POMÓŻ W POSZUKIWANIACH DZIUB DZIUBA! JEŚLI WIESZ GDZIE PRZEBYWA LUB MOŻESZ POMÓC W JEGO ZNALEZIENIU PISZ!!! NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:ostrowska Dodano:2005-10-30 20:57:52 Url:---------------------- Wpis:wow... a ja mam sffojego dziubdziuba w domq kanarek a wy macie dziub dziuby?? pozdro syskim poszukiwaczom dziubdziuba... niejednego
Nick:darma Dodano:2005-10-30 20:54:43 Wpis:lata w chmurkach...
Nick:ja Dodano:2005-10-30 20:53:53 Wpis:wszedzie
Nick:natka Dodano:2005-10-30 20:51:57 Wpis:dziub-dziub jest na stronce www.g-ce.pl/kici/
Nick:Oluś Dodano:2005-10-30 20:51:09 Url::( Wpis:dziub dziub jest u Cibie...właśnie go trzymasz...masz go w sobie
Nick:katirynka Dodano:2005-10-30 20:47:48 Wpis:hejka witam wszystkich poszukiwaczy dziub dziuba, stronka jest po prostu ZARĄBISTA!!! naprawde poprawia humorek) POZDRÓWKA zapraszam wszystkich dziub dziubków do pisania na gg a numer to 3200065 postroofka papatki:*
Nick:Kallyne Dodano:2005-10-30 20:45:16 Wpis:hm .... a ja mam swojego dziubdziuda niedaleko siebie ale nikomu go nie pokaże

a tak przy tej sposobności pozdro dla :
emilci
dj pietra - I LOVE YOU !!!
gawła
braciszka
natki
i całej ekipki
Nick:taddy Dodano:2005-10-30 20:43:56 Wpis:w poszukiwaniu dziub dziuba
Nick:paula Dodano:2005-10-30 20:42:08 Wpis:niewiem
Nick:Aldi ddz Dodano:2005-10-30 20:41:06 Wpis:hejka pozdrowionka dla dziub dziuba wlasnie siedzi z moja mlodsza siosrzyczka i prubuje ugryzc moja siostre w zeby ale niestety zebow nie posiada . szkoda ( ale tam niewazne hejka
Nick:Ala i Kamila Dodano:2005-10-30 20:38:28 Wpis:Masz racje dziub dziub jest w akademiku... To wszystko jego wina...
Nick:monissia Dodano:2005-10-30 20:36:16 Wpis:Dziub dziub ;P hehe
Nick:sklodziutka Dodano:2005-10-30 20:35:38 Wpis:ja juz go znalazla ale wam go nie oddam jest moj i z nikim sie nim niepodziele sioki ale jednak za bardzio go koffam zyce milusinskich poszukiwan swoich dziub dziubow
Nick:Kameleon Dodano:2005-10-30 20:33:31 Wpis:Dziub dziub jest w akademiku)
Nick:bulus Dodano:2005-10-30 20:32:52 Wpis:moze w słoiku po ogorkach
Nick:duszka1 Dodano:2005-10-30 20:31:53 Wpis:Dziub dziub jest w pokoiku"dla kazdego cos miłego"
Nick:kasia Dodano:2005-10-30 20:28:00 Url:http://kasia-kowal.blog.onet.pl Wpis:Dziub Dzuib moze pojechał do Krakowa na spacer,albo ma randke. A moze pływa u mnie w wannie. ide sprawdze...................eeee nie ma. Jak ktoś wie niech pisze na moje gg. Prowadze śledztwo w tej sprawie.
Nick:Migacz Dodano:2005-10-30 20:27:07 Wpis:Chociaż czasem wędruje ale jest u mnie
Nick:STITCH Dodano:2005-10-30 20:23:48 Wpis:spotkalem wczoraj jego brata-ale nic nie mowil!podejrzewam ze mial odciety jezyk zeby nie sprzedal!
Nick:kosmożuk Dodano:2005-10-30 20:22:32 Wpis:Dziub DZiuba szukajcie u kasztaniaków.
Nick:Monika Dodano:2005-10-30 20:21:50 Wpis:na dyskotece
Nick:krucha Dodano:2005-10-30 20:16:14 Wpis:Dystans to jest potęga... hehe:)Dziewczynki kocham was z całego serduszka!! Dziub Dziubek jest w serduszq każdego z nas i w kazdej chwili zwątpienia pomaga ... Uwierzcie!! I zawsze miejcie :) na twarzy... >Kruszka
Nick:Romek Dodano:2005-10-30 20:16:14 Wpis:Siedzi Dziub Dziub i pod jabłonią, wali konia lewą dłonią. Słońce zaszło Dziub Dziub zasnął, ktoś mu c***a w nocy trzasnął. Dziub Dziub krzyczy w niebogłosy: nie ma c***a same włosy!
