...Wkraczając głębiej do pokoju Cromwella, zauważasz starą księgę, postanawiasz ją otworzyć i czytasz...

« 1 2 3 4 5 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 99 100 101 102 103 »
Nick:Pierzasty Dodano:2004-06-19 13:41:45 Url:ojć... nieciekawie Wpis:Powracam, właśnie z wielkiej wyprawy złodziejskiej do Doliny Cieni, gdzie miałem bardzo ważną misję do wykonania i widzę, że księga gości nie śpi.
A na początek, powtarzam kolejny raz w poprzednich wpisach, mówiłem o formie zabójcy jaką może przybierać postać po wyssaniu duszy.
Kontynując swoje poprzednie wypowiedzi, wybierając klasę, nie kierujmy się wypowiedziami innych, nie stosujmy się do z góry narzuconych standardów przez innych doświadczonych już graczy.
A Rincewindzie czemu stwierdzasz fakt, który ja powiedziałem wcześniej(dyskusja będzie trwać dopóki ktoś będzie innych podjudzał do myślenia).
Strona ta jest nieaktualizowana od bynajmniej półtora roku:( i nic się nie zapowiada, że będzie. podobno miała być jakaś letnia reaktywacja, ale co przyszło z obietnic sami widzicie. W zwiąku z tym wpadłem na pewien pomysł. Mianowicie: gdybyśmy wszyscy razem stworzyli jedną stronę, to czyżby nie była najlepsza ze wszystkich w necie całym???(Jeśli ktoś się ze mną zgadza to niech swe zdanie wypowie na ten temat).
A właśnie, czemu jak wpisałem się drugi raz w ciągu jednego dnia na księgę to przez kilka następnych dni nie mogłem się wpisać, co???
Zgodność co do najlepszości będzie, kiedyś. A tymczasem wszystkie klasy są najlepsze, bo każdy ma inne zdanie, tylko dlaczego nie spotkałem nikogo kto by grał mnichem???
SPAMIK: Czytajcie Action Maga.

To na razie zbierajcie bazie.

Powodzenia w grze, życzy i całuski śle wasz złodziej.
Nick:Iwan z Neverwinter Dodano:2004-06-19 12:59:51 Wpis:Strona świetna! Najlepsza jaką można spotkać w sieci(Loloth) na temat BG2. Gratuluję.

Mnich Starego Zakonu z Neverwinter
Nick:Rincewind Dodano:2004-06-19 11:53:41 Url:Hmmm.... Wpis:Po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy dochodze do wniosku, że dla różnych graczy różne postaci będą 'najlepsze' w grze i pieprzenie tego czy tamtego ze najlepszy jest ten a nie ten nic nie da. Nigdy nie bedzie zgodnosci co do 'najlepszości'. Tym samym dyskusje uwazam za zamknietą.

WILD MAG RULES :0 :);\
Nick:AT_Zako Dodano:2004-06-18 18:35:23 Wpis:Super strona,naprawdę.
Nick:Geko Dodano:2004-06-18 08:37:56 Wpis:Super strona. Mnóstwo ciekawych rzeczy.
Nick:Artuad Dodano:2004-06-17 20:23:37 Wpis:Widze, że tu szerszej skali przygody, a powiedzcie mi czy ten klan Children of Bhaal w ogóle działa i DLACZEGO TA STRONA JEST NIEAKTUALIZOWANA
Nick:Golan Dodano:2004-06-16 18:04:49 Wpis:witaj orkriscie czyzby twoje krolestwo caly czas wlaczylo z gigantami i tytanami?? uplynelo duzo czasu odkad wyslales ostatniego gonca do kuzni... powiedz tez prosze czy twemu klanowi nie potrzebna jest pomoc gdyz u nas w Mithrilowej Hali zostalo troche krasnali z twierdzy Adbar i król Hardbroom zgodzil sie aby tam zostali a mianowicie jest to min poltora tysiaca toporow i drugie tyle mlotow a nie szykkuje sie zadna bitwa wiec... jak narazie wysylam do twgo krolestwa jeden oddzial zdrojnych liczacy sobie 50 wteranow wojny z drowami co jest raczej dobrym wsparciem... lecz czekam na dokladniejsze pozycje tej bitwy i twojego krolestwa... zolnierze ci niosa ze soba dodatkowy zapas zywnosci beltow broni i opancerzenia wiec nie dotra do ciebie wczesniej niz za 2 gura 3 tygodnie
i prosze jak najszypciej wyslij mi odpowiedz czy nie potrzeba ci czegos wiecej...

