POMÓŻ W POSZUKIWANIACH DZIUB DZIUBA! JEŚLI WIESZ GDZIE PRZEBYWA LUB MOŻESZ POMÓC W JEGO ZNALEZIENIU PISZ!!! NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Mateusz Dodano:2005-10-30 22:27:27 Wpis:A ja wiem gdzie jest dziub dziub! Był w moim domu i powiedzał że będzie na stronie www.dziubdziub.1k.pl!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nick:ana259 Dodano:2005-10-30 22:26:45 Wpis:DZIUB DZIUB SCHOWAL BO PANUJE PTASIA GRYPAJEST RAZEM Z BIN LADENEM DOBRZE SCHOWANY
Nick:agnes Dodano:2005-10-30 22:19:59 Wpis:już wiem gdzie jest dziub dzub! to przecież DARMOWA LISTA NOWOŚCI! podpisane jest nawet "to ja jestem dziub dzub"!ale to było proste!
Nick:Kasia Dodano:2005-10-30 22:18:29 Wpis:A ja go prawie już miałam i w ręku trzymałam).Ale sprytny ten Dziub-Dziub bo znowu mi znikł))
Nick:sjadzia01 Dodano:2005-10-30 22:18:19 Wpis:w skorupce
Nick:Agata2320 Dodano:2005-10-30 22:17:08 Wpis:Moim zdamiem DZIU DZIUB jest w zmowie z SCHNAPPIM i sa w okolicy Baborowa.
Nick:Dorcia Dodano:2005-10-30 22:16:36 Wpis:Dziub dziub pewnie już pod sklepie pije...
Nick:Adim Dodano:2005-10-30 22:14:59 Url:- Wpis:Dziub Dziub schował sie bo sie nachlał i żona go szuka! )))
Nick:P.J. Dodano:2005-10-30 22:11:09 Wpis:LUDZIE TYLKO OSTROZNIE BO PTASIA GRYPA SZALEJE!!!!!!!!!!Z DALEKA OD TEGO PTAKA!!
Nick:Kamcia Dodano:2005-10-30 22:09:24 Url:http://kamkawa.blog.onet.pl Wpis:Dziub Dziub pewnie się opił i leży pod ławką w parku. ))))) Bo Dziub Dziuby tak mają ))
Nick:wisienka Dodano:2005-10-30 22:09:02 Wpis:a ja wiem gdzie jest dziub dziub!!! chcecie wiedziec to sie postarajcie
Nick:jolka Dodano:2005-10-30 22:08:31 Wpis:Zaczynam Go szukać!!!!!!!!!!!To może być ciekawe!?
Nick:agaton Dodano:2005-10-30 22:06:23 Wpis:Dziub dziub moze byc w dziupli na piwie
Nick:...:::N@t@(lk@):::... Dodano:2005-10-30 22:03:06 Wpis:DZIUB DZIUB SIEDZI U MNIE W LOZKU
Nick:ola Dodano:2005-10-30 22:02:02 Url:brak Wpis:ciekawe gdzie on może byc ????szukam go od dawna i nie mogę znalęść proponuje złączyć swoje siły
Nick:____ghost____ Dodano:2005-10-30 22:01:12 Wpis:dziub dziub patrzy ;p;p
tu byłem i śladzik zostawiłem

*****************************
*------.oooO----Oooo.-------*
*-------(--)----(--)---- ----*
*--------\-(----)-/---------*
*---------\_)--(_/----------*
*****************************
Nick:misia15 Dodano:2005-10-30 22:01:03 Wpis:Ja równiesz szukam dziub dziuba
Nick:Iwona Dodano:2005-10-30 22:00:30 Wpis:w moim pokoju
Nick:Fasola Dodano:2005-10-30 21:57:16 Wpis:Dziub Dziub mieszka u mnie !!!
Nick:Maho Dodano:2005-10-30 21:56:04 Wpis:A ja wiem gdzie Dziub Dziub jest
To moj sasiad Mieszka tu ze mna od lat
Nick:karolcia Dodano:2005-10-30 21:53:37 Wpis:ja też szukam dzib dziubahehe
Nick:ELECTRA Dodano:2005-10-30 21:52:43 Wpis:W szafie lub w bielizniarce!! pozdr.
