...Wkraczając głębiej do pokoju Cromwella, zauważasz starą księgę, postanawiasz ją otworzyć i czytasz...

« 1 2 3 4 5 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 99 100 101 102 103 »
Nick:golan Dodano:2004-02-24 20:06:58 Wpis:co sadzicie o swiatynie pierwonego zla???

czy jest eszcze ktokolwiek kto odwazy sie publicznie napluc na klan moj lub mego sojusznika krol Bruenor pragnie znow zamoczyc swoj topur w krowi wroga...a dookola Mithrilowej Hali wszystkiepotwory zostaly wyrzniete, a drowy juz sie nie powaza na zaatakowanie naszej twierdzy od tych pamietnych dnie nie mialem na sobie swojej zbroi chodzby na minute...
jakby ktorys klan byl w potrzebie to mowcie jak najszybciej a osiem setek krasnali wpadnie jak burza w szeregi waszych worgow pamietajcie wrogowie mego plemienia jezeli nie jestescie byle banda goblinow i to mowie do elfow z ksiezycowego lasu jezeli jeszczeraz uslysze ze nasze karawany mialy z wami jakis problem to dlugo na tych woich "drzewkach" nie wytrzymacie plugawe scierwa...

wrogowie krasnali pokazcie sie
krasnale z calych krain laczcie sie
chwala dlugobrodym
chwala krolowi Bruenorowi Battlehamerowi chwala Drizztowi'Do'Urdenowi przyjacielowi wszystkich krasnali
chwala Dumathoinowi straznikowi tajmniec
Nick:Telhar Dodano:2004-02-24 19:17:35 Wpis:miXbhaalu! Orkrist, za moim pośrednictwem, pragnie przekazać Ci następującą wiadomość:

„miXbhaalu! Oczywiście me słowa na temat ‘Ochrony przed magicznymi broniami’ w rzeczywistości ‘Ulepszonej opończy’ dotyczyły, każdy wszak wie, iż ‘Ochrona’ całkowitą przed magicznymi broniami niewrażliwość zapewnia- wybacz, było to przejęzyczenie. Jednak nawet tak potężny czar trwa bardzo krótko (bo tylko 4 rundy)...”

Takie są oto słowa krewniaka mego, obecnego kapitana garnizonu Belegostu- Orkrista...
Chwała klanowi Długobrodych!
Nick:Orkrist Dodano:2004-02-24 15:03:08 Wpis:miXbhaalu! Zaiste ochrona przed magicznymi broniami potężnym jest zaklęciem, jednak działa tylko przeciw broniom maks. +4, a Młot Runów jest bronią +6. Zaklęcie, Mamidłem zwane, dla zbrojnych dostępne jest również, wystarczy hełm Vhailora założyć... W Faerunie wiele jest artefaktów, które rozproszenie magii rzucać pozwalają...
{Jeśli na prawdę chcesz zasmakować ciekawej gry to zagraj dzikim magiem}
Co do taktyki to zbrojny równie sprawnie musi rozumem się posługiwać, w wielkich bitwach to właśnie taktyka o losach bitwy decyduje... Jak już wcześniej pisałem mag jest potężnym przeciwnikiem, a i wśród przyjaciół mego klanu kilku się znajdzie... golanie! Durin, mój król, Zabójcą Smoków zwany, wróci wtedy gdy armię lodowych gigantów z Chmurnych Szczytów wypleni. Twierdza bez garnizonu zostać nie może, a ja przez Durina dowódcą garnizonu zostałem wybrany...
mikrusie17! Aby należeć do klanu Długobrodych urodzić się w nim trzeba... Możesz jednak sojusznikiem zostać naszym...

Chwała Moradinowi! Chwała Długobrodym
Nick:mikrus17 Dodano:2004-02-23 20:11:21 Wpis:Orkriście! Mam pytanko jestem krasnoludzkim barbarzyńcom i chciałbym wiedzieć czy moge należeć do twojego Klanu, jeśli wyrazisz zgodze będe bardzo zaszczycony aha i jeszcze jedno pytanie jeśli sie zgodzisz to powiedx mi jak zapisać sie do twego Klanu?Mam nadzieje że dobrze mu sie przysłuże, jeśli wogule mnie przyjmniesz.
Nick:miXbhaal Dodano:2004-02-22 20:51:11 Wpis:Orkiście (nie wiem, czy tak jest poprawnie?
Masz racje, są pierścienie niewidzialności, ale są i czary takie jak: prawdziwe widzenie, rozproszenie magii, pozbawienie magii i po sprawie. Piszesz, że mag dostanie młote do rzucania w czoło i tym samym przerwie klepanie zaklęcia, ale są czary typu ochrona przed magicznymi broniami, ulepszona niewidzialnośc (wówczas mag rzuca czar ale nie można go zaatakować, trzeba rozproszyć ileuzję), albo zwodniczy soboftur czy mamidło, długo można by wymieniać. Dodam jeszcze, że mój mag ma -5 pancerza, a jak na maga to sporo.
A czry takie jak różne wyzwalacze, sekwencery itp. dzięki niem można rzucąc kilka śmiercionośnych czarów na raz (np. wyzwalacz zaklęć z 9 poziomu).

