Maluch A-grupowy

<123>

2004-05-25 00:39:39
Dlaczego nie spelnia wymagan A-grupy?? Czytalem ostatnio zalacznik J i wszystko jest zgodne z przepisami. Zachwalacie 555, zastanawiam sie czy nie zamianic swojego 385. :D Kiedy stalem przed wyborem walka martwilem sie czy Kaluza nie bedzie zbyt "wysoki" a teraz i tak musze silnik krecic do ponad 6000rpm.

2004-05-22 18:36:11
starcza na tak dlugo jak traktujesz seryjny silnik. mysle ze kjsowa jazda to styknie gdzies na 30 kkm, oczywiscie z czestymi przegladami, wymiana oleju itp. a pojezdzic bedzie mozna w Zvoleniu ;-)

2004-05-18 15:33:59
Chciał bym się przejechac tym twoim 40 konnym maluchem.Ciekawi mnie także na ile to starcza i co pierwsze poleci.

2004-05-17 11:21:25
Opis mi nie pasuje bo A-grupa tutaj opisana nie spelnia przepisow i wymagan. Bledny tytul. Pozdrawiam, efekt zamierzony napewno sam mam na tym walku 42KM schamowane u Goduli. Znam Zwierza i DaymoNa osobiscie i maja tez spoko potworki DaymoN ma po Chojnackim chodzi mu najlepiej ile ma KM niby tyle co ja a ja dostaje baty od niego teraz zalozyl dolot RC i wydech od Pachonia i to jeszcze szybciej jeździ i spalanie spadlo. Wiem że koles ma pojecie ale walczy caly czas z gaznikiem szuka idealu. Jego silnik inaczej tak bardziej rasowo i dzwiecznie chodzi specyficzny dzwiek silnika ale za to pover niesamowity. Spalanie serie mam jak krece pozwoli sobie na odrobine pochloniecia ale w granicach rozsadku.

2004-05-16 12:45:58
może dasz namiary na tego tunera motocykli żużlowych??

ww
2004-05-09 21:30:46
kompresja zmierzona jest takim urzadzeniem ktore sie wkreca zamiast swiec i kreci silnikiem z wcisnietym gazem. Ono pokazuje 15 /atmosfer chyba/. Stopien sprezania nie wiem jaki jest trzeba by policzyc komore spalania ale podejrzewam ze jest ok 12.

kanaly dolotowe obrabial, jak i cala glowice, tuner motocykli zuzlowych. on ma specjalne maszyny do tego. cale kanaly blyszcza sie i sa wypolerowane, powiekszone na calej srednicy. chyba lepiej zrobic poprzeczne rysy. mozna to bez problemu zrobic samemu.

2004-05-09 21:18:41
w artykule jest napisane, że kompresja (ciśnienie sprężania) jest 15...a nie stopień sprężania.
Do autora artykułu: mógłbyś coś więcej napisać o obróbce kanałów dolotowych??

ww
2004-05-08 21:10:36
spalanie stukowe powstaje przez kilka rzeczy. Np sklad mieszanki. Zwroc uwage na gaznik... Druga rzecz to dolot i wylot, tez poprawiony no i najwazniejsze - sama komora spalania. wybrania i usunieta najdluzsza krawedz /bez niej stukowe praktycznie zniklo/. Zaplon na 10st a paliwo zwykle 95. wazny jest tez olej, silnik jezdzi praktycznie caly czas na dobrym nowym oleju syntetyku, na mineralnym kiedys stukowe bylo odczuwalne.

2004-05-08 13:18:30
Dlaczego mam spalanie stukowe a kompresji 10.5 w opisie kompresji jest 15 i jest ok?? Może mi sie silnik przegrzewa? Co mam zrobic żeby pozbyć sie stukowego dzwignąć do 15?:)

ww
2004-05-07 21:50:18
uszczelka miedziana jest duzo lepsza od zwyklej bo glowica mniej sie grzeje, uszczelka jest dozywotnia no i glowica jest nizej o pol milimetra, pozdro

2004-05-07 12:26:28
Cze :D

Jezeli chodzi o moc tego malucha to zagdzam sie tym sam mielem takiego kaszla tylko ze na głowicy 4mm i zaworach abartha i miezylem go na hamowni wyszlo dokladnie 39,7 km a jezeli chodzi o spotykanie sie zaworow z tloaki to spokojnie mozecie bez zadnych podcinan tlokow czy innych pierdól planowac na 4,5mm (gwarantuje nic sie nie dzieje) a miedziana podkładka pod głowice jest poprostu gówno warta. Chyba wiecie ze jak planujecie glowice powyzej 3,5 mm to trzeba ja wypolerowac. a walke 555 jest najlebszym walkiem w Polsce nie ma lebszego światek jest gó..no wart te jego 760W nie sobie wsadzi, 555 jest jedynym walkiem odlewanym a nie napawanym a napawane walki sa do du..y. I NIE MA LEBSZEJ RAJDOWKI W POLSCE DLA AMATORA ZA MALE PIENIADZE JAK FIAT 126 WRC sam widzialem jak koles w czestochowe swoim kaszlem na 1.4 mili wyrabał Fiata Punto 1,2

2004-05-06 20:51:02
> a jak spalanie tego wynalazku przy spokojnej jezdzie??

na trasie 6-7 litrow przy v=110km/h /noc/


> Nie sądze żeby to miało 40 KM, ale też nie upieram się że nie ma, w każdym razie dałbym około 35KM (800 POLA > na głowicy z pandy i wałku 385 miała 38KM)

nie mowie ze ma to 40KM bo niby skad mam wiedziec, ale na 400m CC 900 wysiada o dwie dlugosci auta, a w okolicy nie ma szybszego malucha... Denior pamietasz na slowacji Twoja 800 nieznacznie lepiej jezdzila z zatrzymanego od granatowego kaszla, teraz konstrukcja jest duzo szybsza. dodam ze mam naprawde dobrze zrobiona glowice /mechanik od motorow zuzlowych poprawial kanaly i zawory/, no i na pewno walek 555 jest duuzo lepszy od 385 bo mialem okazje takowym jezdzic.


> apropo filtra zamiast tłumika szmerów. Czy to jest ok żeby silnik sobie brał gorące powietrze z komory >silnika??? chyba lepiej żeby było zimne....

teoretycznie powinno byc zimne trzeba by jakas obudowe skonstruowac. dodam tylko ze zalozylismy juz sobie rurke z pcv fi 5cm tak dla prob i okazalo sie ze spalanie na trasie spadlo o litr nie mam pojecia dlaczego. innych efektow oczywiscie nie ma.

2004-05-06 08:43:42
apropo filtra zamiast tłumika szmerów. Czy to jest ok żeby silnik sobie brał gorące powietrze z komory silnika??? chyba lepiej żeby było zimne....

2004-05-05 20:12:19
Cze !
Podziwiam wkład pracy jaki włozyłeś w zrobienie zarówno silnika jak i tego obszernego opisu - tak dalej !

2004-05-05 18:19:47
Nie sądze żeby to miało 40 KM, ale też nie upieram się że nie ma, w każdym razie dałbym około 35KM (800 POLA na głowicy z pandy i wałku 385 miała 38KM)