Witam z przyjemnoscią zobacze Twój wpis!

Nick:Paweł Dodano:2012-03-07 16:15:09 Wpis:chciałem pobrać ze strony tekst piosenki "szedł ulicą czarny murzyn..." lecz nie ma już chyba na serwerze. Czy może mi ktoś go przesłać na maila??
Nick:Paweł Dodano:2012-03-07 16:11:43 Wpis:chciałem pobrać ze strony tekst piosenki "szedł ulicą czarny murzyn..." lecz nie ma już chyba na serwerze. Czy może mi ktoś go przesłać na maila??
Nick:FreshMeat Dodano:2008-06-21 11:56:00 Url:http://hstv.pl/video.php?vid=222 Wpis:Zapraszam serdecznie na pewien wywiad :D
http://hstv.pl/video.php?vid=222
Nick:admin Dodano:2008-03-15 13:18:33 Wpis:i dobrze a co;)
Nick:LUKI Dodano:2008-03-12 22:08:50 Url:www.js2010.pl Wpis:a ksiega nadal dziala i sie ludzie wpisuja ;p
Nick:pompej Dodano:2008-02-10 22:45:08 Wpis:zapraszam na forum js 3003
www.js3003.fora.pl
Nick:Adela Dodano:2007-10-06 19:06:08 Wpis:Siema Chlopcy:)Widze, ze dalej dzialacie. Tak trzymac. Pozdrowki dla wszystkich Strzelcow:)
Nick:admin Dodano:2007-05-29 14:10:01 Wpis:jakie przekierowanie? linka z glownej strony czy co chcesz
Nick:LUKI Dodano:2007-05-03 10:25:41 Wpis:Ja cię zastrzele :P No mugłbyś już zrobić te przekierowanie :)
Nick:macko Dodano:2007-03-28 23:04:16 Wpis:i bardzo dobrze :) wlasnie tak powinno byc :)
Nick:luki Dodano:2007-02-22 21:11:23 Wpis:Ej to nei fer musze wypozycjonować strone bo ciagle wyszukuje twoją jak sie wpisze lublin strzelec ;p
Nick:Sniper Dodano:2006-11-25 23:41:58 Url:www.sniper.krret.com Wpis:www.sniper.krret.com
Nick:Pax Dodano:2006-11-14 13:54:03 Wpis:Coś by na tej stronie mozna zmienić bo chciazby ksiega gości z fioletowym tłem i palemkami wyglada bardziej jak reklama biura podróży niz część strony Zwiazku strzeleckiego. Zapraszam na odwiedzenie strony www.js2010.ovh.org
Nick:maciek Dodano:2006-11-13 22:24:24 Wpis:no to sprawdz meila. Luki o jakiej historii mowisz?? dokladnie o co CI chodzi :) ja Ci moge wieleee powiedziec :D
Nick:limp44@wp.pl Dodano:2006-11-13 11:51:29 Wpis:siema duro tu łukasz bak napewno mnie pamietasz prosze odezwij sie do mnie na mail i napisz mi czy sie spotykacie w najblizsza sobote tam gdzie zawsze to moze bym wpadł pozdro dla strzelca duro
Nick:Luki Dodano:2006-10-21 23:17:00 Wpis:Wiesz rozwiń mi kiedyś tę historię na priva wiesz tak zbieram kawałki histori tej jednostki do kupy i próbuję utworzyć całość niestety brakuje mi jeszcza pare elementów tej trudnej ukąłdanki :)
Nick:admin Dodano:2006-10-21 12:51:55 Wpis:nom wpisuja a kiedys nawet z innych jednostek sie wpisywali ;) pozniej niestety spiecie zaczal wrzucac na strzelcow i wywalilem ksiege. Dziala znow :)
Nick:Luki Dodano:2006-10-17 19:11:56 Wpis:Ciągle zapominam z eta strona ciągle działa :} heh nawet ludzie się wpisują do księgi
pozdrowionka...
Nick:ADmin Dodano:2006-10-16 23:54:02 Wpis:Heh ciekawe pytanie;) ile jest na liscie to nie wiem bo to wie tylko dowodca i garstka osob;) fizycznie to jest ich z 20 na liscie. Na zajecia przychodzi rozna liczba. Zdjecia sa stare bo nie robilem tu nic od roku. Jak ja sie tym zajmowalem to byly uaktualnienia, po czasie dalem sobie spokoj i teraz jest to co Widac, ale wszystkie zdjecia ze mna zwiazane powinny byc. Nowy i aktualny adres strony to www.js2010.prv.pl czy cos takiego. jesli jakies pytania to proponuje kontakt na gg lub meila mojego lub dowodcy JS.
Nick:lublinianin Dodano:2006-09-08 22:34:37 Wpis:Drogi Adminie, mam pytanie:

1. Ile faktycznie jest członków w Strzelcu?
bo z tego co widziałem to zamieszczasz tylko zdjęcia i opisy ze starych ekip.
< 1 2 >