tu dodawajcie swoje opinie, komentarze, refleksje na temat Dębek. tylko w miarę qlturalNIE!!

Nick:Friend from Jamaica Dodano:2003-02-23 23:53:34 Wpis:Yo, yo, yo, welcome my jamaican frinds with russian roots. Aj, aj, aj, jak tęsknię do tych Dębek, a dopiero luty mamy i sesja jeszcze przede mną. Ale już liczę dni do wyjazdu...swoją drogą pozdrowionka dla wszystkich maniaków Dębek oraz wszystkich prawdziwych imitatorów(i am a real imitator), no i jeszcze ekipy z Coolera 2002 roku pańskiego...i omal bym nie zapomniał - beers for evribodi...buy you are buyin'...dozobaczonka latem 2003...(where da moon iz there iz ALI)
Nick:Cazi Dodano:2003-02-22 23:22:33 Wpis:Dejvi wszystkiego najlepszegoooo ziomuss milego peklazu 1 maja. niech szmoc bedzie z toba jol!
Nick:Jasio Dodano:2003-02-22 16:19:24 Wpis:****A DANIEL TO TY!!!!!!!!!!!!JA *****OLE TERZ JUZ WIEM))
Nick:Trix-dave-m.r.u.k. Dodano:2003-02-21 21:27:52 Url:xxxxxxxxxxx Wpis:witajcie! zapraszam wszystkich ktorych znam na moja 18nastke do holsteina 1 marca. w szczegolnosci emilke garego mera grenia bace lukasa cala wawe itd
Nick:dj.Danilo Dodano:2003-02-21 18:25:24 Wpis:Nikt mnie nie zna nikt mnie nie zna no i prawidłowo.... bo ja w debkach byłem raz w tamtym roku i nie długo nawet zabalowałem pare osób poznałem - barmanki z coolera na przykłąd , Jasia i jego brata ciotecznego u którego tak sie złozyło ze nawet przenocowałem noc czy dwie... bo tenze brat chodzi swojego czasu ze mną do szkoły, no dobra ale a propo ZLOTU marudzicie i marudzicie a ja chce was rozkrecić - Emilka (z łodzi moze jesteS?) mozemy wszystko jeszcze uzgodnić co powiesz np na tydzien pózniej... JA sie zajmę wszystkim jakby co, nawet jakiś klubik bym wynajoł jak bym miał pewnośc ze was przyjedzie ze 100 a jak nawet nie to miejsca tu nie brakuje i miejscówek tez nie... zawsze dobry wójek coś znajdzie acha i jeszcze coś wam zaspiewam > miłość Ci wszzystko wybaczy.....
Nick:xxxxx Dodano:2003-02-21 17:53:30 Wpis:dj.Danillo wszystko pieknie ale nikt Cie nie zna!! kim ty jestes???
Nick:pojscyki Dodano:2003-02-21 17:26:31 Wpis:wyyyyyyyyyy ****wwwwwwwwyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ***anskie!!!!!!Kido wom z dupy wszystkim wy ***ance warszawskie. wszyscy jestescie w dupsko ruchani!!!!! ****y ***anskie, konskie naplety!!!! jabajcie sie
Nick:Somebody Dodano:2003-02-21 16:33:44 Wpis:I tak wiadomo ze *** z tego wyjdzie.Potrzebny jest nam ktoś taki,który sie za to wszystko wezmie i doprowadzi do spotkania sie a nie tylko tak gadać jak bylo z sylwkiem w debkach.Zrobmy wkoncu cos porzadnego i spotkajmy sie everybody a nie ze jeden moze a 2 nie albo ze jak tego niebedzie to ja niejade.*****ole taka dorosla posytawe
Nick:Emilka Dodano:2003-02-19 21:29:45 Wpis:Siemanko! Na poczatek wielka buzka dla wszystkich!!! Marta i jasiowata, mnie nie bedzie bo mi termin nie pasuje,chociaz chcialabym wpasc! Czekam az wy sie zbierzecie na to DUZE ICHA do baryly.....
Nick:M@N!ECZK@ Dodano:2003-02-19 09:32:11 Wpis:Gdzie robicie ten zlot???? i ile bedzie osob???
