Zapraszamy do umieszczania swoich uwag odnośnie strony
Wszelkie niecenzuralne słowa, a także adresy do innych stron, będą usuwane

« 1 2 3 4 5 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 76 77 78 79 80 »
Nick:NR Dodano:2006-04-14 22:11:16 Wpis:*****olone Pedały!
Nick:Skuld Dodano:2006-04-12 00:36:36 Wpis:Problem ze wszystkimi zawartymi tu "prawdami" leży w tym, że napisali je katolicy, dla katolików, posługując się katolickimi argumentami. Ta strona nie ma żadnego celu poza, przepraszam za określenie, "promocją religijną". Potrafię zrozumieć, że pan Richard Cohen mógł okazać się heteroseksualistą, który po prostu popełnił w swoim życiu błąd. I byłby dla mnie całkiem wiarygodny gdyby razem z tym nie powiązał konwersji wyznaniowej (wcześniej był Żydem). Tym samym, wyrzekając się wiary swoich przodków (to DOKŁADNIE ta sama sytuacja, kiedy ktoś z porządnej katolickiej rodziny wstępuje nagle do kościoła anglikańskiego lub zostaje muzułmaninem), staje się świetnym narzędziem propagandy i trafi automatycznie na wiarygodności.
Do autorów tej strony: Pamiętajcie Państwo, że na świecie nie istnieją jedynie katolicy. Problemy ze źle obraną orientacją (bo TYLKO takie wypadki są możliwe do "leczenia") mają ludzie także innych wyznań lub niewierzący (także w Polsce - pamiętajmy, że większość mlodzieży jest bardzo zlaicyzowna). I jaką macie dla nich radę? Bo jeżeli odpowiedź brzmi "chrzest", to nie uznaję Państwa za godnych rzetelnej dyskusji.
Pozdrawiam
Nick:Ridis Dodano:2006-04-11 09:48:56 Wpis:Witam Laki 21!
Zapraszam Cię na mojego maila (jak będziesz chciał oczywiście).
Pozdrawiam
Nick:ja Dodano:2006-04-10 20:44:49 Wpis:Absolutnie nie zgadzam się z treściami zawartymi na tej stronie i nie zgadzam się z ocenianiem mojego życia, które jest bardzo udane (14-letni związek oparty na miłości i wierności).
Nick:laki 21 Dodano:2006-04-10 20:14:14 Wpis:mam 21 lat i jestem homoseksualista. wpadlem na ta stronke przypadkiem bo duzo czytam o homoseksualizmie, interesuja mnie prowadzone badania nad homoseksualistem, rozne ankiety ludzi, ich zdania i opinie. Jednak z materialem zamieszczonym na tej stronie po prostu nie umiem sie pogodzic i pozostawic go bez mojej opini. to po prostu cos niesamowitego, co zwyklym slowem banda niedoksztalconych naukowcow potrafi wymyslic na temat homoseksualizmu, a nastepnie kolejna banda nieodpowiedzialnych i rowno szurnietych autorow strony potrafi zamiescic na podobnej stronie internetowej n temat homoseksualistow. to jest cos niewyobrazalnego. jestem dojrzaly zarowno psychicznie jak i duchowo, mam 21 lat, studiuje, pracuje i sam sie utrzymuje, mam wielu znajomych ktorzy wiedza o tym, kim jestem, ktorzy to toleruja i szanuja. moj homoseksualizm nie sieje spustoszenia w mojej psychice, wrecz przweciwnie, wzbogaca ja w doswiadczeniach z coraz to nowymi ludzmi, ktorzy rozmawiajac ze mna probuja mnie zrozumiec, a ja im w tym pomagam. to mnie podbudowuje, bo ludzie chca homoseksualizm zrozumiec, tylko nie maja od kogo, a juz na pewno moga gowno wyniesc z takich stron, ktora wlasnie komentuje. po zapoznaniu sie z taka strona stwierdza jedynie, ze to choroba, ktora trzeba leczyc, a to nie prawda. nikt im tego lepiej nie wytlumaczy jak homoseksualista, ktory