BOBOFRUTY WITAJĄ WSZYSTKICH SYMPATYKÓW, BOBKÓW, TERMINATORÓW itp.

Nick:dzanka Dodano:2004-06-20 15:29:37 Wpis:...jest niedziela a wczoraj głównie przez butelkę oglądałem świat, który był i jest cudowny jak zawsze. Bobofruty czas wyruszyć w góry lub gdziekolwiek. Za tydzień w sobotę - 26.06. jest w Pcimiu festiwal soprtów extremalnych. Wybieramy się z Szopem mam nadzieję (to wczorajsze ustalenie). Kto jeszcze ma ochotę jechać niech dzwoni. Do mnie lub Szopa.
Trzymajcie się !!! W cipę palec !!!!
Szczególnepozdrowienia dla Alana, który był wczoraj na Tarnicy.
Szop - Alleluja i do przodu.
Nick:boboszop Dodano:2004-06-13 02:01:03 Wpis:Właśnie wróciłem z przedłużonego wekeendu (BOŻE CIAŁO), a spędziłem go na zaprzyjaźnionej ZIEMII SLOWENSKEJ.Pogoda niepodobna do niczego co ma związek z chodzeniem a właściwie z "wchłanianiem gór".
Ku..wa nie było nic widać na cm jaźnii(piana z piwa ginęła w chmurach); i jeszcze (w prawdzie oswojony ale jednak)TERMINATOR (MAMA)czychający na każdy mój błąd; A KTO ZA TO PŁACI...!!?!!
P.S.
Pozdrowienia dla przyjaciół "ZNAD MORZA" których spotkałem w N.LESNEJ-Moniki, Magdy i Krzyśka(bardzo przepraszam jeżeli przekręciłem Wasze imiona);bardzo żałuję, że nie mogłem się z Wami spotkać w sobotę (Terminator dokonał wyroku na moich marzeniach).Jeżeli mielibyście kiedykolwiek ochotę na SAFARII PO BIESZCZADACH to zostawcie Swój namiar na stronie lub skontaktujcie się ze mną:0509 299 198; anjurkiewicz@op.pl(pytać o szopa!)Pozdrawka!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:yumbo Dodano:2004-06-12 21:34:41 Wpis:byłem w czwartek w Jaworkach i okazuje się że nas tam dobrze pamiętają pani barmanka(sylwia) pierwsze Co spytała się gdzie mam zółtą koszulke... a klendarz wisi w niezłym miejscu
Nick:boboszop Dodano:2004-06-10 22:57:33 Wpis:Aż nie wiem jak zacząć?!Już chciałem coś skrytykować(jak na zawsze niezadowolonego, a właściwie jednego z 2-ch niezadowolonych przystało); a tu nagle WSZYSTKO na stronie HULA!!! Tak, Tak-Wszystko!!!Wiem że jeszcze nie czas na lizanie sie po ...., ale wreszcie przybiera to "ramy normalności"Włodzimierz oby tak dalej!-a reszta (tu biję się w pierś); DO BOJU!!!.W pierwszej chwili chciałem przyczepić się do jakości slajdów, ale nagle przypomniałem sobie że to moje nadprzyrodzone zdolności fotograficzne nadały im tak amatorski charakter!!!
P.S.Myślę, że będę wyrazicielem wątpliwości grupy BOBOBILLBORDOWCÓW i zapytam czy nie dałoby się przełożyć sierpniowego wypadu o tydzień wcześniej?Co o tym myślicie przyjaciele? Siemanko!
Nick:judasz Dodano:2004-06-05 18:18:57 Wpis:Sie ma!
Dzięki Dżanie(jeszcze o tym nie wie)333
+63
32
333322++++666666666666666663611++++++++666
666
to ja sie kurde miałem wpisać,a wpisał się mój synek Mateusz,któryt pozdrawia kumpli ojca
Nick:Yumbo Dodano:2004-05-31 21:01:47 Wpis:UWAGA coś dla BOBOFRUTOW !

