POMÓŻ W POSZUKIWANIACH DZIUB DZIUBA! JEŚLI WIESZ GDZIE PRZEBYWA LUB MOŻESZ POMÓC W JEGO ZNALEZIENIU PISZ!!! NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Patisia ;) Dodano:2005-10-31 09:13:29 Wpis:Wy się tu męczycie gdzie on jest, A Dziub Dziub już dawno na kanarach....Leży na plaży i kokosy smaży!!!
Nick:kasicka_18 Dodano:2005-10-31 09:12:24 Wpis:A moze DZIUB DZIUB odlecial na zime, lub zapadl w zimowy sen ;( ;(
Nick:esia Dodano:2005-10-31 09:10:25 Wpis:dziub dziub jest napewno w dziubkolandzie
Nick:Agniecha Dodano:2005-10-31 09:09:51 Wpis:dziub dziub wyjechał do iraku na tajna misje....;D
Nick:karol Dodano:2005-10-31 09:07:41 Url:XXX Wpis:jqa wiem ja wiem Doktor 'X' go porwal ;p
Nick:estadia Dodano:2005-10-31 09:06:50 Wpis:pod palmą w Caracas
Nick:Gabii Dodano:2005-10-31 09:04:31 Wpis:Nie wiem gdzie jest Dziub dziub Idę szukać dalej ... może go znajde...
Nick:madzik(kundzia) Dodano:2005-10-31 09:02:27 Wpis:na 100% jest w bagdadzie
Nick:nbdfbdfndfngvndfm,vdfm,vd Dodano:2005-10-31 08:59:17 Wpis:ja wiem gdzie jest on jest w skrzyszowie na ulicy 1 maja w domu numer 27 a na 100%
Nick:nyrciu Dodano:2005-10-31 08:55:54 Wpis:DZiub dziub moz e byc wszedzie
Nick:Żyrafka Dodano:2005-10-31 08:55:23 Wpis:Dzibdziub na pewno schował się w Dziubolandii
Nick:Lola Dodano:2005-10-31 08:53:27 Url:www.cool-lol.blog.onet.pl Wpis:A bo ja wiem !!! Pewnie se gdzies polecial, bo chyba ma skrzydla... Jest w Malezji
Nick:kubaska Dodano:2005-10-31 08:53:06 Wpis:dzib dziub jest na www.newgrounds.com hej !!!
Nick:ziejka_1993 Dodano:2005-10-31 08:43:06 Wpis:nie mam pojęcia
Nick:iwi Dodano:2005-10-31 08:33:07 Wpis:W Afryce!!! Widziałam go!!!!
Nick:Dagmara Dodano:2005-10-31 08:31:31 Wpis:W domku wylegujący się na tapczanie...
Nick:bet20 Dodano:2005-10-31 08:29:58 Wpis:to pani paluszek!!!!!!!!!i p.mariola kubić!!!!!!!!!
Nick:greg Dodano:2005-10-31 08:26:39 Wpis:n
Nick:aldik:]* Dodano:2005-10-31 08:19:44 Url:www.creazy-girl.mylog.pl Wpis:Dziub-Dziub może teraz przebawa ze swoją rodziną...))
Nick:Gosia Dodano:2005-10-31 08:14:59 Url:www.dokago.fotka.pl Wpis:wiem gdzie jest Dziub dziub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jest w moim piorniku hehe
Nick:Martuśka:) Dodano:2005-10-31 08:12:25 Wpis:Dziub Dziub znalazł swoją wielką miłość i tak szybko do nas nie wróci
ale bardzo gorąco nas pozdrawia
Nick:sandrusia:) Dodano:2005-10-31 08:09:35 Wpis:ostatnio go widziałam lecieł za mną samolotem do Rio de Janeirio, ale potem się rozstaliśmy i niewiem gdzie teraz jest a szkoda bo jest spoko
Nick:emi Dodano:2005-10-31 07:58:10 Wpis:wiem, to mój sąsiad
Nick:krolewna Dodano:2005-10-31 07:57:14 Wpis:w kieszeni??
Nick:kataryna:) Dodano:2005-10-31 07:52:48 Wpis:Ja widzialam dziub dziuba, wiem jak wygląda, odpowiem jak z nut, nie fruwa nie lata, nie ma dzioba ani dziub, ja widzialam dizub dziuba schowal sie w moim serduszku.. pozdrawiam wtajemniczonych
Nick:adamek12 Dodano:2005-10-31 07:51:52 Url:ni mam:) Wpis:no ludzie przeciesz ja z nim do podstawowki chodzilem my to sie z nim znamy jak lyse konie a teraz siedzi obok mnie
Nick:Becia Dodano:2005-10-31 07:39:21 Wpis:Nie wiem gdzie jest i jest mi bardzi przykro z tego powodu. Tesknie za nim.Pomocy??!!
