tu dodawajcie swoje opinie, komentarze, refleksje na temat Dębek. tylko w miarę qlturalNIE!!

Nick:Martusia Dodano:2003-03-14 18:56:37 Wpis:Spotkajmy sie na Dębkach Piepszyc szary beton!!! SPotkanko na przerwie majowej! Pozdrowki dla wszytkich ktorych znam i ktorzy mnie znaja (cmok)
Nick:dj.Danilo Dodano:2003-03-14 14:55:06 Wpis:No dobra czekam na propozycje dnia - tutaj i na maila... Czekam na Jasia zeby sie tez odezwał i na klucz którym musze zamknąc dom a nie moge zamknąć bo wszyscy wyszli, k**** jak nie nawidze czekać! Bardzo sie ciesze dorotko z twojgo zapału - moze jednak coś z tego zlotu wyjdzie...
Nick:Mlody WuWuA Dodano:2003-03-14 09:21:50 Url:www.digitalica.arg.pl Wpis:JAAAAAAAAAAAAAA CHCEEEEEEEEEEE LAAAAAAAAAAATOOOOOOOOOOO!!!!!!
Nick:Adam z Żywca Dodano:2003-03-13 13:53:51 Wpis:Siema wszyscy wino-pijcy po0zdrawiam Jasiea i całą ekipe
Nick:DOROTA K Dodano:2003-03-11 12:46:37 Url:brak Wpis:CZARNA!czy wiesz coś o tym zlocie jestem zainteresowana kiedy i gdzie TO DOBRY POMYSŁ wojtek! dlaczego nie przyjechałeś!
Nick:DOROTA K Dodano:2003-03-11 07:29:59 Url:BRAK Wpis:SIEMANKO DĘBKOWICZE POZDROWIENIA DLA MIKŁASZA, BRUNARSKIEJ,AŚKI, ZUZKI P, MARTY NO I JEJ ALUSIA,DOROTY IAGI KRAWCZAK Z GRÓJCA-DZIEWCZYNY TRZYMAM ZA WAS KCIUKI NA MATURCE I EGZAMINACH A ZAPOMNIAŁABYM O KRZYŚKU.POZDROWIONKA DLA OPERATORA TEJ STRONY WOJTKA.NORBI-DZIĘKI,ZE ZA NAS PODWIOZŁEŚ POZDRÓW SZCZURA DANIELA I RESZTE.OGÓLNIE POZDROWIRNIA DLA WSZYSTKICH KOCHAJĄCYCH IMPREZY W HOLSTEINIE(ROGALIK)
A RESZTE POZDROWIĘ W WAKACJE BO ZA DUŻO MAM DO WYMIENIENIA WIDZIMY SIĘ JUŻ ZA 3.
Nick:czarna Dodano:2003-03-10 20:57:12 Wpis:dj Danilo ja podlapalam motyw zlotu i bardzo sie cieszylam na mysl o nim. Jestem z Lodzi wiec trudno mi byloby zorganizowac cos w Warszawie. Licze na Was, licze na Ciebie. Ode mnie pare osob na pewno przyjedzie (choc nikomu jeszcze nie mowilam .
Kochani to jest super pomysl!!! Ja go w 100% popieram i bede na 100% jesli to wypali.
Nick:Cazi Dodano:2003-03-09 23:40:48 Wpis:ze co???????
Nick:Marreddu Dodano:2003-03-09 09:51:38 Wpis:Hi Jakob !!!!!!

Viele grüße aus dem Sauerland !!!!!!!

Hoffe Dir geht es gut, so wie mir !!!
Danke für Deine Karte. Sie hängt an meier Wand ! Schicke Dir demnächst die Michael CD's !
Hast Du das Interview von Michael gesehen ??
... der kommt wieder !

Hab mal ein bischen auf der Seite rumgestöbert ! Verstehe zwar nichts, aber ist ne schöne Seite !

Wünsche Dir noch alles Gute !!!!!
Wir sehen uns....