Program festiwalu '' Bieszczadzkie Anioly''

piątek 13 sierpnia
Cisna godz. 16.00 Turniej jednego wiersza '' Bieszczadzkie Dusioly '' prowadzenie Adam Ziemianin , Rysiu Szociński


17.oo koncert
Ola Kiełb
Matragona
Małzenstwo z Rozsądku

sobota 14 sierpnia ;Górna Wetlinka koncert nocny xx lat SDM-u
godz.19.00
Bez Jacka
Wolna Grupa Bukowina
Stare Dobre Małzenstwo i goście

niedziela 15 sierpnia ; Wetlina karczma ''Chata wedrowca''
godz.13.oo
spotkanie z artystami

Cisna 16.00 Blues w ''Czad Barze'' scena wolna

to tak po krótce i do zobaczenia mam nadzieję...
godz.19.00
Nick:Monek Dodano:2004-05-30 14:13:01 Wpis:Jak tam BOBOFRUTY!!!
Przymajcie jutro za mnie kciuki (Browary)!!
Zdaję egzamin na uprawnienia budowlane. Przypominam że napewno spotkamy się na Lubomirze i może z Szopem i Małym w Tatrach!!! Pozdrawiam wszystkich!!!
W cipę palec!!!
BOBOMONEK
Nick:włodek Dodano:2004-05-30 11:08:07 Wpis:jak ta BOBOFRUTY, czy wszystkie fotki wam się podobają. Przypominam ze dla niezadowalonych MAGAZYN jest czynny od poniedziałku do piatku w wyjątkowych sytuacjach sprzęt można zostawić pod drzwiami. pozdrawiam i do następnego ARCYGALAKTYCZNEGO SPOTKANIA W GÓRACH.
Nick:Boboyumbo Dodano:2004-05-27 10:17:05 Wpis:Pomimo tego że mineło juz troche czasu od zdobycia pikaRadziejowej to cągle w mym sercu są żywe wspomnienia tych niezapomnianych chwil. A było wszystko jak to już ktoś napisał..piwo w Halce(dlaczego zwolnili Weronikę) podejscie w deszczu i male ognisko i była ranna Ryba i szczytowanie na Radziejowej i zejscie na wprost i wspólny koncert z artystami ''TSA''i wreszcie pozegnalny żołądek u Szopa na bacówce (wielkie dzieki)...Mam nadzieję że Lubomir tez bedzie obfitował w atrakcje.A co do bobofruta Ryby jeżeli dalej jest ranny TO TRZEBA GO KONIECZNIE ODWIEDZIĆ i podnieść na duchu bo jescze wypadnie nam ze skladu i bedzie tragedia.Z niecierpliwością oczekuje na foto !! i pozdrawiam wszystkich Y.
Nick:Bobodżana Dodano:2004-05-25 14:21:56 Wpis:Podpisuję listę obecności! Może warto już pomyśleć, co z żarełka należałoby zabrać na Lubomira (wielkie ognisko z biesiadą) i rozdzielić zadania. Sierpień nie tak daleko, a wakacje (dla co niektórych!!) tuż, tuż. Co do zaopatrzenia w "płyny ustrojowe" - Boboćmaga, to myślę, że nie trzeba nic pisać. Każdy wie co ma robić. A'propos ostatniego wyjazdu, to Ryba dostał po nim nowe odzienie - "kołnierz z lisa", ortopedyczny. Myślałem, żeby cierpiącego odwiedzić całą paczką. No przynajmniej delegacją tych którzy, są na miejscu w Krakowie. Na pewno chłopak się ucieszy. Pozdrowionka dla wszystkich B.
Nick:Marco Dodano:2004-05-24 20:42:33 Wpis:kosci = gości ;o) Marco
Nick:Marco Dodano:2004-05-24 20:41:05 Url:www.ramsat.pl ;-) Wpis:Wreszcie po wielu zabiegach udalo mi sie uruchomic ksiege kosci. Ale Arcybobofrucie Wlodku nie martw sie to nie Twoja wina. Strona chula super! Wielkie dzieki Judaszowi za zdjecia! Patyk na flage juz sie moczy w wodzie, na sierpień bedzie gotowy. Dzieki za wspanialy wyjazd, do zobaczenia w sierpniu! Pozdrawiam bobek Marco
Nick:andrea Dodano:2004-05-15 12:38:29 Wpis:czesc BOBOFRUTOM! niezle sie usmialam wyobrazajac sobie WAS WSZYSTKICH! masz racje Wlodek strona dziala i JEST PIEKNA! az sie czlowiekowi razniej robi na duszy jak tak czasami poczyta hasla co nie ktorych starych dobrych znajomych. Serdeczne pozdrowionka i mam nadzeje do zobaczenia za jakies 80 dni...Dla Malego - duze dzieki za lodke na Solinie. MOC pozdrowien dla wszystkich a w szczegolnosci: WLODKA, SZOPA, DZANY, MALEGO NO I MONKA OCZYWISCIE!B.
Nick:włodek Dodano:2004-05-12 18:29:41 Wpis:jak napisał dzana było bobofrucko doskonale, sierpien wkrótce wiec trzeba szykować formę i dolary. Proponuje zabrać kołnierz ortopedyczny dla ryby,dla monka gumową babę a dla pozostałych fantastyczną atmosferę w postaci członków wspierających oraz pampersy aby nie lać ze smiechu po nogach no i dla malego zapas baterii ewentualnie kompas. POZDRAWIAM skripson vel WŁODEK
Nick:dres Dodano:2004-05-11 15:21:06 Wpis:pozdrowienia dla inzyniera wojciecha niech mu się tam wiedzie pamiętaj LeMar jest twój... :-)
Nick:czarny Dodano:2004-05-10 22:02:24 Wpis:Pozwolę sobię nieśmiało napisać podziękowania za zaszczyt jaki mnie ... dotknął - czyli za zostanie Bobkiem. Nie mogę się powstrzymać, żeby nie napisać tego dowcipu, który idealnie pasuje mi do bobofruckiego klimatu (no może poza tą żoną, nie wiem czy mąż nie należałoby zamienić na Bobofrut a żona na Terminator).