Nick:Mlody WuWuA Dodano:2003-02-18 17:03:20 Url:www.novainteraktiv.com Wpis:ZLOT???? TIAAAAA.MAM NADZIEJE ZE NIE ZAPOMNE.))EJ MOZE JAKO ZNAK ROZPOZNAWCZY KROTKI SPODEN I LACZKI? DLA PAN POLECAM KROTKIE SPODNICZKI I SANDALKI.BUAAHAHAHAH.ALE NICH TO BEDZIE ZLOT A NIE KOLECZKO ROZANCOWE!!!!!
Nick:magda jasiowata i marta b Dodano:2003-02-18 13:44:38 Wpis:dj danillo my bedziemy na 100% tylko w miare zblizania sie spotkania prosimy o dalsze informacje np godzina spotkania mam nadzieje ze wszystko wypali i bedzie duzo osob emila zbiez cale wejherowo i powiedz ilonie pozdrowienia dla wszystkich debkowiczow ja magda i marta bedziemy na debkach juz w kwietniu cmok dla wszystkich po co znak rozpoznawczy skoro kazdy sie zna a jak nie to pozna
Nick:M@N!ECZK@ Dodano:2003-02-17 17:51:56 Wpis:KORAL ciagnij se flecie po tapecie......
Nick:Koral Dodano:2003-02-17 13:54:13 Wpis:Ssijcie fiuta lamusy!!!
Nick:Dj.kilimangaro Dodano:2003-02-17 13:37:04 Wpis:yoo. ja tez bede na spotkaniu. mam pomysła!!! moze dla rozpoznania kazdy który przyjedzie nasra sobie na głowe i wtedy wszyscy sie rozpoznamy albo inaczej- kazdy przebierze sie za jakies zwierzątko i bedzie wszystko jasne. ja sie przebiore za słonia, bo ze słoniem bedziemy miec 25% taniej na niektóre produkty... pomyślcie dobrze. fajnie by było. Cały zwierzyniec do kupy wejdzie do jakiegoś pub'u. napiszcie za jekie zwierzątka bedziecie przebrani, bo trzeba kilka rodzajów karm i paszy skombinowac. pozdrufki. 3majcie sie mocno. P.S. Pozdrufki dla opiekunów zoo!!!!!!!
Nick:SDFMB Dodano:2003-02-16 21:50:06 Wpis:Nie bede popieprzac z gazeta na impreze! Proponuje slodszy znak rozpoznawczy... jesteraz hubba bubba co ma 180cm mniam i za***iscie odblaskowe pudelko co sie rzuca w oczy... proponuje rozowe a co do miejsca t ojest trafne... co do spedzenia fajnie wieczoru zaproponowalabym piwnice pod harenda ale w sobote tam miejsca dla elity nie bedzie...
Nick:dj.Danilo Dodano:2003-02-16 19:13:20 Wpis:Dobra no to robimy tak 5 kwiecień zeby ludzie z poza mogi dojechać bo to sobota bedzie i proponuje pod kolumna zygmunta z gazetą w prawej rece zwinietej w rulonik... Panie webmaster w miare mozliwosci prosze na stonie jakieś wieksze halo zrobic zeby kazdy kto wchodzi na strone nie musiał zaglądac az do ksiegi gośći zeby sie dowiedzieć o zlocie elity....
Nick:N!UN!@ Dodano:2003-02-14 21:48:21 Wpis:@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@
@@@@@@@
@@@
@
I.L.------>M.A.
Nick:Dj BezKsywy Dodano:2003-02-13 18:14:43 Wpis:Spoko Danilo mam gramofony i kompakcik. Winyli coraz więcej więc będzie oki.
Pozdruffki 4 all my crackers
Nick:dj ramzes Dodano:2003-02-13 17:10:22 Wpis:Zlot jest fajny pod warunkiem ze będzie troche wiecej niz 5 osób... W Warszawie można by to zrobić np: 4 kwietnia i spotkac się przy wejściu do jakiegoś klubu mając znak rozpoznawczy. Wczesniej trzeba by informację troche rozpropagawować przeróżnymi kanałami - może pomógł by webmaster??????