Dodaj wpis

Nick:kasia Dodano:2007-02-14 11:08:45 Wpis:jest ok:-)
Nick:paulinaxd Dodano:2007-02-12 15:37:12 Url:www.mojegry.pl Wpis:tak podoba mi sie czt tv puls !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:atomowka Dodano:2007-02-11 14:01:57 Wpis:szkoda ze tu sie nic nie dzieje!! nigdy w zyciu nie widzialam tak nudnej strony
Nick:bocian Dodano:2007-02-07 13:59:31 Url:wp Wpis:jest to strona najglupsza na swiecie
Nick:Mgr. Andrzej Strzelba Dodano:2007-02-05 17:43:02 Wpis:To durnowate jak ludzie z Ciboża.W ogóle nikogo nie ma.Ale fajnie wygląda strona główna.Karmazynowy powinien być czerwony, a purpurowy fioletowy.
Nick:mati130 Dodano:2007-01-28 20:10:21 Wpis:Nigdy nie widzialem nikogo na czacie
Nick:Karola Dodano:2007-01-27 20:58:50 Wpis:Tu jest bardzo fajnie bardzo bardzo bardzo :-)
Nick:Lesiu Dodano:2007-01-24 10:46:10 Wpis:wow tutaj jest poprostu zjefajnie
Nick:kasiunia Dodano:2007-01-18 14:47:41 Wpis:no jasne że tak
Nick:kamilcia;) Dodano:2007-01-13 13:24:36 Wpis:ten czt jest spoko ale przwie wogle nie ma ludzi]
Nick:damian Dodano:2007-01-12 11:38:54 Wpis:extra tv
Nick:Barbie Dodano:2007-01-11 14:02:59 Url:www.barbie10.blog.onet.pl Wpis:Mi sie bardzo podoba ten czat tylko problem w tym ze nie wiem jak pisac na 4funie.:)
Nick:szmatka Dodano:2007-01-10 12:03:57 Url:www.x laski.pl Wpis:besensu,po*****olona.stara ja na*****ala
Nick:sexocholik Dodano:2007-01-09 16:55:29 Wpis: to jest sprawa!
Nick:huj Dodano:2007-01-09 16:54:03 Wpis:czat jest ***owy
Nick:nata Dodano:2007-01-06 12:27:29 Wpis:Bardzopodoba mi sie ten pomysł!!!!!!!
Nick:ona 177 Dodano:2007-01-01 09:58:23 Wpis:nie nie podoba mi sie bo naniego nieda sie wejsc
Nick:Chester Dodano:2006-12-29 17:17:18 Wpis:TH to ułomy garbate i dyby z***ane ae Linkin Park jest dużo lepszy oni żądzom
Nick:Chester Dodano:2006-12-29 17:15:05 Wpis:NIC
Nick:ELA Dodano:2006-12-29 14:00:36 Wpis:TAK