chwala dumathoinowi straznikowi tajemnic chcwala cladgeddinowi panu bitwy i toporow...
chwala wszystkim dobrym rasom
krasnale z calego swiata laczcie sie i zbudujmy jedno wielkie imperium rzadzone przez przedstawicieli kazdego klanu!!!!
Nick:Faramir Dodano:2004-06-16 17:54:09 Wpis:Mail Cromwella nie działa, gdzie mam przesłać śmieszny screen?
Nick:Artuad Dodano:2004-06-16 15:16:58 Wpis:Zgadzam się w pełni z przedmówcą. Mag ma takie czry na jakimś 20-40 poziomie, że wojownik wysiada. Co ciekawe ja raz miałem drużyne następującą: ja mag, edwin, jan, aerie i minsc. Fajnie było jak pojawiał się jakiś wróg i dostawał 4Xmagiczny pocisk lub jakiś inny ofensywny czar. Woj to podstawa od niego powinno się zaczynać zabawe z BG, ale mag jednak jest lepszy to fakt, którego się podważyć nie da. Jeszcze jedno dlaczego BG:TOB ma tak tyle bugów?
Nick:Orkrist Dodano:2004-06-16 12:58:07 Wpis:Wracam po długiej nieobecności!
W miarę możliwości pomogę mym krasnoludzkim ziomkom!
W miarę możliwości, ponieważ klan mój ciągle w stanie wojny się znajduje!
Chwała Moradinowi!
Nick:Karister Dodano:2004-06-16 11:38:09 Url:http://adarc.w.interia.pl Wpis:Właśnie sobie przypomniałem o pewnej istotnej sprawie i muszę dopisać parę poprawek. W grze występuje płaszcz odzwierciedlenia. Jak wojownik go założy, to wszystkie ofensywne czary maga, co zadają obrażenia, przestają działać. Dla pewności przetestowałem: magiczny pocisk, ognista strzała, ognista kula, plugawy uwiąd, kometa, oddech smoka,zawadzenie banshee, tęczowe kolory, palec śmierci, rój meteorów, dezintegracja. Działały tylko czary typu zabójcza chmura. Ale za to...... zadziałał czar.... Uwięzienie :D:P
No więc tak czy siak wygląda na to,że mag górą. W takich układach to wystarczy rzucić ochronę przed magicznymi/zwykłykłymi broniami, uwiezienie i po zawodach. :) Tak poza tym to mag ma jeszcze fajny czar mamidło.
Nick:Karister Dodano:2004-06-16 10:54:21 Url:http://adarc.w.interia.pl Wpis:Dawno tu nie byłem, ale widzę, że wybuchła gorąca dyskusja i też chciałbym wyrazić (nie narzucić) swoją opinię na temat pojedynku maga i woja.

Zakładam uczciwą grę bez znoszenia limitu doświadczenia i przechodzenia jedną postacia gry kilka razy. W krainach nawet nie spotyka się podczas rozgrywki postaci np. na 50 levelu. Ja takiej przynajmniej sobie nie przypominam, jak się mylę to napiszcie.

Więc moim zdaniem woj na 40 poziomie nie ubije wysokopoziomowego maga. Musiałby zadać ponad 60, może nawet 70 obrażeń, by powalić przeciwnika jednym ciosem, a tego nie dokona. Mag ma warunkowania i gdy tylko woj podejdzie, czy spróbuje zadać cios, mag automatycznie znajdzie się pod wpływem zaklęć ochronnych, a kolejne może rzucić z sekwencera. Teraz woj przez 4 rundy może sobie bezsensownie machać mieczem, a mag rzuci akcelerację, zatrzymanie czasu, ewentualnie obniżenie odporności i plugawe uwiady. Mag na wysokim poziomie ma na tyle czarów, że może sobie rzucić kolejne ochrony przed magiczntymi/normalnymi broniami, zatrzymanie czasu i pakować np. ognistymi strzałami (one też później dużo zadają). Osobiście jeszcze polecam czar łańcuch czarów (z szatą Vekny rzuca się go automatycznie) i dać tam 3 plugawe uwiądy. Wylecą wszystkie jednocześnie. Duża oszczęność czasu. Szczerze wątpię by te 3 uwiądy, ogniste strzały i inne czary nie powaliły nawet napakowanego wojownika.

Mag może i ma kłopoty z przeciwnikami z gry, co mają całkowitą odporność na magię, ale gracz takich nie osiągnie wojownikiem.

Pozdro dla wszystkich.
Nick:Artuad Dodano:2004-06-15 21:05:12 Wpis:Okay pierzasty ja nie chce narzucać swojego stylu gry w BG. Wiem, że każdy gra inaczeji to jest w tym piękne i wspaniała. Ostatnio zacząłem powracać do korzeni i grać w BGI. Ta gra, mimo że wiekowa to ma cos w sobie ma. Wkurza to, że w porównaniu do BGII jesteś wolny jak ślimak, a TRAKO masz jak mag czy kapłan w II częsci, ale i tak sie dobrze gra. Jeszcze jedno dlaczego ta strona nie jest AKTUALIZOWANA???? Świetna strona o świetnej grze. Pierzasty, a ,oże opowiesz o swoich taktykach na przeciwników??
Nick:Pierzasty Dodano:2004-06-15 20:49:38 Url:heheh Wpis:A właśnie pisząc Zabójca, nie chodziło mi o Zabójcę złodzieja tylko o potwora.