"Trzecia nad ranem, podchmielony mąż wchodzi do mieszkania.
Żona od progu:
- o której wracasz do domu co !?
Mąż na to:
- Jakie, ****a, "wracasz"! Ja po gitarę ...."

PS: Hmm...strona jednak działa!
Nick:Bobodżana Dodano:2004-05-10 14:43:32 Wpis:Ledwo dycham ale jestem bobofrucko szcześliwy, że dane mi było w tak szacownym gronie spędzić ostatnie trzy dni. Na cześć tak udanego wypadu proponuję wznieść bobofrutowy okrzyk.
W cipę! Palec! W cipę! Palec ! W cipę! Palec! Palec! Palec!
Nick:Terminator Dodano:2004-05-07 11:36:05 Wpis:Wy tam *****u *****u, a Terminator juz was namierzył.
Nick:yumbo Dodano:2004-05-04 15:19:01 Wpis:browarek w bufecie też jest oczywiscie mam na myśli Przechybe w cenie 4.50.....jak ktoś woli to euro z groszem jakimś..
Nick:boboszop Dodano:2004-05-03 00:21:10 Wpis:Już drugi dzień jak to wkroczyliśmy do (ponoć)tak oczekiwanej UE.Ja jakoś tego szczególnie nie odczułem- outdoorbóle jakieś takie same jak za Millera i reszta też pachnie słabizną ale perspektywy mają być niezłe.Mam tylko nadzieję że nie wycofają Nam ze sklepów BOBOFRUTÓW bo chyba pozostanie picie Browarów(o zgrozo!!)
Pozdrowionka dla wszystkich EURO, AFRO a nawet ARCY Bobofrutów; oj już niedługo "Zawiruje nam świat..."
PS. Mój nowy e-mail:anjurkiewicz@op.pl
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 >