...Wkraczając głębiej do pokoju Cromwella, zauważasz starą księgę, postanawiasz ją otworzyć i czytasz...

Nick:Kac Dodano:2003-06-28 16:22:19 Wpis:Dzięki ci Amber za dobre chęci, ale ja nie potrzebuję katan ani mieczy. Mi potrzebne są tylko sejmitary, bo tylko nimi może posługiwać się druid.
Powtórzę więc swoje pytanko^^: gdzie można znaleźć jakieś fajowe sejmitary co najmniej +3?
Przy okazji, dzięki Piotrek za rady dotyczący pokonania Melissany^^
PS
Na litość Boską niech ktoś coś zrobi z tym forum bo mnie tu szlag trafi niedługo...
Nick:WaceQ Dodano:2003-06-28 13:23:37 Wpis:Heh to moglyby się juz zacząć te sesje :-]. A tak apropo, jezeli jestem początkujący to będę sobie mógł zwami podziargać bo wy to jush maniacy tego kofanego baldurka :-]. Pozdroofka for @LL
Nick:Raic Gethras (chomik) Dodano:2003-06-27 23:24:37 Wpis:WaleQ jasne, ale tylko jeżeli nikt w necie nie będzie miał takiego samego cd-keya
Bofur, nie interesują mnie słowa uznania, jedynie zysk związany z twoją osobą. Niepotrzebnie się płaszczysz przedemną.
Amber, mam jedno pytanko w sekrecie. Czy ty przypadkiem wybrałeś imię "bursztyn"?
Sprzedawco rzep, poszukuję ich do mojego nowego zaklęcia, moze powiesz cenę... a ja się zastanowię.
Droga Morweno, rozwścieczenie to nie czar, a zdolność specjalna. Mają ją barbarzyńcy, berserkerzy. A uwolnienie to 9- poziomowy czar maga.
Mol, nie "pisze", tylko "jest napisane". Tak w woli przypomnienia, bo tę zasadę znają wszyscy.
Wrum, sam przejdź UstNatha, wogólę cały podmrok. To najfajniejsza część gry, najlepiej zrealizowana, doskonale zwięzła. Jest jak zadanie matematyczne, zawsze jest wyjście, jak je zrobić (i to nie jedno). Polecam ten poziom.

Raic Gethras
Nick:Wrum Dodano:2003-06-27 21:41:12 Wpis:Witam

Mam takie tyci pytanko i prosbe... Czy mozna naprawic solucje Ust Natha??? Bo cos tam brakuje na koncu:)))) Pytanko: kiedy beda dost. dalsze czesci solucji???? Bo teraz nie wszystkie sa...
Nick:Mol Dodano:2003-06-27 20:38:58 Url:www.poco.mi.strona.?? Wpis:Do Quire: 1. Strona której nie możesz znaleść to (chyba) http://www.bg.fr.pl/. Niestety zaprzestała działalności. Kuźnia i tak jest leprza!
2. Poczytaj newsy. Tam pisze dlaczego forum niedziała. Mama nadzieję, że Cromwell kiedyś siępojawi...

pozdrowienia
Nick:morwen-a Dodano:2003-06-27 19:26:01 Wpis:edwinie - do morweny, nie do morwena jak juz trzeba odmieniac;) dzieki za odpowiedz, ale ja nie slyszalam o tym czarze (moze dlatego ze gram 1 raz?) - on jest kaplanski czy czrodziejski?
Nick:Sprzedawca rzep Dodano:2003-06-27 18:28:05 Wpis:Najlepsza strona o Bg jakom żem zoczył
a widziałem wszystkie.
Nick:Amber Dodano:2003-06-27 17:12:07 Wpis:Do Edwina:wystarczyło sprawdzić kilka postów niźej na ale co tam:
Do Kaca: poszło - sprawdz meila - są przecieź na tej stronie w plikach
http://www.gamesector.co.yu/avenger/
http://weidu.org/main.html
http://weidu.org/weidumods.html
Ten ostatni moźe być niezły- jest to przeglad kilku znanych tej strony twórcom modów - sprtawdzam to bo parę pozycji jest ciekawych
Amber
Nick:Bofur Clawhammer Dodano:2003-06-27 11:28:51 Wpis:Zacny Chomiku ale tak jak napisalem wczesniej jestem wojownikiem - magiem (dwuklasowcem) wiec lacze w sobie magie i miecz... ale mimo wszystko bardzo chetnie zagralbym z toba jako sojusznik poniewaz jak widac z napisanych przez Ciebie slow dobrze czujesz klimaty baldura, a to sie bardzo szanuje.
Nick:Quire Dodano:2003-06-27 10:41:54 Wpis:Witam. Nareszcie znalazlem zastepstwo dla poprzedniej dobrej stronki o bg. Znal ktos "www.bg.zin.pl" i moze mi powiedziec dlaczego nie dziala. Mam nadzieje ze tutaj ma pustka zostanie wypelniona.
P.S. dlaczego forum nie dziala szlag mnie zaraz trafi. Prosze o kontakt na adres quire@tenbit.pl. Z gory dziekuje. Pozdrawiam i do "napisania" na forum(mam nadzieje!!!)
Nick:WaceQ Dodano:2003-06-27 02:30:25 Wpis:Mam pytanko, czy na tych sesjach bedzie mozna grac na piracie? proshe o odpowiedz
Nick:Włodi Dodano:2003-06-27 01:23:38 Wpis:ZA***ISTA STRONKA!!!OBY TAK DALEJ!!!
Nick:Raic Gethras (chomik) Dodano:2003-06-26 23:01:08 Wpis:Złodziej ma problem z jakimś zdradzieckim psem. Jak już przejmuiesz gildię, możesz żądzić złodziejami, masz ich trzech. Wspaniała zabawa. Po jakimś czasie okazuje si.ę, że masz jakiegoś zdrajcę. Możesz w jakiś sposób to rozwiązać, ale ja nie wiem jak. W każdym razie po jakimś czasie (ok. miesiąca czasu gry) sprawa się sama wyjaśnia. Nic poza tym. dalej masz swoja gildie i żądzisz trzema złodziejami.
Żadko jestem zdziwiony Bofur, jeszcze nigdy nie omyliłem siuę na tyle, bym tego żałował. Najczęściej nawet poraszkę obracam na swoją korzyść, a twój żałosny, zapity włuczęga machający nic nie zanczącym mieczem, nawet by mnie nie zranił. Mimo to nie chcę brudzić sobie rąk. Szanuję cię za to, że grasz w BG2 i że twoja postać jest na takim poziomie, znam takich, którym nie chiało się grac powyżej 30. Mam nadziję że się spotakamy na necie (kiedyś), ale nie jako prezeciwnicy, a sprzymierzeńcy sprawnie łączącuy magię i stal w jedność.

