...Wkraczając głębiej do pokoju Cromwella, zauważasz starą księgę, postanawiasz ją otworzyć i czytasz...

Nick:Mały Wielki Człowiek Dodano:2004-04-26 21:18:49 Wpis:Może to przypadek nie wiem, ale czy większość grafik z tej wspaniałej strony nie pochodzi z pewnej kompozycji dostępnej na płycie "Piękny Windows" -Komputer świat?Mam nadzieję, że stronka rozwinie się o dodatkowe działy np "jaka postać Cię najbardziej usatysfakcjonuje", albo "modowanieBG2". .... Stronka cycuś!!!
Nick:Elendil Dodano:2004-04-26 16:14:48 Wpis:Witam was. Czy ktos wie czy chowaniec sie rozwuja jak tak to prosze napisanie jak
Nick:Beleg Dodano:2004-04-26 08:56:17 Wpis:Po pierwsze Shade to nie jestem krasnoludem!
Już raz uciekłeś przed potężnym toporem mego przyjaciela Ronila Śnieżnobrodego z klanu Długobrodych!
Nic nie nauczyły cię dawne konflikty. Wiedz, że zadzierając ze mną, zadzierasz również z klanem Długobrodych z Belegostu!
Chwała Długobrodym! Chwała dwóm bliźniaczym braciom- Ronilowi i Orkristowi! Chwała królowi Durinowi!
Nick:RK Dodano:2004-04-25 21:36:48 Wpis:Witam wszystkich...i ponownie mam pytanie...byłbym wdzięczny za odpowiedz....a mianowicie gram Palladynem ale cały czas od początku gry mam niedostępne w pasku na dole "Odpędzanie nieumarłych"..nei wiem dla czego.. Proszę o pomoc..
----------
P.S.Stronnka jest jedna z najlpszych jaką znalażłem na ten temat...niestety jednak mam wrażenie że dawno nieuaktualniana....Brawo dla Twórcy(ów)...
Nick:Ibrahim Dodano:2004-04-25 19:24:08 Wpis:Mam pewien problem... Od pewnego momentu wiele postaci w BG2 nie chce z mną rozmawiać.Jest to bardzo irytujące i byłbym dźwięczny za jakąkolwiek pomoc
Nick:Shade Dodano:2004-04-25 12:11:43 Wpis:Kulfonie(czemu obżygany?)jesteś z tego co słyszałem pół-gnomem,więc po co takie cuś cherławego w walce krasnoludów?!
Osobiście jestem za walką bo uwielbiam Śmierć(w końcu jestem diabelstwem z 9 piekieł). A walce Krasnolódów z Orkami(pół?)będe oglądał z bliska(jak będzie trzeba będe walczył[bardziej pasowało by mi zabić kilku pół-orków ale co tam]).
Nick:Obżygany Kulfon Dodano:2004-04-24 21:30:47 Wpis:Thorinie, zaiste prawdę rzeczesz i absolutnie się z Tobą zgadzam: nie mnie rozporządzać o krasnoludzkich sojuszach. Czyż jednak, nie jest złym posunięciem pochopnie odrzucać pomocny miecz?
Nick:wenzon Dodano:2004-04-24 11:06:32 Wpis:taa panowie mam problema bo korzystam z waszej solucji i dochdze do momentu tuneli w rozdziale 5 a tam nie ma nic szkoda bo lepiej sie gralo mi jak byl opis
Nick:Master B.J Dodano:2004-04-24 09:37:52 Wpis:przydalo by sie wiecej rzeczy na tej stronie jeszcze wiecej rzeczy
Nick:Shade Dodano:2004-04-23 20:09:48 Wpis:Hmm... Belegu wiem że większego moczymordy nie ma... a to że żyje to oznacza twój największy koszmar!!!
Moje ostrza będą miały łatwy łup w postaci obrzydliwego krasnoluda!!!
Belegu lepiej uważaj nic nie mam do krasnoludów(narazie).
Macie wielu dobrych wojowników i rzemieślników(do których sie nie zaliczasz)takich jak: Cromwell,Bruenor Battlehammer oraz Kagain i Korgan!!!

Podsumując Belegu najlepiej będzie jak zamkniesz sie i zamoczysz swój strasznie czerwony nos do kufla Wiecznego miodu!!!
Nick:The Bil Dodano:2004-04-23 19:02:53 Wpis:dodajcie jakieś nove postacie do pszyłączenia!!!!!!!!prosze
Nick:Tyrael Dodano:2004-04-23 18:48:57 Wpis:Obżygany Kulfonie, dzięki za jednoznaczną podpowiedź. Poprostu nie znałem ogólnej zasady wejścia w przygody ToB. Kontynuuję grę w Czarowięzach...
Nick:Thorin Dodano:2004-04-23 18:05:29 Wpis:Obżygany Kulfonie, pół-goblinie nie tobie rozporządzać z kim Krasnoludzkie plemie sojusz zawierać będzie. Moje plemie wiele sie wycierpiało ze strony Pół-orków i na coś takiego sie nie zgadzam. Jeśli ty i te twoje gobliny tego chcą to se ten sojusz róbcie ja nie będe mieszał sie w te sprawy, dopóki nie przekonam sie że pół-orki mają naprawde dobre intencje!!! Dobry Ork to martwy ork. Ostrzegam każde plemie przed Orkami czy Pół-orkami. Oświadczam ze ja i moje Krasnoludy nie przyjmą tego sojuszu, lecz nie zmuszam wszystkich do pzyjęcia mej opinii jeśli ktoś chce sie bratać z takim ścierwem jak Orki to prosze bardzo.
Nick:Obżygany Kulfon Dodano:2004-04-23 16:41:46 Wpis:Tyrael'u - w moim przekonaniu jak najbardziej należy kontunuować grę. Choćby z racji tego, że do ToB prędzej czy później i tak dojdziesz, a w innym razie omijasz wiele ciekawych questów, przedmiotów, przygód i przeżyć.

