Witaj!!!

« 1 2 3 4 5 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
Nick:jacek Dodano:2003-11-18 11:25:40 Wpis:Do Dużego,
Proponuje byś sie najpierw przejechał dowolna terenówką, a potem pomyślał o kupnie takowej. Niestabilne, kolebiace się - choć ładnie wyglądają. Moi znajomi po koleji wyskakuja z takich aut bo po prostu są mniej komfortowe od limuzyn - chyba że mieszkasz na wsi lub często jeździsz po bezdrożach - wtedy to ma sens. Też na takie chorowałem ale na szczęście mogłem przed kupnem parę dni pojeździć i wystarczyło. Pomijam ryzyko kradzieży. Terenówki dla mieszczuchów to tylko bajer i do tego niepraktyczny - za potężną kasę.
pozdrawiam
Nick:Anakin Dodano:2003-11-10 22:33:26 Wpis:Heh. To zabawne, ale nie zgadzam się z wami w 100%. Rodzina kupiła mi na 18 Volvo c 70 z silnikiem o mocy 240 KM i pojemności 2,3 litra. Rozwija bardzo duży moment obrotowy w znacznej części zakresu prędkości obrotowej silnika. Wysokie ciśnienie doładowania oznacza dodatkową moc przy dużych prędkościach obrotowych silnika - jest to silnik, który zachęca do sportowego sposobu prowadzenia samochodu. Jako nowicjusz (bo mam prawo jazdy dopiero od września) muszę powiedzieć, że takie auto to cudo - jest bardzo zwinne, zwrotne, o dziwo nie ślizga się na zakrętach, poza tym trzyma się drogi, no i ma fajnego kopa. W środku jest elegancko i starnnie wykończone- każdy szczegół dopracowany z wielką precyzją, większość rzeczy jest w standardzie, dostałem super zestaw (radio+zmieniarka+8 głośników), zestaw na zimę (już!!!!) i piękne aluminiowe felgi. Poza tym zaproponowano mi korzystny pakiet ubezpieczeniowy.
Nick:Damian Dodano:2003-11-08 13:17:05 Wpis:VOLVO TO JEDEN Z NAJLEPSZYCH SAMOCHODÓW NP XC90 JEST TO BEZPIECZNA IDŁUGOWIECZNA FURA I V70 TEŻ I CO TY ***U TRUJESZ
Nick:andrzej Dodano:2003-11-08 05:27:01 Wpis:v 70 r 2000 przebieg 70 000 tlumik drgan skretnycz kolo pasowe przednie zawieszenie do wymiany koszt ok 12 000 Warszawa ul lopuszanska jak masz duzo kasy to kup sobiev70 a,propos kierownica sie wyciera po20 000
Nick:Jarek Dodano:2003-11-06 18:30:55 Wpis:Mam ciężrówkę FL skłdana we Wtocławiu jeżeli masz zamiar kupić pomyśl,kup lepiej używaną w Szwecji.Niby to samo a jednak jakość dużo lepsza.Albo zmień markę.
Nick:pazur Dodano:2003-11-06 15:45:05 Wpis:oczywiscie ze XC90, poniewaz jest bezpieszczxniejszy, lepszy, i piekniejszy od toyoty i nissana
Nick:duzy Dodano:2003-11-04 14:26:38 Wpis:panowie mam dylemat : co kupic XC 90 , Toyote land Cruiser Nissan Patrol. Volvo -na polskich drogach ,niewiem czy zawieszenie wytrzyma .W bardzo ciezki teren nie bede sie zapuszczal.wszystkie samochody prawie w pelnej wersji bez nawigacji i orurowania. Wiem ze toyota jest niezawodna . Volvo piekne i ergonomiczne Patrol najtanszy .tylko te trzy biore pod uwage.W kazdej firmie swoje chwala ciekawy jestem co wy myslicie , oczywiscie o samochodach . ktore z aut w codziennej eksploatacji bedzie nieklopotliwe ,dostepnosc serwisu itd.
Nick:aleks Dodano:2003-10-27 23:49:59 Wpis:No i witam ponownie, wlasnie dzis dokrecilem do S40 kolejne 10tys wiec mam juz przejechane 80tys km. Przy 64tys zalozylem instalacje gazowa, do tej pory wszystko OK, zero *****niec, nie odczuwam spadku mocy (silnik 2l 136km) Jedyne co wymienilem ostatnio to stabilizator:( - nasze piekne drogi :)) fuck;p
Musze dodac ze o usterce co pisalem w wczesniejszym poscie n/t sprzegla piszczacego co zaczelo mi piszczec przy 65tys km jezdze do dzis na tym sprzegielku no i natluklem do 80tys km. Sprzeglo zrobie tak jak pisalem wczesniej,az padnie:) Mechanik polecil mi bym nie wydawal teraz kasy na to bo moge na tym jezdzic,no i tak sie okazalo 15tys przejechane i zero problemow:)

Co do gazu polecam instalacje do tego modelu rocznik 2000r 2l 136km, nie czuje roznicy tylko czesciej musze tankowac bo butle mam 42l:)

Pozdrawiam Volviaczy:)
Nick:ira Dodano:2003-10-22 21:50:16 Wpis:no hej. potrzebuje troche info i sprzedarzy czescie do 440
Nick:Albert Dodano:2003-10-12 18:25:28 Wpis:przeczytałem twoją uwagę na stronie odnośnie volvo a konkretnie z wrzucaniem 1 i wstecznego biegu w S40. mam ten sam problem i w serwisie oczywiście zalecają wymianę sprzęgła ale ja myślę że to pomyłka. Twohja diagnoza wydaje mi się bardzo prawdopodobna i mam ddo ciebie prośbę serdeczną w związku z tym. Czy byłbyś tak łaskaw troszkę bardziej szczegółowo opisać konkretnie gdzie i co trzeba zrobić i czy ja sam jako amator mechaniki samochodów jestem w stanie to sam skorygować? Mieszkam aż w Augustowie i najbliższy serwis mam w Warszawie a to 250 km drogi. Wydaje mi się błędem jechać do nich skoro i tak mi nie pomogą, więc może jeżeli będę miał bardziej szczegółowe wskazówki to sam lub u jakiegoś mechanika będę mógł to naprawić gdyż jest to dość uciążliwe. Moje Volvo jest z 1999r z silnikiem 2,0T mam aktualnie przejechane 123000 kmi ta wada jest od początku więc gdyby to było sprzęgło to już dawno by padło. Moja druga serdeczna prośba to to że może słyszałeś coś na temat wyeksploatowania poduszki silnika tej na górze przy tym przebiegu, ponieważ od niedawna zauważyłem lekkie stuki przy uruchamianiu silnika i następnie potem przy puszczaniu sprzęgła na kolejnych biegach. Dzieje się tak dopuki silnik sie dobrze nie rozgrzeje potem ucicha. W serwisie twierdzą już bez sprawdzania że to ta poduszka na górze po lewej stronie, ponieważ guma jest już ztwardniała i jak sie rozgrzeje to mięknie i jest ok. Oczywiscie trwierdzą że koniecznie trzeba to wymienić. Jest to dla mnie o tyle dziwne, że ona nie ma żadnych luzów ani uszkodzeń i wygląda dobrze. Proszę serdecznie o jakąś odpowiedź w tej sprawie pod adresem albercik@planet.aug.pl lub numerGG 4694441. serdeczne dzięki.
« 1 2 3 4 5 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »