kategoria: Biznes i finanse   dodane: 23/11/2020
Iluzjonista i impreza firmowa to hasła, które początkowo niezbyt łączą się w jakąkolwiek całość. W końcu co iluzjonista może robić na takim przyjęciu? Czy to jest w ogóle dobre miejsce na jego pokaz? Czy będzie się on mieścił w granicach jakie wytycza impreza firmowa? Oczywiście, że tak. Oto kilka argumentów, które was o tym przekonają.
iluzjonista

Impreza firmowa – sposób na zareklamowanie się


Impreza firmowa to nie zawsze przyjęcie wewnątrz firmy. Czasami zaproszeni są goście, którzy potem mogą stać się inwestorami, partnerami w biznesie lub kolejnymi klientami. Ważne wtedy staje się zaprezentowanie się z jak najlepszej strony, uwydatnienie wszelkich atutów firmy.
Co jednak ma do tego iluzjonista?
Pokaz iluzjonisty nie kosztuje mało, wręcz przeciwnie. Zależnie od daty, ilości gości, rodzaju pokazu jaki ma zrobić i czasu trwania ceny są od 2000 złoty w górę.
Format imprezy firmowej może znacznie podwyższyć cenę takich usług. Jest więc to dość drogie i źle prosperującej firmy nie będzie na to stać. Jeśli więc iluzjonista będzie obecny, firma przez zewnętrznych gości zacznie być postrzegana jako dobrze prosperująca, a ponadto otwarta na różne niespotykane propozycje. W końcu pokaz magiczny na tego typu imprezie nie jest kanonem, nie jest wpisany w regułę.
Jak więc widać zatrudnienie iluzjonisty przedstawi firmę w lepszym świetle.

 

Pokaz magiczny jako rozrywkowy punkt imprezy


Impreza firmowa, mimo iż jest rodzajem przyjęcia jest szczególna. Panują na niej inne zasady. Każdy jednak oczekuje choć małej dawki pewnego rodzaju rozrywki, rozluźnienia atmosfery, zabawy. Kabaret lub stand up może być już poza granicą dobrego smaku. Ale iluzjonista?
Magia, iluzja, tajemnica, coś trudnego do wyjaśnienia ciekawi wszystkich. Wzbudza zainteresowanie i jest pretekstem do rozpoczęcia rozmów. Rozluźnia atmosferę poprzez skupienie gości na temacie „Jak on to zrobił? Jak to jest możliwe?”.
Dzięki temu są oni zajęci czymś innym choćby na chwilę. Ponad to zapamiętują lepiej całe przyjęcie, w tym firmę, co odnosi się do punktu pierwszego – reklamy.

 

Dobry sposób na wzbudzenie poczucia docenienia u pracowników


Niezależnie od tego jak bardzo firma się stara, pracownicy i tak czasami będą narzekać na warunki pracy. Z czasem zaczynają nawet myśleć o jej zmianie. Natomiast dla firmy, niektórzy ludzie nie są do zastąpienia. Aby ich zatrzymać trzeba więc jakoś przypomnieć o tym, że przedsiębiorstwo ich docenia.
Takim sposobem może być impreza firmowa, na której pojawi się iluzjonista. W końcu ile innych firm organizuje takie przyjęcia swoim pracownikom? Chyba żadna.
Spotkanie z iluzjonistą jest zaś dość rzadkim wydarzeniem. Nie codziennie możemy obserwować pokazów magicznych na żywo. Jeśli zaś firma wybierze formułę pracy magika na zasadzie stolika, do którego goście mogą podejść, będzie to jeszcze bardziej niesamowite przeżycie. Każdy będzie mógł spotkać się z tą magią i poczuć ją na własnej skórze, kiedy magik poprosi o pomoc przy sztuczce karcianej z użyciem monety lub talii kart. Niesamowite uczucie, które zostanie z nimi do końca życia.

 

Firmowa impreza integracyjna – co zrobić, by była udana?


Jak obecnie wiadomo praca w zespole, który dobrze się dogaduje, ma pewne wspólne wspomnienia. Podnosi to zaufanie w zespole, a to ogólnie podnosi zaangażowanie w stosunku do projektu i wydajność takiego zespołu.
Ponieważ pierwsze wrażenie zawsze ma w tym udział, dobrze by firma w pewien sposób pobudziła pracowników do pierwszego kontaktu, rozmowy, nawiązania relacji. Czy zaś pokaz magiczny nie jest dobrym polem do rozpoczęcia ciekawej rozmowy?
Sprowokuje on do porozmawiania o wspólnych przeżyciach, odczuciach, wrażeniach. Nie trzeba też chyba wspominać, że magiczny pokaz wywołuje dużo emocji, przez co taka rozmowa jest żywsza, bardziej prawdziwa i w konsekwencji pozwala na szybsze stworzenie więzi, które mogą zaowocować w pracy lepszymi wynikami.

Czy więc warto zamówić pokaz iluzjonisty na imprezę firmową?


Wpływ jaki pokaz iluzjonistyczny może mieć na gości takiej imprezy jest ogromny. I wcale nie mowa tutaj o hipnozie, a o wywołaniu emocji i rozluźnienie atmosfery na przyjęciu. Dzięki temu łatwiej będzie nawiązać kontakty, zacieśnić więzy w firmie, dobrze się zareklamować i zapaść w pamięć.
Tak więc w dłużej perspektywie taki pokaz profesjonalnego iluzjonisty może bardzo dobrze wpłynąć na firmę i to jak prosperuje.

 

Polecamy - iluzjonista warszawa - https://www.tomaszjusza.com/