Pozdrowienia dla wszystkich i całuski sto dwa, wqasz złodziej:)
Nick:Pierzasty Dodano:2004-06-15 19:27:39 Url:zainteresowani zostaną poinformowani Wpis:Ja rozumiem wszystko, że wy lubicie grać magiem, wojownikiem, czy jeszcze czymś innym, ale przestańcie narzucać innym własne zdanie, bo to mnie dobiło.
Wypowiedż ma poprzednia była z jednej strony prowokacją, a z drugiej prawdą, bo prawdą jest, że nigdy nie używałem ciosu w plecy, ani postaci Slayera(cios w plecy jest niedostępny w jednej takiej podklasie, drogi Rincewindzie, a dokładnie Swashbuckler czy tam Zawadiaka jak wolisz, nie może używać tej umiejętności).
Dalej, w grę się wczuwa i jeżeli gra się jakąkolwiek postacią, nigdy nie grałem pobieżnie tylko z wyczuciem i przeszedłem grę po kilka razy niektórymi postaciami, w tym magiem. Mag nie jest cienki i nigdy tego nie powiem, a Crom Fayer może takiego 40 poz. co najwyżej drasnąć, lecz co fajnego jest w rzuceniu na siebie 20 czarów i wymiataniu wszystkich dookoła ofensywnymi czarami. Po kilku przejściach całej gierki staje się to nudne.
Dalej, wojownik nie jest najlepszy, bo starczy 2, 3 ciosy w plecy i woja nie ma.
Złodziej z szatą Vekny też potrafi rzucać czary, chociaż jest to nieopłacalne, lecz sam często używałem kilku kombinacji ekwipunku(heh Crom Fayer i Wyrównywacz, szata Vekny, pierścienie Kangaxxa, hełm(nie pamiętam nazwy, ten zrogami), jeszcze różdżka Cudów i amulet od Arana), więc jeśli masz dużo zwoji i innych takich to złodziej staje się postacią uniwersalną.
Pułapki najlepiej używać na cieniasach, bo nie lubię jak mi przyjemność z gry pułapka zabiera(10 wystarczy na każdego przeciwnika nawet jak się obwaruje czarami magolubowie).
Sam grałem atkując jak wojownik, czyli frontalny atak, ale odradzam taki styl gry, bo jest męczący.
I żadnym *********** Shadowkeeperem nie dodawałem cech, po prostu złodziej to moja ulubiona postać i przechodzę nim grę po kilkanaście razy w roku.
I mój ulubiony spamik czytajcie Action Maga.

I znów słowa poety to narazie zbierajcie bazie.

Do zobaczenia i całuski śle wasz złodziej !!!
Nick:Artuad Dodano:2004-06-14 18:15:35 Wpis:Ja też lubie grać wojownikiem, ale po paru latach zciętego grania w sage BG musze stwierdzić, że to postać strasznie nudna. Podbiegasz do kolesia i tłuczesz tak długo póki nie padnie na ziemie i odda ostatnie tchnienie. Pare razy przeszedłem BGII magiem i zabawa jest dużo większa choć to już zależy jak potrafi się wykorzystywać spelle. Może przesadzam, ale W BGI mag się nadaje co najwyżej do zadania paru obrażeń, a w BGII zachodzi totalna zmiana. Nie chodzi tu już o zatrzymanie czasu i oddech smoka, ale też takie efektowne czary jak dezintegracja(na słabszych przeciwników) czy zamiana w kamień. Umbrowe kolosy mają słabą odporność na magie i wystarzy użyć maga aby było po krzyku. Jeszcze jest jedna właściwość: w grze występują przedmioty przyśpieszające rzucanie czarów jak np. medalion od Arana+szata Venky i jeszcze jakieś. Podejrzewam Golanie, że nie zdążyłbyś do mnie dobiec po już dawno poddawany byś był działaniu pewnych ciekawych zaklęć, których w BGII jest przecież sporo. Osobiście wole grać wojem, ale mag jest dla mnie postacią o jednych z największych możliwości.
Nick:Golan Dodano:2004-06-14 16:35:44 Url:nie mam Wpis:po 1 ja nigdy nie twierdzilem ze mag to kupa po 2 sam napisalem ze mag jest dobra postacia ale nie jako glowny bohater bo wtedy np jak sie gra samym magiem to jest 0 zabawy bo tylko sie rzuca jakiej takie mistrowe czary zatrzymanie czasu plugawy uwiad oddech smoka skwencery itp ale jaki to ma ses?? ja nie pojmuje moim zdaniem najlepiej byc wojem na tam min 54 poz i wymiatac bronmi bo jak taki cie sieknie to nara i wogle nie ma szans... a zanim ty jako mag bys zdazyl rzucic zatrzymanie czasu to ja (woj) joz bym przy tobie byl i wywijal ci crom fairem i dajmy na to lodwym lupiezca...
lecz powtarzam ja nigdy nie twierdzilem ze mag to gowno bo rzeczywiscie doswiatczylem nieraz potegi doswiatczonego maga w walce taaaa ostro mi sie oberwalo stracilem wtedy ekhem... moze nazwijmy to eee stracilem swoja wole walki z silnymi magami heh... ale edwon i tak wymiata na 40 poziomie to jest sila!!!!!! ale woj i tak lpszy heh...
Nick:Artuad Dodano:2004-06-13 20:31:46 Wpis:Zgadzam się z Rincewindem, że mag to jedna z najlepszych postaci BGII i TOB. Golan chyba nigdy nie grałeś magiem, bo ja np. Edwinem potrafie zabić smoka (draconis, abazigal i ten w elfim mieście) bez większeg wysiłku, a zresztą najczęściej gram wojem i musze stwierdzić, że często taki czar jak Większa opończa, czy ochrona przed magicznymi broniami niweczą nawet moją wspaniałą broń jaką jest Crom Fayer. Zgadzam się, że woj na 40 poziomie po prostu wymiata, ale często w walce może zadawać kilka punktowe obrażenia, bo magowie mają wachlarz czarów na każdą okazje. Na pewno Golan padł byś trupem po serii: zatrzymanie czasu, akceleracja, 3Xoddech smoka, znowu zatrzymanie 3Xplugawy uwiąd i jeszcze jakieś sekwencery i wyzwalacze czarów, których zastosowanie wprawia wielu w osłupienie. Taka seryjka zadaje więcej niż 250 obrażeń, a można dodać jeszcze kometę czy planetara, który oprócz dość dobrych ataków ma jeszcze własne czary. Tak więc Golan nie głoś tu takich herezji, że mag jest do dupy, bo tak może uważać jakiś niedoświadczony gracz, który podczas walk maga trzyma w końcie. Czy wiesz, że dzięki grupowej niewidzialności Łupieżcy mogą ci skoczyć, bo ich zauroczenia się nie udają? A co ty napisałeś o tym złodzieju zabójcy? Że nie warto nim grać przecież on tak samowymiata. I jeszcze jedno można sobie przechodzić jedną postacią BGII, ale jak się później ludzie chwalą to aż się śmiesznie robi, bo równie dobrze mógł sobie Shadowkeeperem cechy podwyższyć. I jeszcze jedno mag w pierwszej części BG jest o wiele gorszy niż w II, ale więcej czarów działa, bo postacie mają mniejszą odporność na magie i w ogóle.
Nick:DUOFANEL Dodano:2004-06-13 17:04:53 Wpis:no krasnal woj jest najlepszy :)czytałem sobie poradnik do zabicia smoka cie nie i chcial dodać 3 nie zbyt fer pomysł a mianowicie podkładamy 3 najsilniejsze pułapki łowcy nagród atakujemy nim smoka i zwiewamy smo nas goni i rzna go pułapki (jak przezyke to dobicie go bedzie łatwe
Nick:golan Dodano:2004-06-13 15:33:57 Url:nie posiadam Wpis:rincewindzie wypraszam sobie moim zdaniem najlepsi sa wojownicy podejdzie ci taki z jakas mega bronia i sie za przeproszeniem posrasz rozumiem wszystkie uwiady klosze zatrzymania labirynty strzaly wyladowania... ale po co tobie jakies bombowe czary kiedy spotykasz sie z na maka dopakowanym wojem tzn.: 250-pż dajmy na to duza ilosc odpornosci na magie bombowa bron np eeeeecap wiekow z 6 kulami i albo jakis topor i takim cie sieknie i mag mowi narciarz bo co ci po czarach kiedy taki podejdzie zanim ty cos rzucisz?? pozytek chyba marny a jak jest dobry zlodziej to tylko sie ukrywa w cieniu i raz dwa trzy cios w plery i lezysz i kwiczysz buhaha albo jeszcze z trafieniem krytycznym he he
no widzisz i teraz sam popatrz... acz zawsze docenialem sztuke magiczna i odchodzace od niej galezie takie jak np kaplan...
pozdrowieniea dla wszystkich krasnali wojownikow!!!
pierzasty jak tam stronka?? bo nic nie wiem... czekam na kontakt
« 1 2 3 4 5 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 99 100 101 102 103 »