LIZANIA.JA 28/485/76 BRUNET.HEJ ODEZWIJCIE SIE ZROBMY COS WRESZCIE!!!mukuss@wp.pl
Nick:tomi Dodano:2003-07-23 15:09:33 Wpis:Poznam chłopaków lubiących walić konika przed kamerką. Max 22 lata
Nick:Raf Dodano:2003-07-21 23:35:58 Wpis:Szukam dziewczyny lub kobiety która nauczyłaby mnie sexu. Najlepiej z opolskiego lub wrocławskiego
SMS:603964086
BRZEG
rafa_g@interia.pl
Nick:mAti Dodano:2003-07-18 13:30:47 Url:nie mam Wpis:Poszukuję sympatycznego i miłego chłopaka w wieku od 15 do 19 lat wspólnego walenia konia, a jak dobrze pódzie to możemy spróbować sexu orlnego. Ja mam 17lat i mieszkam w Tueku koło Konina. Zawsze mogę dojechać. Mile widziany dresiarz lub skej lub hip-hopowiec. Teren Konin-Turek. czekam na maile lub smsy.
694 907 349. czekam na propzycje
Nick:darek Dodano:2003-07-18 08:22:22 Wpis:cześć mam na imie Darek poznam kobietę która
mnie zaspokoi bo żona nie potrafi.
mieszkam w piotkowie tryb. najlepiej z tej okolicy
Nick:Mateusz Dodano:2003-07-17 00:45:17 Wpis:Szukam kobiety lub dziewczyny z woj. mazowieckiego ktora by mnie rozprawiczyla lub moze i cos wiecej. Mam 25 lat, wzrost 175 cm, jestem otyly ale zapeniam 100% higeny. Mimo mojego problemu jestem wesolkiem, pracuje, kocham motocykle. Czekam na was mile panie, nie wymagam zebyscie byly piekne bo sam tez taki nie jestem, wazne zebyscie po prostu byly.
Nick:xxman Dodano:2003-07-16 18:50:11 Url:www.seksownia.net Wpis:Szukam ładnej dziewczyny z śląska :)
na noc / możliwośc zapłaty $$
Nick:POZNAN Dodano:2003-07-16 15:18:02 Wpis:POZNAM KOLESI DO 20 LAT DO WSPOLNEGO WALENIA Z POZNANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:master Dodano:2003-07-16 01:11:05 Wpis:szukam miłych panów i fajnych nastolatek do wpolnej masturbacji!
tel: 603944766 mile widziane smsy
Nick:Ewa DZIEWZYNA NA TELEFON Dodano:2003-07-15 06:00:49 Url:www.republika.pl/ewacalgirl Wpis:po szczegoly zapraszam na stronke
Nick:adam2003 Dodano:2003-07-15 01:22:16 Wpis:30 latek. spokojny. sympatyczny. lubiacy przyjemnosci.sredniego wzrostu. szuka przyjaciolki.
Nick:mijake Dodano:2003-07-14 17:19:14 Wpis:Witam wszystkie dojrzałe, chcące zakosztować czułości w miłej atmosferze, panie ! Poszukuję pani w wieku od 40 lat ( bez górnej granicy) w celu spędzania upojnych, przesączonych, nie tylko erotyką, spotkań . Mam 38 lat mieszkam w Krakowie, jestem zadbanym, dyskretnym, kulturalnym blondynem. Cenię partnerski , pełen tolerancji, układ w dobrym wydaniu i ładnym opakowaniu.
Pozdrawiam serdecznie : Mijake

UWAGA!


Ta strona może zawierać treści przeznaczone dla osób dorosłych, takiej jak materiały erotyczne, treści wulgarne lub obraźliwe.

Przechodząc na tę stronę oświadczasz, że posiadasz ukończone 18 lat i czynisz to w pełni świadomie i dobrowolnie, a także wyrażasz zgodę na przeglądanie innych stron przeznaczonych dla dorosłych w domenie PRV.PL zawierających w.w. treści.

Jeżeli nie posiadasz ukończonych 18 lat lub nie wyrażasz zgody na wyświetlanie w.w. treści, wybierz opcję: "Chcę opuścić tę stronę".