Raic Gethras
Nick:Edwin Odesseiron Dodano:2003-06-26 18:36:30 Url:http://blog.tenbit.pl/Illidan Wpis:Do Ambera: skad mozna sciagnac te patche, ktore wymieniales?
Do Morwena: przed czarem uwiezienie można się uchronić rzucając na siebie Rozwścieczenie, a jak juz dales plame, to mozna uzyc czaru Uwolnienie
Nick:morwen Dodano:2003-06-26 18:09:00 Wpis:jak mozna sie ochronic przed czarem 'uwiezienie' (oprocz niepodatnosci na odrzucanie)?
Nick:Amber Dodano:2003-06-26 17:06:22 Wpis:Do Kaca - sejmitary u bonusowych sprzedawcóww Miedzianym i w sklepie Ribalda
Do Qual-Kehka- Jak to rozumiesz źeby7 zmienić - polecam ci raczej postać do walki w zwarciu no ale jeśli chcesz spróbować to próbuj - trzymaj się z dala za wojami - staraj się znajdować strzały rozproszenia - są całkiem niezłe minus jest taki żę mieźony strzał trwa bardzo krótko. Ja osobiście nigdy nie miałem. Spróbuj zagrać mnichem
Do Macieja Ko - pozdrawiam, mam twój GG moźemy pogadać jutro popołudniu na temat tych modów bo widzę że nie bałeś się podiąć wyzwania i grasz nimi. Moźemy pogadać o taktykach
Do Webbe- nie kolidują lub też w niewielkim stopniu . Te które ja wymieniłem dodaja tylko trochę amgielsko(hiszpańsko,niemiecko,itd)_języczne dialogów
a szczegóły dotyczące instalacji tych patchy są w ich plikach tekstowych - RaR i wypakuj do folderu z grą a potem odpal klik EXE i instaluj poszczególne składniki jeśli będziesz chcial to yes or no
Do Solaufeina - mam parę sugesti i propozycji dotyczącynch strony, postaram się wpaść na KC we sobotę
CZY KTOS MI WKONCU POWIE CZY TWIERDZA ZLODZIEI MA JAKIES ZAKONCZENIE?
Amber
Nick:Soulafein_Quen_Elvenhair Dodano:2003-06-26 14:26:36 Wpis:Extrymalnie ważne:
OCZYWIŚCIE ZWALIŁ SIĘ NAGLE SYSTEM DODAWANIA NEWSÓW NA STRONIE, WIĘC NIE MOGĘ TEGO NAPISAĆ NA GŁÓWNEJ. CHODZI O TO, ŻE WASZĄ DECYZJĄ IDEA "BG MULTIPLAYER SESSION" ZOSTAŁA ZATWIERDZONA I BĘDZIE REALIZOWANA PO MOIM POWROCIE Z WYJAZDU (1.07 - 14.07). NAJPIERW JEDNAK MUSIMY OBGADAĆ PEWNE KWESTIE, WIĘC WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH ZAPRASZAM NA CZAT KC (TAWERNA KC) W SOBOTĘ O 20:00. W INNY DZIEŃ PO PROSTU NIE MOGĘ...
Nick:Kac Dodano:2003-06-26 13:06:38 Wpis:no więc jeśli chodzi o chowańca to miałem w swoim zaklinaczu kota, był bardzo dobry do zwiedzania i odciągania przeciwnika oraz nieźle sobie radził z kradzieżą kieszonkową^^
może mi ktoś powiedzieć gdzie można znaleźć jakieś konkretne sejmitary?
jak do tej pory mam ledwo belma i szpon rashady (obydwa +2) a ja potrzebuję czegoś konkretnego^^
byłbym też wdzięczny gdyby ktoś powiedział mi jaka jest dobra taktyka na Mellisanę, gdy się gra drużyną w składzie druid-mściciel(ja), Jan, Viconia, Imoen
aha i jeszcze jedno, wie ktoś gdzie w pobliżu Jarosławia jest jakiś sklep z akcesoriami do RPG???
Nick:Qual-Kehk Dodano:2003-06-26 10:17:34 Url:??? Wpis:elo Amber najwidoczniej ty tu jestes najmodrzejszy z nas :) więc powiedz "opłaca" zakladać gówną postać łucznika łowcę ( chodzi o to aby nawalac z łuku ) a potem zmienic ją podczas gry na np:minska albo Keldorna ?? dobry pomysł?
Nick:Bofur Clawhammer Dodano:2003-06-26 01:23:19 Wpis:Chomik nie badz taki pewny swego bo jak bys mial sie spotkac z takim dwuklasowcem jak moj Vinyabarion (40 poziom - mag, 40 poziom - wojownik) to mogl bys sie zdziwic... :)