Do Nie lubie elfów :D - Z racji prowadzonej wojny, moje wiadomości docierają do kuźni z opóźnieniem. W związku z tym, gdy otrzymasz tą informację, czwarty poziom Twierdzy Strażnika może być już za tobą, ale mimo to pokwapię się i opiszę jego przejście (co jak nie Tobie, może przyda się innym). Celem czwartego poziom jest zabezpieczenie ostatniej pieczęci, a co za tym idzie dostepu do Uwięzionego. Aby ją złamać, należy zdobyć 3 specjalne klucze. Zdobywasz je odpowiednio pokonując trzy odrębne komnaty:
Komnata pojemników (BTW: nie są to jakieś oficjalne nazwy, bynajmniej sam je tak nazwałem dla orientacji; nie powinno być problemów z rozpoznaniem) - komnata oddalona najbardziej na zachód, od niej sugerowane rozpocząć. Znajdują się tu cztery maszyny, które generują kulki o losowych właściwościach (czemu oczywiście towarzyszy mała potyczka). Twoim zadaniem jest, aby umieścić bezużyteczne kulki w odpowiadających im kolorem tubach. Przy każdym pojawią się jakieś stworki, ale pokonanie ich nie powinno być trudne. W ten oto sposób masz jeden klucz.
Komnata trzech prób - Druga komnata, południowa. Spotkamy tutaj przez Ciebie duch Helmity z grubsza opowiada Ci Twoje zadanie. Masz trzy pokoje: w jednym walczysz ze zgrają orków (słabi ale dużo ich), w drugim zabawiasz się z chochlikiem w grę z monetą (naprawdę super), a w trzeciej walczysz ze smokiem. Ów smok posiada czaszkę wojownika, która jest niezbędna do przejścia trzeciej komnaty. Ukończenie w/w prób upowarznia Cię drugim kluczem.
Komnata wojownika - wywołana wcześniej trzecia komnata. Pierwszym co robisz to umieszczasz czaszke na ołtarzu, by przenieść w nową lokację. Sedno sprawy stanowi pokonanie upiornym wojownikiem szeregu komnat i końcowego wroga. Wojownikiem sterujesz na zasadzie ustnych komend (istna REWELACJA). Tam zaliczona komnata pozwala zdobyć trzeci, ostatni klucz.
Ostatnim aktem, zarazem bardzo trudnym jest otwarcie pieczęci. Przekręceniu każdego z trzech kluczy towrzyszy solidna potyczka z niemałymi przeciwnikami. Dalej to już życzę Ci powodzenia z Uwięzionym.

Wujku St@chu - możesz iść do świątyni i poprościć o czas Przywrócenie. Możliwości masz wiele.

Barry - Twoja pomoc bardzo by się przydała w walce o Mithrylową Halę. Choć Thorin poczynił już bardzo wiele, do końcowego sukcesu jeszcze daleko, a Twoja pomoc z pewnością by się przydała. Tymbardziej iż moje oddziały ponoszą coraz większe straty.
Nick:Beleg Dodano:2004-04-23 09:49:35 Wpis:To Shade żyje! Wiedzcie wszyscy, że to tchórzliwy pies, który niegdyś zadarł z mymi przyjaciółmi- krasnoludami z Belegostu.
Nick:Wujek St@chu Dodano:2004-04-22 18:59:47 Wpis:Może mi ktoś pomóć? Wampir wyssał mi poziom, a ja nie wiem jak go przywrócić. Bardzo proszę o odpowiedź tu lub na e-mail
Nick:Eledil Dodano:2004-04-22 16:47:47 Wpis:czy ma ktos problemy z funkcjonowaniem tej strony?? Ostatnio zdarza sie ze mi nie chce sie wczytac a jak dziala to nie mam calej solucji( tylko do twierdzy d'arnies) a gdy na jakos czesc solucji klikne to przelacza mnie na stary adres kuzni i tak w kolko. Czy wie ktos przez co to jest spowodowane i czy da sie cos zrobic??

Ja jestem Paladynem i nie mam nic przeciwko elfom
Nick:Shade Dodano:2004-04-22 14:38:43 Wpis:Do Sarevok dodatku sie nie zaczyna graj normalnie swojom drużynkom i póżniej będziesz mógł kilkanaście więcej questów robić!!!
Do nie lubie elfów: Ja jestem diablestewem i co?? Lubie elfy co ty do nich masz??
Nick:M_A_T_I_S Dodano:2004-04-22 13:50:31 Wpis:NIESAMOWITA, WSPANIAŁA, DOSKONAŁA strona o BG2 !!! świetny zbiór informacji / super szczegółowa solucja - kiedy będą jej nastepne częśći?
Nick:SAREVOK Dodano:2004-04-22 12:06:03 Wpis:Ktoś mi wytłumaczy jak mam rozpocząć dodatek z wybrzeża mieczy. Bo mam problemy!!!