tu dodawajcie swoje opinie, komentarze, refleksje na temat Dębek. tylko w miarę qlturalNIE!!

Nick:Volt Dodano:2005-05-05 18:42:26 Wpis:Byłem w dębkach 2 razy i ztwierdziłem ze: w kanale sa ryby, cholstein jest za***isty, plaza cool, nigdy sie ni nudzi, jedyne co mi nie pasuje to to ze kosciul jest maly a siedziba ksiedzulkow itp. jest jak pol mojego miasta
Nick:tomi Dodano:2005-05-05 14:21:23 Wpis:majówka suuuuupeeeeeeeeeer, czekam na kolejne wolne dni i wakacje!!!!!!!!!!!!!!
Nick:loginal Dodano:2005-05-05 09:47:12 Wpis:Odjechane koszulki, przebój sezonu 2005 w Dębkach. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=50429357
Nick:adam Dodano:2005-05-04 16:29:17 Wpis:Dębki są po prostu boskie.Jeżdże tam od 7 lat i co roku chce mi sie tam jechać.Najfajniej było jak nie przyjeżdżało tyle people
tera nie ma sie gdzie na plaży usadowić, a plaża jest WYŚMNIENITA
Nick:Artur_Rysiek Dodano:2005-05-03 21:53:05 Wpis:siemka wszystkim ja właśnie 15 minut temu wróciłem z wekeendu z Dębek było rewelacja spedziłem najpiekniejsze chwile z moja Misia które przejda do histori na całe życie. było dużo znajomych i było za***iście pozdrawiam Grenia i Dawida Jasia i Pawełka hee dozobaczenia w lipcu jakoś na poczatku
Nick:Rafal Bytów Dodano:2005-05-03 14:37:01 Wpis:haha weekend 1 klasa. Chcemy podziekowac chlopakowi ktory mieszka na przeciwko przystanu autobusowego, jezdzi niebieskim peugotem 206 za to ze staral sie zalatwic nam transport do domu wracamy tam w sierpniu to sie jakos odwdzieczymy%%%%
Nick:ROBERCIK Dodano:2005-05-03 12:43:26 Wpis:UAAAAAA. WEEKEND PIERWSZA KLASA
TYLKO KORALIKA I MICHAŁA Z POZNANIA NIE BYŁO TŻEBA TO NADROBIĆ !!!!!!!!!!!!!

Nick:RAFAŁ GDYNIA Dodano:2005-05-03 12:43:09 Wpis:było fajnie%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Nick:krolik Dodano:2005-05-01 15:46:20 Wpis:czesc wszytskim ktorzy kiedykolwiek byli w Debkach na jezdzilem do tego pieknego miejsca w kazde moje wakacje ale w pewnym momencie sie to urwalo i nie bylem tam juz chyba 5 lat i slyszalem ze sporo sie zmienilo zwlaszcza na plus ale pub desperados pamietam pozdrawiam
Nick:5minut Dodano:2005-05-01 14:29:06 Wpis:Osada fajnie położona, blisko rzeka, jezioro, czysta plaża (w 2004roku) klimat bardzo zmienny lecz ciepły, tylko żeby jeszcze te kaszuby troszkę mniej patrzyli przez pryzmat kasy i od czasu do czasu zmienili by spojrzenie zpod byka na coś wiele milszego...
Nick:Eric Dodano:2005-05-01 01:19:11 Wpis:HEY!!!
Debki was awesome, actually, it was friggin awesome. The beach was Phat, along w/ the sweet beer and the awesome hotties. I think that my next visit to Poland would not be complete without a visit to my Homies @ the beach bawls for some kamakazes and vodka shooters. Also a shoutout to the cook (sorry I forgot your name) but we still crave the amazing breakfast you made for us. I TELL EVERYONE BACK HERE IN CHICAGO ABOUT DEBKI AND THE KICK ASS TIME WE HAD.
l8r,
Eric
Nick:trix-dave 2kb Dodano:2005-04-30 16:00:39 Wpis:eloooooo... dzis kolejny melanz w debkach! wczoraj bylo grubo a dzis bedzie jeszcze grubiej! ustawka o 19 pod holsteinem!
ps. baco wpadaj bo niema z kim pic, a greniu wymieka
Nick:romek Dodano:2005-04-29 19:25:54 Wpis:ACH LODZIU LODZIU
TO JAK BEDZIESZ JECHAC DAJ UPRZEDZ WCZESNIEJ CO I JAK.JAK KTOS MA DOSTEP DO NETA TO PROPSZE PRZEKAZAC ZEBY KTOS SIE JUTRO DO MNIE ODEZWAL







BACAHAHAHA
Nick:koralik-lodziu Dodano:2005-04-29 16:08:12 Wpis:Ja chce na Debki!!!!!!
Qrde takie tlumy walo a ja dalej w tym *****olonym Luxembourgu ;(
No ale na boze cialo na bank!!! :))
Bacus bede jechal przez Gdansk wiec wiesz... :)
A na sezon bede na bank, bo jak nie to czeka mnie chyba wizyta u psychiatry...
Nick:baco Dodano:2005-04-29 15:57:47 Wpis:za duzo was na razx)tylko pojawilo sie male problemnowe,bo nie moge pic...ale moge duzo JARACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC hahahahaha.nie ze 2 piwka no gora 3 i jestem pijana jak szm...nie bajka,

ale tak czy tak picie nie jest wskazane choc nie wykluczone.

ja powiem tak,przy dobrych wiatrach juto bym sie zjawil.

prosze o potwierdzenie obecnosci.
A ten tego przyjedzcie po mnie do wejhera bo na pks szkoda kasy a ze stopem to roznie bywa choc jutro pewnie tlumy beda jechac.dzisiaj wieczorwm jeszcze tu zajrze a teraz ide sie o(u)-palic!!!!!!!!!


jol
Nick:paula Dodano:2005-04-29 12:35:26 Wpis:hej panny, do zobaczenia przed Holstenem w sobotę!!! Czy ktoś wie czy knajpa bedzie otwarta???
Nick:dave 2KBcru Dodano:2005-04-29 12:24:17 Wpis:yoooo! dzis pierwszy w tym roku melanz w Debkach jak cos to ustawka pod holsteinem o 18:00. pozdro dla wszystki stalych bywalcow.. bacus a ty bedziesz?
Nick:N Dodano:2005-04-29 10:49:31 Wpis:Siemka. Mam pytanie, czy w Dębkach jest możliwość pośmigania na skuterach wodnych? Chodzi mi konkretnie o wypożyczalnie sprzętu wodnego
Nick:Jasioo Dodano:2005-04-29 00:49:24 Wpis:Za*****alam do Dębek jutro. BACO TEZ ZA*****ALAJ NA MELANGE !!!!!!!!!!!!
Nick:RAFAŁ GDYNIA Dodano:2005-04-28 16:53:32 Wpis:BACO PRZYJEZDAJ JA BEDE DO PICIA ZAWSZE GOTOWY ----------------------MAM ZA DUZO KRWI W ALKOHOLU))))))))))))))))))))))