Ciao - wpisujcie się na listę

Nick:maciek Dodano:2008-12-17 22:49:06 Wpis:Dzięki :)
Nick:Aga Dodano:2008-11-12 20:46:32 Wpis:bardzo ładne zdjęcia,gratuluję talentu.
pozdrawiam cieplutko
Nick:Tomek Dodano:2007-02-11 14:10:52 Wpis:No tez fakt :P Chociaz Asia bardzo sie zmienila. Niedawno nawet ja widzialem w CC w Arkadii ale sporo po fakcie dotarlo do mnie, ze to ona o_O
Nick:Maciek Dodano:2007-02-11 00:14:49 Wpis:Dzięki ;))) Najważniejsze to być młodym duchem ;)
Nick:Tomek Dodano:2007-02-10 17:04:57 Wpis:Hehe przypadkiem wpadlem na Twoja strone, fajne zdjecia. Prawie w ogole sie nie zmieniles przez te lata :) Pozdrowienia.
Nick:Kas Dodano:2006-09-03 21:49:40 Url:www.majoor.pl Wpis:Cze,

Wlasnie 'przekartkowalam' sobie zdjatka z Waszej strony! To juz 3 lata historii! I ile sie wydarzylo.

Dublas, czekam na jakas specjalna galerie z Twoimi wyczynami - jakies artystyczne rzeczy i te sprawy ;). Portrety?

Pozdrawiam, link na stronie poprawilam, wiec znowu beda tysiace gosci do Was przychodzic ;).

Kas
Nick:agata Dodano:2006-04-26 12:42:48 Wpis:bardzo ładne zdjęcia.
skromna Agata
Nick:Tunga Dodano:2006-03-19 23:20:25 Wpis:Za***iste...

Pozdrawiam i niech Moc bedzie z Wami, zawsze...
Nick:koniec Dodano:2006-01-05 20:30:33 Wpis:zaje...fajna stronka, tylko troszeczkę kuleje aktualizacja :-)
Nick:Dublaś Dodano:2005-10-31 18:07:08 Wpis:Z zimną fotograficzną precyzją ;)) Zawsze na sali musi być ktoś kto te wszystkie szaleństwa uwieczni ;)))
Nick:asia r Dodano:2005-10-31 10:35:21 Wpis:zdjęcia pierwsza klasa!!!! oj działo sie, działo :))) najbardziej pdoba mi sie udokumentowane winkno na podłodze. Widzę, że podczas wszyscy popadli w panikę Dublaś zachowałeś zimną krew i twardo pstrykałeś ;)) czad!
Nick:MJ Dodano:2005-10-20 13:29:25 Url:http://mateo.fransmaas.pl Wpis:Mały błąd w adresie strony www...
Nick:MJ Dodano:2005-10-20 13:28:25 Url:http://mateo.fransmaas.com.pl Wpis:Jakie zablokował??? Trzeba było chociaż raz wejść...

Zresztą, po co ja się tłumaczę?
Nick:Lisc Dodano:2005-10-04 11:57:01 Wpis:Sie nie udzielal, bo mefia podstepnie zablokowal dostep! ;)
Nick:Maciek Dodano:2005-09-27 16:17:51 Wpis:Liść się nie udzielał - Liścia wyrzucili :))
Nick:lisc Dodano:2005-09-23 14:59:03 Url:www.wariat.pl Wpis:MEFIA CO TO MA ZNACZYC? HANBA!

Witaj Li¶ciu,

Dostajesz ten e-mail, poniewa¿ twoje konto zosta³o usuniête z Forum
mateo.fransmaas.pl
Dodatkowych informacji, mo¿esz spróbowaæ uzyskaæ u administratora.

--
Thanks, The Management
Nick:Kas Dodano:2005-08-09 22:47:44 Url:www.majoor.pl Wpis:Cze,
Superowe zdjecia z Chorwacji. Bylam tam dawno temu i juz zapomnialam jak tam jest pieknie. Gdzie byliscie konkretnie? Ach, zachcialo mi sie na plaze...

Super zdjeciowa robota!

Pozdrawiam,
Kas
Nick:Rabińska Dodano:2005-07-05 08:39:45 Url:www.rabińska.pl Wpis:DUBLASIU KOCHANY - DZIĘKUJEMY ZA UMIESZCZENIE NA STRONCE PIĘKNYCH ZDJĘĆ ZARÓWNO Z OSTATNICH WIECZORKÓW JAK I ZE ŚLUBU I WESELICHA

PS A PRZEDE WSZYSTKIM DZIĘKUJEMY ZA ZROBIENIE ICH --- DZIĘ-KU-JUEMY; DZIĘ-KU-JEMY; DZIĘ-KU-JEMY
Nick:Kas Dodano:2005-06-03 12:33:34 Url:www.majoor.pl Wpis:Cze Dublasie!

Wlasnie dzisiaj zauwazylam, ze byles w odwiedzinach na naszej stronce! Dzieki za mile komentarze! Nawet na niektore odpowiedzialam :-).

A jak Ci sie podoba zdjecie strusia z dzialu Budapeszt? Mnie sie ono bardzo podoba. Nabiegalam sie za zwierzakiem strasznie i podjelam ryzyko utraty oka (jakby stus zdecydowal sie mnie dziabnac...)

Co u Was slychac? Gotowi do wakacji?

Serdecznie pozdrawiam,
Kas
Nick:adminprv Dodano:2005-02-28 15:16:19 Url:prv.pl Wpis:Test...
< 1 2 3 >