kocha, czuje, marzy, sni, wspolczuje czy pomoze nie gorzej jak zwykly czlowiek. poza tym nie jestem homoseksualista z wyboru, gdybym mial wybor, chcialbym byc normalny, chcialbym miec zone, dzieci, psadzic drzewko... ale tak nie jest. nie jestem homoseksualista z wyboru, tak juz sie urodzilem i nie umiem tego zmienic. poza tym nie jest zasada ze homoseksualista skacze od lozka do lozka, od partnera do partnera, to wlasnie jest kwestia wyboru. poza tym homoseksualista nie rozni asie niczym od innych mezczyzn, zwyklych mezczyzn. zwykli mezczyzni gdyby mieli mozliwosc, tez mogli by sie kochac kazdego dnia z inna partnerka. poza tym homosesualizmu nie mozna sie nauczyc i nie mozna sie oduczyc, takim sie po prostu rodzi. to tyle na moj temat. ludziom poszukujacym porad na temat homoseksualizmu odradzam odwiedziny tej strony, wiele rzeczy jest tu po prostu wyssanych z palca. autorow przepraszam za ostre slowa krytyki. mam nadzieje ze nikogo nie obrazilem. serdecznie przepraszam. dzieki narka
Nick:zygmunt Dodano:2006-04-08 18:36:13 Wpis:http://homoseksualizm.atspace.org Strona jest bardzo nieobiektywna. Poczytajcie cos Panowie zanim wrzucicie do internetu podobny belkot.
Nick:zdzisław Dodano:2006-04-08 15:10:17 Wpis:Autorzy strony powinni sie troche doksztalcic
Nick:jestem Dodano:2006-04-06 19:01:54 Wpis:a możesz powiedzieć czym się kierujesz pisząc, że jest to choroba?
Nick:mapetka Dodano:2006-04-06 11:33:55 Wpis:Ja nie jestem homofobem jak to homoseksualisci to lubia mowic.znam osoby odminnej orientacji.lubie je. natomiast sympati do kogos to jedno a prawda to zupelnie co innego. W wiekszosci zgadzam sie z autorami tej strony. Nie wierze w genetyczne czynniki homoseksualizmu.nawet jesli sa jakies genetyczne tendencje nie warunkuja one homoseksualizmu.Wg mnie glownym powodem jest czynnik wychowawczy , srodowiskowy. przykro mi drodzy homoseksualisci wasza odmiennosc JEST CHOROBA!!! wiem ze trudno to przyjac. to nie wywody z ksiezyca. wiem to z doswiadczenia. nie bylam lesbijka nigdy. ale borykalam sie z problemem ktory doskonale mozna do tego porownac. mowilam sobie jestem jaka jestem i tyle! bo tak mi bylo wygodniej ale odkrylam ze niestety jestem taka bo bylam w zyciu poraniona gleboko nie zdajac sobie z tego sprawy.Nawet sobie niektorzy z Was nie uswiadamiaja jak srodowisko, tkwienie przez lata w pewnych schemach nas ksztaltuje. dzis wiem ze moge to zmienic i zmieniam powoli choc to b. bardzo trudne. staje sie jednak nowym czlowiekiem. wiem ze ludzie boja sie zmian bo bo sa trudne dlatego latwiej jest tkwic oszukujac samego siebie, zreszta mozna sie nawet czuc w tym stanie (nazwlabym to NIEZGODA NA WLASNE ZYCIE!, PRAWDZIWE ZYCIE) bardzo dobrze i pozonie bezpieczniej .Dlatego drodzy homoseksualisci naprawde was rozumiem!!! Ale wiem dzis ze TO OD NAS ZALEZY CZY NADAL CHCEMY BYC CHORZY!!! ja w mojej chorobie nie chce.juz nie chce! i mam nadzieje ze opatrznosc bedzie mnie wspierac w borykaniu sie z sama soba czego rowniez wam zycze!!!
Nick:Ja Dodano:2006-04-04 20:55:38 Wpis:Witam!
Naturalnie jeżeli się zgodzimy, że psychika i emocje są częścią "biosu". Innymi słowy psychika i emocje maja również podłoże czysto bilogiczne.
Pozdrawiam
« 1 2 3 4 5 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 76 77 78 79 80 »