POMÓŻ W POSZUKIWANIACH DZIUB DZIUBA! JEŚLI WIESZ GDZIE PRZEBYWA LUB MOŻESZ POMÓC W JEGO ZNALEZIENIU PISZ!!! NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:rela Dodano:2005-10-30 17:56:49 Wpis:pewnie gra w tibie
Nick:kamilo Dodano:2005-10-30 17:56:12 Wpis:u mnie w chacie hehe
Nick:Olgaaaa Dodano:2005-10-30 17:55:15 Wpis:Dziubdziub moze buc w kurniku albo w sklepie interarsze albo w (dobra juz moja wena sie skonczyla ) Pozdro:*
Nick:marcinek :D Dodano:2005-10-30 17:55:03 Wpis:dziub dziub hmm gdzie on może byc eee napewno gdzieś spierniczył tylko gdzie ... hmm ?
Nick:Cacy La Dodano:2005-10-30 17:52:26 Wpis:Jest on w moim sercu i tylko ja wiem kim on jest
Nick:NataleczKa Dodano:2005-10-30 17:52:22 Wpis:dziub dziub jest daleko daleko szkoda tylko ze czasmi sie pojawia moze lubi pojawiać sie i znikac i znikać może ma na tym punkcie bzika.. hehe Kto wie!!??
Nick:na_talcia Dodano:2005-10-30 17:51:32 Wpis:Dziub Dziub jest w naszych umysłach, każdy w swej wyobraźni posiada wyimaginowaną postać Dziub Dziuba !! ;]
Nick:KBT2 Dodano:2005-10-30 17:50:15 Wpis:Ja wiem!! Taki dziub dziub jest w mojej klasie!! Taki burak z niego!!
Nick:SyLa Dodano:2005-10-30 17:49:15 Wpis:Ó mnie ;D
Nick:marocco Dodano:2005-10-30 17:46:17 Wpis:hmmm... nie jestem pewien ale słyszałem ze wyleciał z polski do ciepłego kraju np. afryki ,jest jeszce jedna opcja- mógł umrzeć na "ptasią grype"
Nick:Kriss Dodano:2005-10-30 17:45:53 Wpis:Dziub Dziub chyba juz jest na cmentarzu bo panuje "Ptasia Grypa" hehe
Nick:sebix Dodano:2005-10-30 17:45:39 Wpis:dziub dziub niema i niebedzie zginoł smiercia tragiczna )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nick:Evelka Dodano:2005-10-30 17:43:51 Wpis:Dziub Dziub gdzie jesteś?? Wracaj do Nas!!!!! Czekamy Na Ciebie )
Nick:DaGa Dodano:2005-10-30 17:43:05 Wpis:w PaRkU
Nick:Skowi Dodano:2005-10-30 17:43:05 Wpis:JA widziałem ! siedzi kołomni i pije browarka heh
Nick:szkieletor89 Dodano:2005-10-30 17:42:37 Url:http://www.szkieletor89.blog.onet.pl Wpis:DZIUB DZIUB może być na wakacjach Ewentualnie w parku ale raczej odleciał do ciepłych krajów. Niech uważa na ptasią grypę
Nick:iwonaska Dodano:2005-10-30 17:41:45 Wpis:No jak gdzie???W ciepłych krajach!!!Poleciał na 4lata by potem do nas wrócić i zostać prezydentem
Nick:Ania Dodano:2005-10-30 17:41:39 Wpis:Dziub Dziub siedzi koło mnie!!!Hih Hih
Przynajmnej go przypomina!!!!!
Pozdrawiam wszystkich poszukiwaczy!!!
Nick:P@uLi$k@ Dodano:2005-10-30 17:40:01 Wpis:Gdzie jst Dziub Dziub????Nikt nie wie..Dziu Dziubie wrcaj do nas!!!!!Kto go widzial
Nick:Norek Dodano:2005-10-30 17:37:42 Wpis:nie mam pojecia gdzie jest dziub-dziub ale chetnie go poznam
Nick:Maly Dodano:2005-10-30 17:34:35 Wpis:ja wiem jak wygląda dziub dziub hehehehe uczy mnie historii
Nick:Waszka Dodano:2005-10-30 17:33:07 Wpis:Ja szukam Dziub Dziuba hihi
Nick:niusia Dodano:2005-10-30 17:33:07 Wpis:DZIUB DZIUB TO TAKI SMIESZNY STWOREK KTORY MA ZAWSZE DOBRY HUMOREK
Nick:ćmoczek=) Dodano:2005-10-30 17:32:56 Wpis:Gdzie jesteś Dziub Dziupku???
Szukamy Cię wróć!!!