Nick:Kasia Dodano:2005-10-31 07:21:10 Wpis:Nie wiem gdzie on może być a może poszedł do domu??
Nick:kosiara9 Dodano:2005-10-31 07:11:18 Wpis:to ja jestem dziub dziubem
Nick:gilu Dodano:2005-10-31 03:38:20 Wpis:Dziub-Dziub ma sraczke i nieda rady odejsc od WC na 5 krokow to wszytko pzez jego nowa diete
Nick:wadera3 Dodano:2005-10-31 01:08:00 Wpis:dziub dziubek na laseczki poszedl i tyle mamy z dziubka hiiiiii !
Nick:Wandziulka Dodano:2005-10-31 01:06:33 Wpis:pływa w szklance z moją herbatka, bo taki wywar dobrze robi na piórka
Nick:iwas Dodano:2005-10-31 01:00:56 Wpis:zawsze byl w ladoladku a wsazyscy go w kolo szukaja..jemu naprawde jest tu dobrze...
Nick:Tomuś Dodano:2005-10-31 00:24:03 Wpis:U mnie pod kanapą
Nick:wika_scorpio Dodano:2005-10-31 00:19:01 Wpis:Dziub Dziub przebywa teraz w DC i szykuje sie ze mna na impreze Hallowen'owa
Nick:Sabatinka Dodano:2005-10-30 23:56:15 Wpis:Dziub Dziub jest u mnie.Przestańcie go szukać.Dziub Dziuba znalazłam w parku,w stercie liści i zabrałam go do domku.Jest tylko mój.Nie szukajcie go więcej.Jest mju u mnie w porzo./
Nick:lipa Dodano:2005-10-30 23:48:04 Wpis:DZIUB DZIUB mieszka u mnie w mieście i ma na drugie Amelka
Nick:Mateusz Dodano:2005-10-30 23:43:35 Wpis:Na końcu stronki pisze że te zdjęcie kaszczki to jest dziub dziub
Nick:sombra Dodano:2005-10-30 23:40:02 Wpis:dziub dziub jest wszedzie
Nick:tzdunek Dodano:2005-10-30 23:37:18 Wpis:Pozdrawiam Bartak Sokołowskiego który od 25 lat jest Dziubdziubem - dziś są jego urodziny i może się ujawni. Wszystkiego najlepszego
Nick:Sylka Dodano:2005-10-30 23:28:31 Wpis: wszędzieP
Nick:ilcia Dodano:2005-10-30 23:18:26 Wpis:no dobra juz powiem ale nie mowcie nikomu jest u mnie razem ze snopim ale ciiiiiiiii nie mozwcie nikomu;D
Nick:Olina Dodano:2005-10-30 23:13:09 Wpis:Co rano poluje na tego Dziub Dziuba!!! Ukrywa sie pod pseudo "Kogut" !!!
Nick:bakers Dodano:2005-10-30 23:04:02 Wpis:No wydaje mi się że to ja jestem dziub dziubem!!!
Nick:jagodzia Dodano:2005-10-30 22:58:20 Wpis:a moze siedzi pod cieplutka kolderka?
Nick:lidek Dodano:2005-10-30 22:57:36 Url:ja Lidka Wpis:jak to gdzie ?Na paradzie w Linden w stanie NJersey..hihi
Nick:Peril Dodano:2005-10-30 22:42:45 Wpis:Dziub Dziub jestem w budzie. Nie wiecie o tym?!
Nick:Sasjgon&Bęgacz Dodano:2005-10-30 22:41:37 Wpis:ee frajerzy!!a my wiemy gdzie on jest!!!!!!1on jest w zielonym tikusiu na polibudzie w Opolu!!! pozdro dla wszystkiego co w kropki siemka
Nick:majka Dodano:2005-10-30 22:36:49 Wpis:Dziub Dziub....hmmmmm! może schował się gdzieś w szufladzie.........Pozdrówka.Idę szukać Dziub Dziuba!!!!!!!!!!
Nick:iwusia Dodano:2005-10-30 22:31:35 Url:nie mam :( Wpis:Nie wiem. Może by wszędzie! Kto szuka ten znajdzie! Szukajmy!!!