BOBOFRUTY WITAJĄ WSZYSTKICH SYMPATYKÓW, BOBKÓW, TERMINATORÓW itp.

Nick:włodek Dodano:2005-02-06 12:15:02 Wpis:to ja z nowej formułki
Nick:ryba Dodano:2005-02-02 14:32:20 Wpis:do Anielki!
Wysłałem Ci dzisiaj mail'em namiary na Małego. W prawdzie z Sochaczewa do Przemyśla to nie rzut beretem, ale jakoś to będzie...
Kiedy masz urodziny, może nas zaprosisz na swoją osiemnastkę?
Nick:ryba Dodano:2005-02-02 13:58:10 Wpis:Prośba do ???
Nie odwiedzaj więcej tej strony - oszczędzisz sobie i innym nieprzyjemnych dialogów. Lepiej idź pojeździć na deskorolce.
Nick:??? Dodano:2005-01-30 20:16:56 Wpis:dochodze do wniosku ze nie warto odwiedzac tej strony, jestescie wszyscy jednakowo zmanierowani i chyba macie jakies skrzywienie seksualno-maniakalne. Panowie czasy sie zmienily, nikogo juz na to nie zlapiecie. Czas pokazac cos nowego, konkretnego i dojrzalego, dosc tej po*****ówy..
Nick:czwarta nad ranem z emigr Dodano:2005-01-16 03:56:15 Wpis:nastala magiczna godzina w ktorej nalezy do siebie dzwonic i sie pozdrawiac. Korzystajac z tej oto okazji pozdrawiamy wszystkie spiace Bobofruty w ostatnich minutach ich spokojnego snu dzis nad ranem, punkty zastana przyznane wszystkim co nas uslysza a uchylajacym sie od polaczen damy duze teges minusy. Zostana wpisani na liste pozeraczy zjelczalego majonezu. Lista ta pojawi sie na stronie do wgladu. Bobofuty budzcie sie! bo my jeszcze nie spimy...
Nick:czwarta nad ranem z PL Dodano:2005-01-07 23:26:20 Wpis:u Bobofrutow nic sie nie zmienia- strona jednak hassa(przynajmniej u Administratora)mamy maly TEGES do zakomunikowania: Dzanka mial - za wyciszanie telefonow, od dzisiaj + na koncie(choc Zona na podejrzanej imprezie)Szop --2 minusy za ladowarke i zupelny brak kontaktu, Monek --- za kroplowke i sciemnianie od malego, Wlodek ma same + konkretnie to 3 za chora noge, za kuchnie i za wspomaganie kolezanki wszem i wobec, a i Ryba + za niezle tegesy internacjonalne. Jumbo jakos nie pozdrawia, mam nadzieje, ze druh Matusik dobrze przeszkolony utrzyma stanowisko magazyniera czego mu zyczymz w tym Nowym Roku(dobrze zaczetym w Radawie, no i ++(2plusy) dla Judasza za kwatere i wogole. Reszcie Bractwa tez zyczymy samych dobrych wrazen w tym 2005 Roku i wogole duzo TEGES!
Nick:wlodek Dodano:2004-12-21 16:51:55 Wpis:pozdrowienia z zyczeniami wszystkiego dobrego na swieta dla wszystkich bobo's
Nick:B. Dodano:2004-12-18 16:27:53 Wpis:hmm!czwarta nad ranem - duzo mi to daje do myslenia...Po pierwsze primo: nie pije kawy, po drugie primo:ewentualnie capuccino. Po trzecie primo: wszystkich WAS pozdrawiam goraca - goraca bo w domu zimno, wiecie jak jest - niedlugo zaczne strajk generalny I OTWORZE LEKARSTWO ´:-)
Nick:czwarta nad ranem Dodano:2004-12-17 21:53:03 Wpis:pszepraszam nie przedstawilem się...
Nick:dolomitos and Bolzanos Dodano:2004-12-17 21:51:06 Wpis:B koniecznie musimy się zobaczyć na kawie...?
Nick:włodek Dodano:2004-12-17 19:27:22 Wpis:moze ktos sie postara i napisze cos o mogielicy. do ryba jak cos masz to napisz do mnie a ja to wkleje, chyba ze robisz to sam . pozdrawiam i ****qa nie mam juz weny. chetnie przekarzę paleczkę dalej. GROSZEK PAMIETAJ O KOSZULKACH.
Nick:B. Dodano:2004-12-16 12:15:17 Wpis:Jezu DZIEKI WSZYSTKIM ZA AKCJE! mam stan przedzawalowy. gdybym to wiedziala od razu na pewno bym juz byla po zawale. DZANKA sprzedaj sprzedaj ja ci przywioze mniej okazaly i mniej kuszacy!w dupie z takim biznesem. Bobofruty laczcie sie i przekonajcie Dzane!
Nick:Żaba Dodano:2004-12-16 01:19:01 Wpis:L.G. próbuje wytłumaczyć skomplikowane uczucia. Nie wychodzi mu to
Nick:yumbo Dodano:2004-12-16 00:57:31 Wpis:kocham ten kraj wszystko ginie i wszystko się znajduje bobofruty forever ,
Nick:LG Dodano:2004-12-16 00:25:42 Wpis:No i Dżanka znalazł swój samochód co do wczoraj wieczorem zgubił.
Pozdrowienia dla "Slawka"
Uprzejmie wszystkim donoszę że Agatka z Dżanką wyluzowali odrobinę krzycząc wszem i wobec CHÓJ CHOMIKOWI W .... wszyscy wiedzą w co:-)
Nick:BOBOFRUTTI NELLE DOLOMITI Dodano:2004-12-10 23:37:06 Wpis:jak kuzwa zostalo dobitnie i klarownie powiedziane nic TU NIE DZIALA ale fajnie ze powialo nowoscia. POZDRAWIAMY SERDECZNIE I ARCYBOBOFRUCKO "ADMINISTRATORA" naszej wypasionej strony. Pozdrawiamy serdecznie wszystkich wielbicieli(eleki) nie traccie cierpliwosci- nasz adm. ROBI NA 3 ETATY - mamy wyrazy wspolczucia, ale sprawa nas bulwersuje goraca. Juz raz, bedac na obczyznie interweniowalismy o zmiane magazyniera - w obecnej sytuacji zwracamy sie z prosba o przesuniecie GO do sekcji gimnastycznej i prosimy ADMIN.o dopilnowanie lepszych wynikow w tym sporcie - POZDRAWIAMY WSZYSTKICH BOBOFRUTOW!
Nick:@@@ Dodano:2004-12-08 22:10:07 Wpis:Bardzo dziękuję Ci Szopie za niedzielne głębokie wsparcie moralne na Kazimierzu. Za ciepłe słowa też "Bog zapłać".Alleluja i do przodu!
Nick:włodek Dodano:2004-12-07 22:18:32 Wpis:no i co może być podrawiam i czeka mnie jeszce kupa roboty nie mylić gówna
Nick:RYBA Dodano:2004-12-04 14:10:15 Wpis:Jumbo jest nienormalny!
Nick:! Dodano:2004-11-30 22:11:29 Wpis:Groszek dzięki za niedzielny rajd terenówkami. Następny już tuż.......Chomik
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 >