Nick:monis Dodano:2005-10-30 17:31:38 Wpis:Dziub Dziub jest na halloween;p
Nick:ja czyli ona Dodano:2005-10-30 17:31:35 Wpis:ej to nie jest smieszne....gdzie on jest trzeba szukac...to moze byc kazdy ptaszek nie wiadomo czy on fruwa czy lata trzeba pytac...a jesli naprawde mu sie cos stalo?? pozdrawiam wszystkich
Nick:daga18 Dodano:2005-10-30 17:30:18 Wpis:MOZE DZIUB DZIUB JEST NA MAJORCE????????
Nick:buin Dodano:2005-10-30 17:27:15 Wpis:
Nick:Gofunia Dodano:2005-10-30 17:27:03 Wpis:Dziub Dziubku wróc do nasz!!! Szukamy cię !!!!
Nick:Małgoś =] Dodano:2005-10-30 17:25:18 Wpis:Ja!!!!!!!!!!!! Yooo zbita... Pozdro dla wszystkich poszukiwaczy Dziub Dziuba!!!!!!!!!!1
Nick:ktoś Dodano:2005-10-30 17:25:13 Wpis:dziub dziub gdzie jesteś nio szukamy cię
Nick:Czekoladkaa Dodano:2005-10-30 17:24:29 Wpis:Czy ktos widzial Dziub dziuba? jak wyglada Diub dziub czy to fruwa czy lata, czy ma dzioba czy Dziub? Pamietasz Kochanie Ty jestes moim dziub dziubem :** KOcham Cie Grzesiu :**
Nick:C-R-A-C-O-V-I-A Dodano:2005-10-30 17:22:44 Wpis:DZIUB DZIUB WYJECHAŁ NA WYCIECZKE DO KRAKOWA ABY ZOBACZYĆ PIĘKNE ZABYTKI I ZAKIBICOWAĆ CRACOVI
Nick:vipkate Dodano:2005-10-30 17:21:25 Wpis:dziub dziubie...gdzie jesteś??
Nick:Madzia Dodano:2005-10-30 17:20:55 Wpis:on jest u mnie
Nick:lobuzica13 Dodano:2005-10-30 17:19:57 Wpis:nie ma ,ma ptasia grype hihih
Nick:danka79 Dodano:2005-10-30 17:19:56 Wpis:Moze odwiedza każdego z nas i chowa sie przed wami...
Nick:klaudia Dodano:2005-10-30 17:18:48 Wpis:a może u mnie w szafie, albo pod łózkiem siedzi P
Nick:Olcia Dodano:2005-10-30 17:17:32 Wpis:może w dziupli
Nick:AdRiAnEk i GERARD Dodano:2005-10-30 17:17:11 Url:---------------------------- Wpis:Dziub dzium morze być w dziupli lub unas przy ko dziubmpie albo znami tu pisze bo to ja to pisze dziub
Nick:JUTISIA Dodano:2005-10-30 17:15:37 Wpis:w parku
Nick:aneczka Dodano:2005-10-30 17:15:05 Url:WWW.UCZUCIA.1K.PL Wpis:jest na kurniczku na warcabkach
Nick:dynia Dodano:2005-10-30 17:08:26 Wpis:na 36th.st pod nr 303 w Lindenhurst ny
Nick:pilot Dodano:2005-10-30 17:08:05 Url:kamcia.26blog.pl Wpis:tego s****iela widzilem w lesie ma wielkieo kutasa i jestw ksiązce o nieruchomsciach ale ten pedal to ***
Nick:ana78 Dodano:2005-10-30 17:04:13 Wpis:Ja widziałam Dziub dziuba u mnie na drzewie
Nick:słonik Dodano:2005-10-30 17:03:51 Wpis:No a jak oi możbna nie szukać Dziub Dziuba???
Jak ktoś ma tę piosenkę całą to niech sie zgłosi,oki??
Nick:jej słodkie usta Dodano:2005-10-30 17:03:37 Wpis:Dziub dziub poszedł po FRUGO
Nick:lumbe Dodano:2005-10-30 17:01:14 Wpis:dziub dziub..?hm mialam nie mowic..ale widzialam go ostatnio przelotem w bieszczadach,chadzal sobie po lasku..spiewal i tanczyl..oj bardzo zadowolony byl!
Nick:Eddy_choChLiK Dodano:2005-10-30 16:58:05 Wpis:heh ja wiem gdzie jest Dziub D: w Sosnowcu chyba obecnie a jak nie to we Wrocławiu konkrety na gg
OLL
Nick:kasik1991 Dodano:2005-10-30 16:58:04 Wpis:Dziub dziub może być w kurniku =]