tu dodawajcie swoje opinie, komentarze, refleksje na temat Dębek. tylko w miarę qlturalNIE!!

Nick:DJ USZATY Dodano:2005-06-22 22:16:43 Wpis:HEYA kochani pozdrawiam wszystkich któży rok temu w wakcaje sie bawili umnie w coolerze mam dla was zlą wiadomośc w tym roku tam nie zagram na plaży zagrają tam innni didzeje pewnie też będzie fajnie pozdrawiam dj uszaty Gdańsk Pś:szukam znajomych z Warszawy jak pamiętacie bilard i imprezki ?????odezwijcie sie
Nick:mgr.Romek Dodano:2005-06-22 20:32:18 Wpis:Baska Olenka Bozenka Wiesia zapraszaja was ****a na piekne polany cudowna plaze w rajski las pelen gówien czystego jak lza korokodyla morza.Wszystko to w Debkach,jak okreslil to gosciu z sosnowca-miescie-to no c***owo.

koncert zyczen

wyslij sms o treści:"extremalne przezycia z DEBEK" na numer c*** ci w dupe................................................................................................ ............................



ale z was baby
Nick:baśka Dodano:2005-06-22 15:48:47 Wpis:Dębki - raj w Polsce. Byłam 3 lata temu, moi znajomi rok temu i nic się nie zmieniło /woda błysk, a plaża hmmmmm.../ - dalej raj. W tym roku - znowu jedziemy.
Nick:zosieńka Dodano:2005-06-22 13:55:53 Wpis:W Dębkach jest super. Fajna atmosfera i ciekawi ludzi. Szczególne pozdro dla ekipy baru Max na Łąkowej .Dobre jedzonko i miła obsługa .Do zobaczyska w Dębkach
Nick:Mis Kini Dodano:2005-06-22 10:42:48 Wpis:czy w okresie od 15 sierpnia dzieje sie cos w debkach duzo jest ludzi?
Kto tam bedzie wtedy?
Nick:Jacek Dodano:2005-06-22 09:30:08 Wpis:A ja lubię w Dębkach pana ADAMA. Codziennie rano mi robił kakao, wkurzają mnie innych śmiechy i gwizdy, i słowa Adama że szkoda że nie mam pi ....... gułek na wzdęcia.
Nick:lilka Dodano:2005-06-21 22:50:56 Wpis:pewnie ze sie wydarz :p jak zawsze.
krakow przyjedzie:*
Nick:PanoramiX Dodano:2005-06-21 22:36:41 Wpis:Hey mam pytanko, wybieram się w te wakacje do pięknej miejscowości DĘBKI mam pytanie czy w dniach od 24 lipca do 4 Sierpnia coś fajnego się wydaży w tym mieście !!

Dzięki i Pozdrowienia ze Starachowic
Nick:niunia Dodano:2005-06-21 20:35:07 Wpis:kto nie był w Dębkach niech się lepiej nie wypowiada - to jest najwspanialsze miejsce pod słońcem pod każdym względem! po prostu nie ma takiego drugiego! DĘBKI 2005!!!!!!
Nick:jjjj Dodano:2005-06-21 13:26:55 Wpis:Jak czytam te wpisy, w których pełno szpanerskich wstawek w stylu "elo ziomy" to nie wiem, czy to jest miejsce na dobry wypoczynem. A może się mylę?
Nick:fiolka Dodano:2005-06-20 22:11:45 Url:fiolka Wpis:zgadzam sie z"akcja sabotaz" ps.najsmaczniejsze rybki sa w barze "kubryk"
Nick:xyz Dodano:2005-06-20 21:45:47 Url:xyz Wpis:wspaniala plaza
Nick:RAFAŁ GDYNIA Dodano:2005-06-19 23:45:55 Wpis:bols juz prawie zbudowany bedzie zupełnie innazej bo mielismy hard cory z rzeka ale dalismy rady jade na debki we wtorek dozobaczenia w centrum wszechswiata(Dębki)
Nick:lilka Dodano:2005-06-19 23:34:26 Wpis:zgadzam sie z kicia,a od the beach wara!to jest miejsce gdzie panuje najwiekszy chill out w debkach,no i ludzie...ofkors za***isci.
Nick:kicia Dodano:2005-06-18 10:23:00 Wpis:Jeśli coś zlikwidować to duże hotelowce. Nie chcemy żeby Dębki zaczęły przypominać Jastrzębią Górę. Muszą mieć swój klimat, domki, pola namiotowe, małe pensjonaciki. Koszulki są o.k. - bardzo dobre, najfajniejsze czerwone
Nick:nice guy Dodano:2005-06-17 01:09:44 Wpis:Dbajcie o czystość w Dębkach, to unikalne miejsce!!! Zlikwidować Beach'a i kostkę brukową!!! (akcja sabotaż 2005 ) Pozdro 4 Ursus team i wszystkich znajomych!!!
Ps. najsmaczniejsze rybki są "pod korzeniem"
Nick:Łukasz "Waga" Dodano:2005-06-16 20:25:18 Wpis:Racja chłopaki tępić hamstwo! Dębki są super pozdrawiam wszystkich Szczególnie Adama, Matiego, Mario, Szagra, Josepha, Kazka, i wszytkich innych dębkowiczów NA POZIOMIE
Nick:SKENA Dodano:2005-06-15 22:02:53 Wpis:Dobra,przeczytalem tak troche tych wywiadow i stwierdzam ze niektorzy pomylili ta strone ze swoistym pamietnikiem wiec...Potem jak ROMEK tak uwaza to ja tez

Harry bedzie tam rezydowal? Trzeba go przekonac zeby zrezygnowal,bo jakze..


Z jednym sie zgodze,trzeba by odwiedzic ten rejon...

Rafal jakby przesuneli otwarcie o 1 dzien to z checia bym sie zjawil takze prosba o info jak bedzie cos wiadomo...

A Davea trzeba kopnac w glowe bo nie daje znac


POZDROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBOOOOOOAOOOOOOOCOOOOOOAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA
Nick:gabi Dodano:2005-06-15 10:42:20 Wpis:Witam,mam prosbe do tych wczasowiczoe ktorzy jezdzili w latach 195-93,mianowicie nie moge spobieprzypomniec nazwiska ludzi u ktorych kozrystalismy z pola namiotowego pole bylo zaraz przy ulicy za smazalnia na przeciw smazalni byly sklepiki,oraz pole namiotowe ale to juz w lasku jak sie idzie na plaze,wiem ze moje info nie jest konkretne ale bywalam tam bedac dzieckiem z dziadkami ktorzy niestyety nie moga mi juz pomoc.Jesli ktos z was wie o co pytam z gory dziekuje za pomoc
Nick:Robek Dodano:2005-06-14 18:11:33 Wpis:Natalia pewnie jestes jeszcze dzieciakiem 18-20 lat powiem ci szczerze ze kiedys jak jezdzilo sie do Debek mozna bylko naprawde wypoczac a od pewnego czasu proboja "na siłe" zrobic z Debek miejsce dla gowniazy
sytuacja niezreczna jest gdy na plazy ktos opluwa ci nogi czy recznik... jak stoja nad toba i ciagle kur** kur** i kur** ehh
Mam nadzieje ze wiekszosc przyjezdza (tak jak kiedys) odpoczac a nie bawic sie jak pod blokiem, na klatce czy jeszcze gdzies...