Na koniec chciałbym zauważyć, żę granie magiem, czarownikiem, kapłanem itd. jest o wiele ciekawsze niż jakim kolwiek zbrojnym. WW posiadają różne czary o róznych skutkach i to wymusza na grającym wprowadzenia pewnej taktyki, a zbrojny, byle do przodu, bez zbędnego myślenia.
Nick:golan Dodano:2004-02-22 15:29:48 Wpis:czy ktos slyszal cs o swiatyni pierwotnego zla??? a moze wie gdzie mozna to kupic bylem w 3 empikac i kupa =( czy ta gra ma system turowy???

chwala dlugobrodym
chwala krolowi Bruenorowi Battlehamerowi chwala Drizztowi'Do'Urdenowi przyjacielowi wszystkich krasnali
chwala Dumathoinowi straznikowi tajmniec
Nick:LukLew Dodano:2004-02-22 09:45:13 Wpis:dzieki Obżygany kulfonie. Do zobaczenia
Nick:zapomniany krasnolud Dodano:2004-02-21 22:41:31 Wpis:najlepszy serwis o BG jaki widziałem
Nick:Obżygany kulfon Dodano:2004-02-21 19:38:20 Wpis:LukLew'ie - otóż dosłownie chyba nie da się nie zauważyć końcówki rozdziału. Gdy to piszę napewno znasz już odpowiedź na swoje pytanie, ale OK: DOSŁOWNIE rzecz biorąc gra nie informuje nas o końcówce jednego rozdziału, tylko o początku kolejnego (co prawda 'końcówka jednego', 'początek kolejnego' to równoznaczne znaczenia, ale przynajmniej to już mamy wyjaśnione). A gra nas zawsze informuje o ewentualnym początku kolejnego rozdziału - zawsze jest przedmowa lektora (w tym przypadku Piotra Fronczewskiego); zawsze jest adnotacja w głównym oknie dialogowym, no a jeśli naprawdę byś tych rzeczy nie zauważył to zawsze możesz zerknąć do dziennika, który Cię informuje, w którym znajdujesz się rozdziale. Powodzenia w 'podbijaniu' Baldurs Gate.

MK'u - dobre pytanie, niby proste, ale jednak ciężkie do odpowiedzi. Moim zdaniem, nie ma 'uniwersalnej' która dla każdego bohatera byłaby lepsza od wszystkich innych. Np: Dla paladyna najlepszy jest chyba Karsomir +5 (a ulepszony Okiem Tyra to +6). Ale ta potężna broń z pewnością bezużyteczną jest dla kogoś nie będącego paladynem. Różnie można interpretować Twe pytanie.

Do wszystkich - jak myślicie, jaka jest misja w BG 1 przynosząca jednorazowo jak największą ilość doświadczenia.
Nick:golan Dodano:2004-02-21 13:30:15 Wpis:Orkriscie poinformuj mnie kiedy twoj krol wruci z tej wojny... a swoja drogaczemu nie uczestniczysz w tej bitwie skoro jestes tak znakomitym wojownikiem jak sie slyszy...

krol Bruenor Battelhamer pozdrawia krasnoludy z klanu durina powtarza ruwnierz swoje pytanie czy ktos wie co sie dzieje z krolem Hardbrumem z twierdzy Adbar

chwala dlugobrodym
chwala krolowi Bruenorowi Battlehamerowi chwala Drizztowi'Do'Urdenowi przyjacielowi wszystkich krasnali
chwala Dumathoinowi straznikowi tajmniec
Nick:Orkrist Dodano:2004-02-21 11:13:08 Wpis:Jeśli taka wola Twoja mości elfie, Spooky zwanym, dołącz do szlachetnej kompaniji krasnoludów z Belegostu. Wszakże zawsze łuk i strzały elfie w boju krasnoludzkie regimenty wspomóc mogą. Acz pomnij jeno, iż do nas przystając nigdy nie pokuś się o zdradę klanu mego, gdyż kara surowa na Cię spaść może... Miej też na uwadze swojej, iż wiele krzywd ze strony rasy Twej krasnoludzkie plemię spotkało... I choć klan mój w zgodzie stara się z elfów żyć plemieniem, wszelakie niesprawiedliwości z ich strony uczynione, godnej pomsty się doczekają!

miXbhaal! Zaprawdę przedziwne magowie sztuczki zgłębili, ale nie byłoby takiej, na którą krasnoludzkie plemię sposobu nie znalazło! Osobliwa to sztuka mamiąca oczy, która cherlawemu magowi z oczu wojownika odważnego zniknąć pozwala. Aliści znam ja na nią sposób. Przecie istnieją także pierścienie, dzięki którym również wojownik niewidzialnym stać się może, (choć krasnoludy nie lubują się w znikaniu z oczu przeciwnika), a z tego, co mi wiadomo, na wojownika w niewidzialności stanie zaklęć rzucić żadnych nie można...(kto mieczem wojuje...) Na czar Magicznym Pociskiem zwany, również znam ja sposób, a zowie się Płaszcz Odbicia. Za pomocą płaszcza tego pociski z powrotem do źródła skierować można. A nawet jeśli sztuka takowa się nie powiedzie to pocisk taki niewiele zdziałać może (zabierze mi może 30HP z 260!). A jużci, