...Wkraczając głębiej do pokoju Cromwella, zauważasz starą księgę, postanawiasz ją otworzyć i czytasz...

Nick:Rebeusz Dodano:2003-08-20 12:08:36 Wpis:Uwielbiam tą grę i uważam że ta strona jest super i bardzo dziękuje jej twórcą
dzięki
Nick:yxunomei Dodano:2003-08-19 22:20:30 Wpis:Damme: jaką masz klasę?? Czy starałes się wykonać wszystkie questy w Cieniach Amn?? I który masz poziom??
Nick:Muha Dodano:2003-08-19 21:18:18 Wpis:Cześć
Do Amber:sprwdzałem te strony z nowymi npc ale jakoś nie mogę odnaleźć się w tych stronach cały czas gdzieś mnie odsyłają i nie moge znaleźć buttoma DOWNLOAD,albo po prostu nie chcą sie ściągnąć.Pomocy!!! Do tej pory ściągnąlem jedynie Vanima i reszta nic.Masz jakiś pomysł???
Do Damme:to jest taki ogranicznik którego raczej nie przekroczysz:(masz pewnie 40lv albo 50.Słyszałem,że są jakieś mody kture usuają te bariery, spytaj Ambra:)
Nick:Damme Dodano:2003-08-19 17:00:02 Wpis:Mam dziwny problem - niedawno zacząłem grać w Tron Bala i zauważyłem, że moja postać (gram jedną) aby uzyskać następny poziom musi mieć 3000000 pkt doświadczenia, kiedy ja po przejściu całego Cienie Amn mam ledwo 1500000 !!! Czy to normalne czy jest to jakiś błąd? Jak długo mam czekać - do ostatniej walki?
Prosiłbym o możliwie hjak najszybszą odpowiedź bo nie wiem czy jest sens grać.
Nick:Jon Deirath(główny) Dodano:2003-08-19 10:21:20 Url:brak Wpis:Bardzo prosiłbym o przesłanie mi na meila "orginalnego" pliku Jaheira.bcs który znajduje się w katalogu Override....
Jest mi bardzo potrzebny!!!
Nick:Leman Dodano:2003-08-18 16:45:02 Wpis:Do Amber: Dzięki za pomoc! Poszukam...
Nick:Amber Dodano:2003-08-18 13:39:57 Wpis:Sprawa pantalonów była już omawiana wcześniej - poszukaj mojego wcześniejszego wpisu i wpisów innych na ten temat. Musisz mieć złote z BG I lub je wyedytować itd .
Do Xynomei - nie ma znzczenia czy przerwiesz rytuał zabijając golemy czy nie -czasami on się dokonuje a czasem nie - nagrodę od Pontefaxa i tak otrzymujesz - zgłoś się do niego jeszcze raz
Amber
Nick:Artemis Dodano:2003-08-17 22:01:14 Wpis:a ja gram lucznikiem tak jak gralem na samym poczatku i powiem wam ze wymiata,wrocilem ze tak powiem do korzeni, fechtmistrzem przestalem grac gdy uswiadomilem sobie ze krainy maja juz dwoch znakomitych szermierzy:drizzta do urdena i artemisa entreriego, ale wybitnego lucznika chyba nie .....
Nick:Drizzt/Yasiu Dodano:2003-08-17 20:12:16 Wpis:Cześć. Zwracam się do was, bo mam dylemat. Nie wiem którą xywkę wybrać:
Drizzt (stara)
Yasiu (świeża)

A tak w ogóle - strona odrzyła?
Nick:yxunomei Dodano:2003-08-16 23:01:28 Wpis:Głupia rzecz. Jest nowy quest przy Twierdzy straznika. Zakłócić rytuał. Tylko pamiętam, że coś miałam zrobić, a czageoś nie. Ale nie pamiętam czego. Pozabijałam te wszystkie czaszki itd., ale jak mam zakłócic rytuał? Tak po prostu trzasnąć to kobitkę w środku? Czy coś-podobnego-do-golema?? Kogoś miałam chyba nie zabijać.. Zapomniałam, a poza tym dawno włączyłam quest itd... Więc jeli ktoś pamięta, to byłoby fajnie.
Nick:Leman Dodano:2003-08-16 14:52:52 Wpis:Do Amber: Nie wiem czy znajdziesz chwilkę, żeby mi opowiedzieć, ale jeśli możesz to opowiedz mi coś o tych pantalonach. Z góry dziękuję...
Nick:Amber Dodano:2003-08-16 13:18:31 Wpis:Improved Irenicus przebudowywuje całą walkę finałową
obecnie składa sie ona z trzech części bez czasu na odpoczynek i zapamietanie czarów więc tzreba uważać
Po krótkiej rozmowie Irenicus oraz obstawa wyteleportują się w różne częsci mapy
zabierajac ze sobą kilka twoich rzeczy z ekwipunku a mianowicie:
- Orb of Fear Tarcze baldurana
- wraith of Wrath - Młot Gromów
- Dragon of Pride Amulet Mocy
- Sword of Greed katane Kurosaina
- Irenicus Płaszcz Odzwierciedlania
Zabiorą ci te przedmioty o ile je bedziecie posiadali. Po zabiciu potworów wracaja do was
Kilka uwag na temat pierwszego starcia i przeciwników
OoF - 200 HP spore odpornosci na magie i żywioły- 75% oraz na obrażenia 50%
SoG - 100 HP odpornośc na źywioły i obrażenia fizyczne na 100%. AC - 20 THACO 0. Zdolności specjalne takie jak ma Czarna Brzytwa
DoP - 200 HP odporność na żywioły i obrażenia na 30 % i na magię na 80%, STR 25, AC - 10, THACO - 8 Wyssysa poziomy
WoW - 300 HP odporność na żywioly i magię na 100% STR 25 AC - 20 , THACO - 10. Wyssysa siłę, 3 ataki
JI - 150 HP 30 poz mag rzuca sporo czarów ale nie jest jeszce tak dobry
jak Irenicus the Shatered One w starciu trzecim. MR na 40 %
Cz I
Zasada walki jest dość prosta: sprowadzenie niedzwiedzi(kapłn lub druid) - ci którzy mają ulepszonych
wilkołaków z Easy Moda wiedzą o czym mówię i na dokładkę Planetara. Czry ochronne i mikstury
ochrony i siły. Do boju. Wbrew pozorom wyeliminowenie SoG i WoW jest bardzo proste - po prostu popatrzcie dobrze na
odporności i odpowiedz sama przyjdzie wam do głowy ja wam wszystkiego nie mogę zdradzić - przynajmniej na razie.
Pozosytanie DoP - trzeba trzymać z dala od niego naszych magów bo wyssysa poziomy tak jak Smok Cienia
Po przerwaniu czarów ochroonych będzie wasz, podobnie jak zajmująca się do tej pory z Irkiem przywołańcami
Orb of Fear. Irek na koniec.
Cz II.
Irenicus the Slayer - 200 HP AC - 20, THACO - 10. Uwaga bo nosi buty szybkosci.
Odporność na źywioły na 75 % a na magię i obrażenia na 25%

Po krótkim dialogu zostajecie pozbawieni całości waszego ekwipunku i teleportowani do srodkowych
schodów a do stafu daleka droga - wręcz poradziłby sobie tylko mnich. Trick jest taki że tuź przy
schodach jest taka malutka skrytka - trzeba przed walka włożyc tam miksture przyspieszenia i po
wypiciu prosto po rzeczy które leża przy wrotach. Kiedy już je odzyskasz walka trwa zaledwie parę sek.
Cz III
Irenicus The Shattered One - 146 HP , 40 % MR ale po rzuceniu czarów ofensywnych na twoich bohaterów
teleportuje się leczy, a czary rzuca pod wpływem Akceleracji których ]
ma chyba nieograniczoną ilość. Ciągle rzuca Plugawe Uwiady.
Storzki zimna, przyzywa miecze Mordenkainena, wielkie osłabienie i
o ochronę przed magicznymi brońmi itd
Cięźko go dopaść i utłuc ale jest to do zrobienia jesli ma się przynajmniej dwie
pary butów szybkości albo mnicha bo usuwa efekty przyśpieszenia z bohaterów
Z nim zawsze mam najięcej kłopotu bo najtrudniej go dopść a czarów sporo juz poszło, trzeba go walić cały czas
wypijając masę butelek przyspieszających ąz w końcu zacznie słabnąć
Cała walka zajmuje mi dość sporo czasu ale daje sporo satysfakcji
Tactics ulepsza poszcególne Dzieci Bhaala pod względem charakterystyk jak i zachowania
oraz zmienia walkę finałową - walczy sie z całą ulepszoną piątka jednocześnie :D
Co do tych NCP dodatkowych to :
http://www.teambg.net/forum/index.php?board=58;action=display;threadid=4571
oraz
http://weidu.org/weidumods.html
I to tyle
Amber
Nick:Meliar Dodano:2003-08-15 13:48:27 Wpis:Cześć wszyscy.

Mam okropny problem. Chcieliśmy z kolegą zagrać we dwóch od nowa w Baldura 2, zrobilismy postacie, ja założyłem nową grę a on nie może się do mnie podłączyć. Pomocy błagam was! Co mamy zrobić???
Nick:Damme Dodano:2003-08-15 01:42:43 Url:www.bajka.friends.prv.pl Wpis:Witam ludziska.
Udało mi się nareszcie skończyć grę JEDNĄ postacią. Roboty było przy tym co nie miara, ale fajowo sie patrzyło pod koniec jak Irenicus walił we mnie czary, a na mnie prawie nic nie działało :))). Początek cholernie trudny, ale końcówka gry to już były same nudy - z czarnym smokiem w mieście elfów poradziłem sobie z palcem w d...., a w piekle z tym odpadem z dwoma :)). Używałem wyłącznie krótkich mieczy, a mój rekord obrażeń to 220 pkt.
Grałem wieloklasowcem (mag, wojownik, złodziej) i nigdy nie używałem żadnej zbroi. Przez cały czas ustawiony miałem poziom normalny.
Nick:yxunomei Dodano:2003-08-14 21:30:30 Wpis:Serio 40 poziom? A nie wyglądał... Anomen + Wekiera Zniszczeń+1 rządzą! Lisze nie mają szans :D
Mmmm.. czy Tactics wprowadza jakiekolwiek utrudnienia w ToBie? Jesli nie to co wprowadza??
góry dzięki
Y.
Nick:Xarevol Dodano:2003-08-14 19:28:42 Wpis:Do Amber: Muszę Cię rozczarować z inteligencją 20 czarownik może zapamiętać tyle samo czarów. Ja mam inteligencję 18, a kumpel 13 i tak samo jest u niego jak i u mnie.
Nick:Amber Dodano:2003-08-14 13:30:40 Wpis:Moja wydłuźona taktyka na Kurosaina wygląda nastepująco.
Mikstury niewidzialności dla kazdego wypijane w momencie kiedy sie pojawia
najlepiej zanim zacznie cokolwiek mówic i odchodzimy drużyna poz zasięg jego wzroku.
Nie przyzywajcie stworów bo rzuca chmórke zabijajaca wszystkie przyzywańce. Mag rzuca klosz niewrażliwości mniejszej
i kamienną skórę. na jego lustrzane odbicia i dzrzwi z cienia prawdziwe widzenie.
Niewidzialni wojownicy go otaczają (o ile nierzuca chmury) i po tym jak mag traktuje go wyłomem na niego.
Trzeba uwazać bo Kurosain zawsze pierwszego atakuje właśnie maga więc bez ochrony przed magicznymi brońmi się nie obędzie.
Ale uważajcie bo on także może rzucić na maga wyłom i po jednym ciosie on wam padnie.
Klosz niewrażliwosci lub niepodatność na czary sprowadzenie zapewni wam ochronę przed jego kwasową strzałą
a w szczególności zapewni ja magowi który być moźe będzie musiał rzucać jeszcze jakieś czary.
Tak jak pisałem wcześniej jest on dual klasowcem kensai magiem 13\14 poziomowym więc atakuje bardzo szybko i bardzo mocno.
Jest to więc sugestia wyboru klasy swojego przyszłego głuwnego bohatera na przyszłość - polecam min16 poz kensaia przedualowanego na maga.
Będzie miał odpowiednio niskie trako i i sporą premię do opużnienia.
Do Xynomei - nie ma sprawy po to przecież jestem
Do Xarevola - moim skromnym zdaniem czarownicy mieszczą sie w trójce najlepszych klas w BGII
obok kensaia (przedualowanego na złodzieja) i mnicha ( z ulepszonym drzewkiem umiejetności specjalnych)
wiec Twój wybór jest the best
Do Macieja Ko - nie wciąź nic, no ale jestem cierpliwym gościem. Jak tam "The Ritual"?
I czy rzeczywiście ulepszony Irek był taki łatwy?.
Wiecie że ten lich w dokach jest na 40 poziomie?
Teraz chyba pora na
Oto statystyki ulepszonej piątki
Abzigal - 30 poz Kensai. 100%odporności na elektrycznośc, 80 % odporności na pociski i 65 na magie
290 HP, - 12AC, - 8 THACO, 3 ataki STR 25, DEX 19 CON 22. Rzuca czary w tym labirynt i uwiezienie.
Ma wsparcie w postaci jeszce jednego smoka i pare dopakowanych wywern
Yaga Shura- 25 poz Berserker 127 odporności na ogień, po 99 na kwas i elektryczność i 50 na zimno
poza tym 99 % odporności na obrażenia fizyczne STR 23, DEX 14, CON 18.
370 HP, - 8 AC , THACO -5. 3 ataki. Lubi rzucić ogien słonca, Burze ognia i aure płononcej smierci
Cięźki bastard z powodu jego duźej odporności na obrazenia i ma obstawę
Illasera - 18 poz ranger, nic spesjalnego. 50 % MR, 228 HP, AC 6, THACO 2
Grommir Il Khan - 22 poz berserker 220 HP, AC 6, THACO 1, STR19, DEX 19, CON 19.
25 % MR i tyle samo odporności na obrażenia fizyczne. Lepsza obstawa
Baltazar - teraz będzie najlepsze. 30 poz mnich 300 HP, - 10 AC, THACO - 10
Odpornośc na żywioły zwykłe i magiczne na 90 % a na obrażenia fizyczne 10% a na magię 90%
STR 19, DEX 20, CON 22. Rzuca Miarzdząca rekę Bigbiego i Oddech Smoka itd
Teraz widać wyrażnie które dziecko Bhala jest najpoteźniejsze -
oprócz nas oczywiście
Asceasion mod daje nam mozliwośc przyłączenia Baltazara do drużyny i walki razem w finale przeciw Amelisanie
i reszcie piatki(char dobry lub neuteralny mądrość min 18 i wysoka reputacja)
Jesli jesteś zły daje moźliwość przyłaczenia Bhodi. Jeśli dobry także Irek moźe się przyłączyć ale to inny mod
i ja dopiero nad tym pracuje
Co by tu jeszce aha
SUGESTIA DLA WSZYSTKICH TYCH KTÓRZY NIE LUBIĄ MODÓW
Spróbujćie przejśc całe BGII tylko jedną postacią - swoim ulubieńcem. Proponuje czarownika -
co ty na to Xarevol? lub mnicha. Dobry jest też trójklasowieć elfi wojownik mag złodziej -
(tak ja grałem) ale jego trzeba by troche pooszukiwac przy tworzeniu postacii podnieść mu statystyki
poprzez dodanie wiecej punktówbo siła zreczność inteligęcja i wyrtzymałość musza być na max.
Co wy na to ?Trójklasowiec musi trochę pokombinować rzeby mieć wszystkie trzy twierdze ale da się
zrobić.
DO Muhy - nowych NCP jest masa cała - adersy :


Wiem że to pewnie wołanie na puszczy ale powtórze swoje pytania :
- gdzie znajdę zdroje Enkidu +3
- jaką "nagrodę" dostajemy od Fikraaga za zabicie Garrena Wichrowe Kolana
- jak kończy sie podarowanie Faere prawdziwych smoczych jaj
- o co chodzi z misja z Haerdalisem oskarzonym o kradzierz Popiersia Sune
- jak kończy się alternatywna misja rozwiązania problemu druidów w Targowie
i domyślam się zmian personalnych na stanowisku Wielkiego Kupca
- jakie zmiany wprowadza path oficjalny dla dodatku i podstawki w grze
- czy zwiekszenie inteligencji czarownika z 18 do 20 zwiekszy mu ilość zapamiętanych czarów
(to pytanie do Ciebie Xarevol - pytam o to czy zwiększy w praktyce a nie o to czy teoretycznie powinno)


Stystyki ulepszonego Kithiksa sa w pliku tekstowym do Item Upgreate, podobnie jak wszystkie formuły.
Taktyka na ulepszonego Irka i jego obstawe
bedzie na jutro - musisz poczekac xyunomei

Amber
Nick:Lukasss Dodano:2003-08-14 13:30:01 Wpis:strona dosyc bogata chociaz brakuje paru rzeczy m.in. solucji do tronu baala (zwlaszcza twierdzy straznika)
Nick:cinarius Dodano:2003-08-14 03:30:50 Wpis:jak zabic tego holernego kangaxxa mam woja na 16 poziomie + korgan 17 + jan 16 + viconia 15+ edwin 16 nie moge sobie poradzic z tym diabelstwem nie mog go udezyc
Nick:yxunomei Dodano:2003-08-13 21:24:50 Wpis:Kurosain przeterminowany. Nie żyje. Głupia rzecz- ze zwykłym Irenicusem poardziłam sobie za 1 razem, nawet nikt nie umarł. całkiem łatwo poszło. Łatwiej niż z Kurosainem. Byłam co prawda bardziej doświadczona przez los. no i bardziej się przygotowywałam (myślałam, że moze mi się uda z ulepszonym,wiec się postarałam).
Za to z ulepszonym- 0 szans. Te potworki mnie wykańczały. żeby jeszcze tego smoka nie było... Ehhh.. Musiałm odinstalować ten składnik...Komu sie udało go rozwalić? I z jaką drużyną (poziomy itd.) i taktyką??