Nick:natalcia Dodano:2005-10-30 20:15:34 Url:- Wpis:w jajku
Nick:P.J. Dodano:2005-10-30 20:13:42 Wpis:W SPOZYWCZAKU GO WIDZIALEM WCZORAJ o_O LOL CO TO DO CHOLERY JEST ZGON
Nick:Korniczek :D Dodano:2005-10-30 20:13:10 Url:http://korniczek.mylog.pl Wpis:Dziub dziub to ja hehe... a tak serio, to chyba nikt nie wie gdzie jest dziub dziub...:>
Nick:gruba :) Dodano:2005-10-30 20:12:56 Wpis:czy ktoś widział dziub dziuba? jak wygląda ten czub? czy on lata czy fruwa czy ma mordkę czy dziub? (takiej piosenki kiedyś wujek mnie nauczył gdzy zaliczałam się do "brygady różowego pająka" w której skład wchodził jeszcze mój brat i kuzynka )
Nick:Dżastinka Dodano:2005-10-30 20:12:26 Wpis:Dziub dziub jest u mnie w domku
Nick:natal Dodano:2005-10-30 20:09:45 Wpis:w zoo
Nick:olen$sia Dodano:2005-10-30 20:09:03 Wpis:w lesie...
Nick:Paweł Dodano:2005-10-30 20:08:38 Wpis:To ja dziub dziub pozdrawiam wszystkich.
Nick:lind Dodano:2005-10-30 20:08:06 Wpis:lool ;]
Nick:Najk@ Dodano:2005-10-30 20:07:20 Wpis:Dziub dziub jest wszędzie!! a dokładnie eee... u mojej psiapsióły!!!!
Pozdro for Monia P. i Madzia Ł.!!!!:*:*
Nick:nieznajoma Dodano:2005-10-30 20:05:48 Wpis:Juz jutro sie dowiemy gdzie jest DZIUB DZIUBEK i jak wyglada...a koncu Haloween!!!
Nick:pogromca drobiu Dodano:2005-10-30 20:05:27 Wpis:Dziub Dziub to dziubek Wojtas Wilkowice.Ne ale tak powaznie to znajac zycie dopadla go bird's flue(ptosio grypo)!!!Moze gdzies w dunaju rumunskim wyladowal!!Tak czy inaczej truposz trzeba zabalsamowac!!!Pa pa
Nick:Julitka Dodano:2005-10-30 20:03:58 Wpis:ja wiem gdzie ejst Dziub dziub!!! siedzi koło mnie wtajemniczeni wiedzą o kogo loto
Nick:********* Dodano:2005-10-30 20:02:51 Wpis:Dziub Dziub zdechl na ptasia grype
Nick:adam Dodano:2005-10-30 20:02:12 Wpis:dziubzdiubek siedzi razem ze mnom a niezrdazde kto to jest
Nick:ivonka15 Dodano:2005-10-30 19:55:44 Wpis:dziu bziub jest u mnie w domu
Nick:ja Dodano:2005-10-30 19:55:31 Wpis:Moja kumpela kocha dziu dziuba ona wie gdzie on jest
Nick:Andzia Dodano:2005-10-30 19:55:23 Wpis:nie szukajcie go juz! Jest u mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Evka Dodano:2005-10-30 19:54:55 Wpis:
Nick:Stachu Dodano:2005-10-30 19:53:08 Wpis:Dziub dziub to zakuta pała Jest to najwieszky wsiór !!!
Nick:Głowin Dodano:2005-10-30 19:53:05 Wpis:DziubDziub))
Nick:Marta Dodano:2005-10-30 19:51:52 Wpis:dziup dziup jest!!!!!!! na necie!!!!!!!!!! hehe
Nick:maat Dodano:2005-10-30 19:51:23 Wpis:Też bym chciała to wiedzieć ale myśle że to mój nieznośny braciszek
Nick:MTK Dodano:2005-10-30 19:51:05 Wpis:DZIUB DZIUB juz idzie po Ciebie!!!
Nick:Ela:) Dodano:2005-10-30 19:50:49 Wpis:***=====>>> w dziub dziubie!!!
Nick:Andzia:) Dodano:2005-10-30 19:50:32 Wpis:Dziub dziub jest wszedzie frufa tu i tam:
Nick:Hani.md Dodano:2005-10-30 19:47:43 Url:http://jagshemash.blox.pl/ Wpis:Poszukajcie głęboko w lesie ! Tylko idźcie przez pole, we wsi moskal stoi !
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >