zmianie uległy daty pokazów w BWA w Kielcach
zmianie uległy także daty pokazów w Kielcach proszę wszystkie media, które byłu uprzejme podać informację o sprostowanie. przepraszam za kłopot.

16 II 2007 galeria BWA Kielce VIDEO IDENTITY Michał Brzeziński, media: INTERKULTURA; INDEPENDENT

Tożsamość jest dziś rozumiana w zawężonych kontekstach, zawłaszczonych przez politykę - lewica mówi o tożsamości seksualnej, prawica o narodowej. Główne siły polityczne toczą wojnę o nasze umysły i aby pozostać poza tego rodzaju kontekstami chciałbym doprowadzić do konfrontacji prac artystów z różnych krajów, o różnych optykach i koncentrujących się na podmiocie w szeszym kontekście. Znajdziemy tu przede wszystkim antropologiczne poszukiwanie koncepcji człowieka poruszającego się w środowisku medialnym, a nie próbę odnoszenia się do modelu podmiotu w znanych paradygmatach.

Michał Brzeziński

ARTYŚCI:

1. Vaclav Pelousek: H-DRUM
2. Thorsten Fleisch: HAUTNAH - SKINFLICK
3. Thorsten Fleisch: GESTALT
4. Andre Silva: SPAM LETTER + GOOGLE IMAGE SEARCH...
5. Andre Silva: DOLLAR DISOBEDIENCE
6. Andre Silva: THE ONE AND MANY
7. Andre Silva: SCANOPHELIA 1.14'
8. Miroslaw Rajkowski: NATURA ABHORRET VACUM
9. Michal Brzezinski: REFUGIUM
10. Sachiko Hayashi: boop-oop-a-doop
11. Yael Shulman: THE CLEAN MACHINE

15 II 2007 galeria BWA Kielce OVER-SIGNED Michał Brzeziński, media: INTERKULTURA; INDEPENDENT

OVER-SIGNED: Najnowszy zbiór prac Michała Brzezińskiego jest medialną medytacją na temat relacji między tożsamością, a tradycją narodową i religią. Nawiązuje do nomadyzmu, jako powszechnego zjawiska z którym wszyscy mamy do czynienia w mniejszej, lub większej skali. Jednocześnie w przestrzeni nieoznaczonej płaszczyzny, między punktem "A" i docelowym punktem "B", pośród pozbawionych znaczeń obrazów pojawia się przestrzeń kontemplacji tła, tego co nie jest dostrzegane przez ludzi prowadzących osiadły tryb życia, a co kształtuje nasze życie emocjonalne. Obraz wideo staje się ekranem filtrującym rzeczywistość, odsiewającym pozory i sens płaszczyznowy a jednocześnie jest ekranem fantazji który odzwierciedla wnętrze. Zbiór jest transcendentalnym poszukiwaniem podmiotu poza przedmiotowymi definicjami - poza determinującą go tożsamością którą cechuje stale produkowany nadmiar znaczeń doprowadzający do eksplozji i oczyszczenia. Dwuznaczna gra językowa ma odzwierciedlać stan egzystencji podmiotu w narracji jaką jest PRZEZNACZENIE.

Michał Brzeziński

1. landszaft a sprawa polska
2. cosmopolitan
3. tr13
4. vera icon
5. fotogenia
6. my s-election
7. krach 44
8. passion
9. video de-mumification complex
10. water temple
11. rise
12. taxi

http://video-art.pl/


Dodał : ledworek
Data dodania : 2007-01-09 00:00:00
Komentarze
Nie ma żadnych komentarzy.