tu dodawajcie swoje opinie, komentarze, refleksje na temat Dębek. tylko w miarę qlturalNIE!!

Nick:cool Dodano:2005-07-15 22:10:31 Wpis:na
plazy
przy
łódkach
było
dzisiaj
zarąbiście
Proszę
częściej
zapraszać
Liptona
Nick:Lorenc Dodano:2005-07-15 18:32:25 Wpis:Bakuś, Pifek - przyjeżdżajcie do Dębek.
Nick:dave Dodano:2005-07-15 16:30:06 Wpis:elo wszystkim! bacus odezwij sie i wpadaj do nas na jakis ostry melanz!!! pozdro
Nick:miki Dodano:2005-07-15 14:41:44 Wpis:Jest super ekstra przyjeżdzajcie jest ekstra debki the best
Nick:madzia Dodano:2005-07-15 02:10:59 Wpis:no i jak to tak moze być? nikt się nie odzywa?co wy ludziska ? poumieraliście od zeszłego roku ? czy może tu nie zaglądacie:> robale jedne,jak sie spotkamy to się policzymy:D hihihihi
Nick:acer Dodano:2005-07-14 22:26:11 Wpis:Siemka mam gorącą prośbe jade do dębek w sobote lub niedziele prosze powiedzcie mi co od zeszlego roku sie zmienilo??Pozdro dla DĘBKOWICZÓW
Nick:Michal Dodano:2005-07-14 21:00:41 Wpis:ej no bez przesady z tymi wpisami ja jestem calkowicie normalny i wole dziewczyny:D
wiec prosze bez skojarzen
Nick:Marek Dodano:2005-07-14 20:26:37 Wpis:Chłopak u MIrka niczego sobie ehh:/ to dobre ja tam wole dziewczyny z Kubusia.... a łącza i tu i tu są b. słabe.... ta księga nie jest po to aby pisac o necie!!!!!!!!!1 więc nie piszczie tu o kawiarence.... ja wole plażę:}
Nick:Władysław Dodano:2005-07-14 18:25:02 Wpis:Dziewczyny z Kubusia są super, ale chłopak u Mirka też niczego sobie :) Pozdrawiam wszystkich Dębkowiczów
Nick:Ki&Olka&Lilek Dodano:2005-07-14 18:21:35 Wpis:Be ready tomorrow! :D Wbijamy i liczymy na good impreze! :*****
Nick:Ewa Dodano:2005-07-14 17:54:43 Wpis:Przyjeżdżam do Dębek również od wielu lat,dotąd mój urlop sie ograniczał do wolnych 2 tygodni,ale dzięki internetowi moge pracować również tam i przedłużyć sobie pobyt w tym wspaniałym miejscu...
Pozdrawiam Panie z kawiarenki!
Nick:timmytim Dodano:2005-07-14 15:33:31 Wpis:internet jest oczywiscie niepotrzebny w debkach.jedynie mozliwosc zgrania zdjec z aparatu na plyte jest super
Nick:Sokrates Dodano:2005-07-14 14:42:32 Wpis:Do Dębek jeżdżę od 20- paru lat, czyli całe moje życie. To co w nich doceniam i to co czyni je wyjątkowym miejscem na Ziemi w Dębkach zauważalne jest na każdym kroku. Dziwi mnie, że księga gości to jedno wielkie rozważanie na temat internetu, kafejek, foteli itd. LUDZIE! Dębki to piękno natury. Czy naprawdę nie możecie pobyć kilka dni bez komputera. Po co wogóle tam się wybieracie. Jedziecie do wiochy w lesie i szukacie tam internetu...Czy to już choroba naszego wieku...?!
Nick:Julian Dodano:2005-07-14 14:15:10 Wpis:Swoja drogą to te fotele mogliby zmienić net rowniez jak u konkurencji nie chodzi rewelacyjnie:/ ale da sie wytrzymac, polecam bar kormoran w Dębkach
Pozdrawiam
Nick:Morfeusz Dodano:2005-07-14 12:49:59 Wpis:Wróciłem z Dębek tydzień temu.. też odwiedzałem cafe internetowa-te na Kubusiu-no cóż- może standard nie jest amerykański,ale jak sie net zawiesił to sobie pogadałem z dziewczynami,co tam pracują- miło wypełniłem te 15 minut braku netu-polecam:)
Nick:Artur Dodano:2005-07-14 11:28:16 Wpis:Witam ponownie. Fotele bez zmian - niestety. Ale za to zainteresowani mogą na własnych laptopach, palmtopach korzystać w okolicach pensjonatu bez kabla. Chociażby siedząc w barze lub na polu namiotowym. Możliwość wykupienia okresowego abonamentu. Uwaga: Hot_Spot będzie działać przez cały rok.
Nick:Qba Dodano:2005-07-14 11:14:13 Wpis:No co do caffe u Mirka to w zeszlym roku bylo troche lipnie ten gosc z obslugi jak sie zawieszalo wchodzil na www.przezydent.pl i mowil ze wszystko chodzi ;/ pozatym fotele byly chyba z poprzedniej epoki (bez obrazy) mam nadzieje ze w tym roku to sie zmienilo.
Nick:Artur do Joseph Dodano:2005-07-14 11:00:54 Wpis:W jakim celu piszesz w czasie teraźniejszym o tym co było w zeszłym roku? Najpierw sprawdź jak jest teraz. Rok temu to był eksperyment, w tym roku jest to już w pełni i dobrze funkcjonujące przedsięwzięcie. Pozdrawiam i zapraszam.
Nick:Joseph Dodano:2005-07-13 21:02:18 Wpis:No coż w c@ffe u Mirka sie wiesza net a gdy powiedzialem gosciowi ze sie wiesza, on wszedl na www.prezydent.pl i mowi.... no coz jak prezydent chodzi.... dziwne
Gosio jest poprostu nipowazny! niepolecam
to bylo w zeszlym roku
Nick:madzia Dodano:2005-07-13 20:14:44 Wpis:dobra-niedługo wyjazd więc trza skumać naszych ludzi! kto mnie zna niech się przypomni koniecznie! jestem na www.piccolofiore.sympatia.pl