Nick:Aron
Dodano:2004-12-01 15:14:53
Wpis:Witam!
Planuję zakup nowego XC 90 (pół-terenowy).
Czy może ktoś ma coś do powiedzenia na temat tego samochodu?
Dziękuję z góry i pozdrawiam!
|
|
|
|
Nick:andrzej
Dodano:2004-10-25 22:47:51
Wpis:cześc.Panowie czy ktoś wie jak uaktywnić w v-70 98r. komputer pokładowy . bo w servisie chcą kupe forsy.bedę wdzieczny
|
|
Nick:wojtom
Dodano:2004-10-19 14:37:49
Url:4517772
Email:wlopj.taoimr@eitnntie@rmioat.jpolw
Wpis:Piciek ma racje, mojej 245 z '86 tez nie zamieniam na nowe... pozdrawiam wszystkich
|
|
Nick:tomasini
Dodano:2004-10-16 17:27:01
Wpis:Witam wszystkich!
Jeżdżę swoim pierwszym autem w życiu- Volvo 460 TD (i) z 1996 roku i muszę szczerze wyznać, że auto jak na spore przeze mnie katowanie (dosłownie) jeździ super. Jedynym najpoważniejszym mankamentem w tym samochodzie jest przyspawany dach. Niestety w euforii zakupu i braku wiedzy naciąłem się trochę, ale pominąwszy to, auto jest ok. Owszem, trzeba było wymienić rozrząd tzn. pasek itd., przewody hamulcowe (po jakimś czasie-starość i zaniedbanie) i niestety również pompę wspomagania (u Drywy w Gdyni bardzo dobrze zrobili i poza tym że raz w Hamburgu coś odmówiła posłuszeństwa to działa bez zarzutu). Po drodze były drobiazgi wynikajace z eksploatacji, a jak wiadomo z takowymi trzeba się liczyć jeżdżąc po polskich drogach. Co do pompy wspomagania: jest to konstrukcja dość kłopotliwa-silnik elektryczny parmanentnie napędza pompę wspomagania i jeśli tenże silnik padnie to po ptokach. Ostatnio przez ociupinkę za wysoli krawężnik padła chłoidniczka oleju, która niestety w serwisie kosztuje 1031 zł, a jako używka 200-300 zł i jest bardzo trudno dostepna, jednak jeśli sie uprzeć to mozna kupić inną, byleby wymiary były podobne i przymocować. Zawieszenie jest ok, zwłaszcza że w Trójmiescie stan dróg w wielu miejscach jest poniżej tragedii. Wymieniłem tylko łącznik z przodu i sworzeń z prawej strony i osłonę półosi i tyle. Amory (oryginalne) choc są słabe to jeszcze nie ciekną i można śmiało jeździć. Jeśli w zimie będzie coś nie tak, to trudno, wymienię. Silnik jest dosć oszczędny od 5.5 przy ok 100 do 7,5 l przy 180 km/h. W mieście od 6-7l/100km. Wytłumienie kabiny jest dość dobre, aczkolwiek eksperymentuję, aby troche jeszcze wyciszyć. Może wymienię uszczelki w drzwiach.
Parę uwag dla chcących kupić ten model:
-zwrócić uwagę na pompe wspomagania-nowa 1245 zł-używana 550, ale myślę że warto założyc nową (pod prawym reflektorem na "półce"),
-zwrócić uwagę na chłodnicę oleju (też pod prawym reflektorem,
-ewentualnie łączniki stabilizatora z tyłu, dlatego że lubią skrzypieć, a można dostać tylko oryginalne za ok 139 - 150 zł/szt.
Reszta elementów do obejrzenia jak w każdym samochdzie.
Naprawdę lubię ten samochód i polecam go wszystkim, którzy wachaja się nad jego kupnem.
Tak na marginesie, w ciągu 7 miesięcy zrobiłem ok 32 000 km i auto buja się super.
|
|
Nick:mały
Dodano:2004-10-10 19:04:13
Wpis:piepszycie głupoty debile pokaz mi lepsze auto ktore w 1980 roku nie ma zzartego podwozia ja mam 340 z 84 roku i jest wypas *****olicie jak po***ani ****a mac ***e muje ***ane no
|
|
Nick:bolo
Dodano:2004-10-09 18:35:52
Email:jlupr.epkos@a2l11l2a@sokpe.rpulj
Wpis:wszystko w volvie jest ok tylko nie cena!!! posiadam v 40 2003 rok 1,9 tdi 115 km pa kopa ale za 100 tyś zł to teraz można sobie sprowadzić roczną s 80 z foll wypasem!!! poza tym to za***iście drogi jest przegląd!! nie kupujcie małych modeli volva gdyz są nie wygodne!!! dislom trzeba przyznać ze naprawde nie wiele palą!!! 6l/100 to chyba nie wiele!!!
|
|
Nick:fan
Dodano:2004-10-04 22:30:16
Wpis:zadzwoń 0601419212 .łożyska za 1/2 ceny jeżeli jak do Mitsubichi,1/7 jak do Mondeo.
|
|
Nick:alti
Dodano:2004-10-03 15:23:59
Email:allpt.ip2w@@w2pi.tplla
Wpis:Jestem posiadaczem S-40 1,9TD z 1997r 156000km.
Byc moze mam felerny egzemplarz ale po wymianie lozyska z przodu za 750zl mam go juz dosc. Wymienilem juz w nim wszystkie laczniki (od 70-150 zl za szt) i gumy(30-50zl) stabilizatorow, teflonowe tulejki zmiany biegow za 57 zl i czeka mnie wymiana drugiego lozyska z tylu rownie droga bo w tym modelu lozyska sa zespolone z polosiami napedowymi. Zawieszenie totalne nieporozumienie rodem z mitsubishi carisma. Czesci kupuje od mitsubishi bo w sklepach Volvo jest 30-50% drozej. Przede mna jeszcze wymiana tuleji wahacza tylneg wzdluznego tam jest ich kilka sztuk. Najwieksza tuleja kosztuje ok.170zl a u japonczykow ta sama jest po 120. To i tak sporo. Czesci do VW sa o wiele tansze. Nastepnym razem kupie BMW,VW lub Octavie.
|
|
Nick:Martel
Dodano:2004-09-18 10:39:11
Email:mlapr.tmao@cm.oandaadnao.mc@oamt.rpalm
Wpis:Jestem właścicielem Volvo 850, T5 z 1995 r. / 180tyś przebieg.
W nieprzewidzianej sytuacji nagłego wyjazdu muszę z bólem sprzedać mój samochód. Czy możecie mi pomóc? Może ktoś jest zainteresowany.
Samochód ma pełne wyposażenie / ABS, poduszki, ele.szyby, lusterka, siedzenia, podgrzewane również, klimę, cały w skórze/ od nowości garażowany, bezwypadkowy. Jestem trzecim właścicielem.
Dziekuję za pomoc
Martel
mój adres marta@monada.com.pl
|
|
Nick:fan
Dodano:2004-09-13 21:09:43
Wpis:sprzedam V70 AWD 193 KM 2,4 T 1997 w b.dobrym stanie-0601419212(prawie pełna opcja )
|
|