Ciao
Franco
Nick:ziliiiiiiiii krzychu Dodano:2003-03-07 14:32:39 Url:www.debile.w.pl Wpis:UWAGA !! DEBKI SZYKOWAC SIE!! OLszTYN UDEZA W LATO DO DEBEK!!! CALA EKIPA #Debile na ktory serdecznie zapraszam!! MOZE KTOS zNAJOMY Z DEBEK SIE ODEZWIE!?!?
Nick:DOROTA KUC Dodano:2003-03-07 13:19:06 Wpis:OD 6 LAT MIESZKAM I PRACUJE PODCZAS WAKACJI W DĘBKACH.POZNALAM TAM MNÓSTWO LUDZI CUDOWNYCH Z KTÓRYMI PRZYJAŻNIĘ SIE DO DZISIAJ.UWILBIAM TO MIEJSCE ONO MA SWÓJ KLIMAT.LUDZI KTÓRYCH TAM POZNAŁAM SPOTYKAM PRZYPADKOWO NA ULICACH W WARSZAWIE.TO SUPER UCZUCIE.KOCHAM DĘBKI.
Nick:dj.Danilo Dodano:2003-03-06 19:03:19 Wpis:I co debkowicze... Nie podłapujecie motywu zlotu?? Nie to nie. Acha Jasiu, ty jestes z wawy to moze zebrali byśmy ekipe nasza warszawską i tutaj sie jakos spotkali bo ja chetnie bym was znowu zobaczył jeszcze przed wakacyjnymi dębkami....
Nick:MMM Dodano:2003-03-05 20:38:54 Wpis:17.03 -> swiatowy dzien morza
Nick:Dj BezKsywy Dodano:2003-03-05 18:51:24 Wpis:Pisał ktoś dzisiaj maturkę?
Nick:Rozpalona 17steczka:) Dodano:2003-03-05 12:21:52 Wpis:Chcialam pozdrowic na tym kultowym forum cala za***ista ekipe z PiasecznaChlopaki to sie umieja bawic ps.w swoim namiociku pokazali mi kilka niesamowityuch zwodow))Pozdrawiam ich wszystkich-zwlaszcza Szczurzego,Kropka Dania Kebaba(Moj idoloraz cale reszta...aaaaaa no i zapomnialabym o tym przybledzie Lwim pazurze-oddawaj hajs bo cie zniszcze fajansieOki to ja bede powoli konczyla-pozdrawiam rowniez wszystkich stalych debkowiczow i do zobaczenia w wakacjepapa
Nick:Dj BezKsywy Dodano:2003-03-04 19:24:01 Wpis:Pozdruffffki dla wszystkich moich ziomufff: miejscowej ekipy Greniu & Paula, Mer, Magik, Yna, Yma, Paulus, Blant, Pesta (Mafiozo), Rudy, Rzeszoot, VW Mafia Krokowa, Trixxx (Wszystkiego najlepszego) & Ewka, WWO Skład, moja kochana Monisia i reszta której nie napisałem bo mam dziury w bani. Pozatym pozdruffki dla Warszawy:Cazi Marta Magda Jasiu i reszta, Bielsko Białej: Lodzio Da Mastah of Barmans, Gdyni:Ilonka wit'nice XXX, EŁDEZET:Natalka, Madzia, Aga.Oki koniec tych pozdrówek....nie mogę się doczekać tych pieprzonych wakacji!!!! W tym roku rozniesiemy te Dębki. Pokój światu, ***ać Husajna i Busz-Mena też.
Nick:Dj BezKsywy Dodano:2003-03-02 21:41:17 Wpis:Emilka jestem na ciebie zły...
Nick:sfgh Dodano:2003-03-01 13:07:54 Wpis:gowienko
Nick:Dj BezKsywy Dodano:2003-02-28 06:12:10 Wpis:Wielkie sorki Koralik coś mi sie po***ało No to pozdrówki 4 ONE AND ONLY KORALIK AKA LODZIO from Bielsko-Biała Niech moc będzie z wami i ze mną na imprezie u Dejva...bym nie poległ i żeby mi igły od gramofonów nie skakały
Nick:koralik-lodzio Dodano:2003-02-25 23:46:39 Wpis:Więc tak.po pierwsze to wszstkigo naj dla dave'a.Tak pozatym to niewiem kto sie za mnie podpisuje,ale nieważne *** mu w ... ,Koral na debkach jest 1.A tak pozatym Gary to miedzy Białymstokiem,a Bielsko-Biała to taka mała różnica nie Pozdrowienia dla wszystkich,zapewne dozobaczenia w maju ))