Nick:maniek Dodano:2005-10-30 21:52:12 Wpis:mhy wiem gdzie w twoim szczesciu
Nick:Dziub Dziub Dodano:2005-10-30 21:51:21 Wpis:To ja Dzieu Dziub....tu jestem )
Nick:Piechol Dodano:2005-10-30 21:51:15 Wpis:Szukajcie go na google.pl
Nick:cukiero Dodano:2005-10-30 21:50:13 Wpis:dzub dziub moze byc wszedzie hhehe
Nick:barbra6 Dodano:2005-10-30 21:48:58 Wpis:Dziub dziub jest w naszych sercach
Nick:SaAiMoN Dodano:2005-10-30 21:45:10 Wpis:Hehe nie długo się znajdzie pewnie poszedł na imprezke hehehe
Nick:Asiula Dodano:2005-10-30 21:41:15 Wpis:buhehe ja szukam
Nick:Tu Dziubdziub Dodano:2005-10-30 21:40:21 Wpis:MAMY CIĘ!!!!!
HIHIHIHI!!!!
Nick:marzenka Dodano:2005-10-30 21:40:02 Url:www.kochanamarzenka.blog.onet.pl Wpis:szukajmy jak najszybciej dziub dziuba
Nick:Talunia Dodano:2005-10-30 21:39:27 Wpis:Dziub Dziub jest w nas wszystkich
Nick:Serce Dodano:2005-10-30 21:35:17 Url:http://www.guest.webd.pl Wpis:BzzzzBzzzzBzzzz
BzzzzBzzzzBzzzz
Bzzz... CO NIE WIDZIAŁEŚ,ŻE W TWOJEJ KOMÓRCE JEST Dziub Dziub !!!WYPÓŚĆ
Goooooo!!!SZYBKO!!!
Nick:Natka Dodano:2005-10-30 21:34:38 Wpis:hmmmm...może w dziurawych kapciach dziadka...
Nick:klaudi-82 Dodano:2005-10-30 21:31:59 Wpis:Hmmmm .... znalazłam juz dziubdziuba jest cudownym dziubdzubem a nieszka w ... no własnie ... nie powiem i nie oddam go . Całuski dla najcudowniejszego dziubdziubka od klaudyny
Nick:udka Dodano:2005-10-30 21:30:28 Wpis:dziub dziub jest wszedzie hehee
Nick:ufoludek \misiek_on Dodano:2005-10-30 21:28:31 Wpis:dziub dziub znajduje sie daleko ale i za razem blisko nas tylko nie ptrafimy go znaleś cdziub dziub jest w nas samych wielkie pozdrowionka dla all
Nick:benio13 Dodano:2005-10-30 21:28:11 Wpis:hjftghfhfctyt7t
Nick:Wiola Dodano:2005-10-30 21:26:05 Url:www.only-you-boy.eblog.pl Wpis:Dziub Dziub jest u mnie w domku. Siedzi u siostry na łóżku. A czsmi jest w szkole pod tablica na matmie...
Nick:Domino Dodano:2005-10-30 21:25:59 Wpis:Dziub Dziub znalazł sobie laske i s*****olił na Karaiby !!!!
Nick:kasienkaq Dodano:2005-10-30 21:24:11 Wpis:dziub dzibku wróć!!!
Nick:kara Dodano:2005-10-30 21:23:48 Wpis:))))
Nick:JAgatka Dodano:2005-10-30 21:22:29 Wpis:...Dziu Dziub moze być w .....ZOO
Nick:Kabanowa=* Dodano:2005-10-30 21:21:06 Wpis:Sukamy Dz!ub Dz!uba! lol=p
Nick:Patryking Dodano:2005-10-30 21:17:50 Url:patryking.blog.onet.pl Wpis:Kocham Cie Alunia!!
a Dziub dziub jest SPOX!!
Nick:młoda_xp Dodano:2005-10-30 21:14:18 Wpis:Dziub dziubku pokaz sie nam!Pozdrawiam wszystkich poszukiwaczy DZIUB DZIUBA
Nick:KąciK Dodano:2005-10-30 21:12:35 Wpis:DZIUB DZIUB SIEDZI OBOK MNIE I ROBI JAJA
Nick:Dani1986 Dodano:2005-10-30 21:05:35 Url:www.jodla1949.haa.pl Wpis:Znajdziecie dziub dziuba na tej stronce zapraszam www.jodla1949.haa.pl
Nick:orange =) Dodano:2005-10-30 21:05:06 Wpis:Widziałam dziub dziuba ... znam go bardzo dobrze ... FoR My DzIuB dZiUb PiOtRuS :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
Nick:MIXER Dodano:2005-10-30 21:04:21 Wpis:A TEN S****YSYN DZIUB DZIUB SIEDZI W MNIE W KURNIKU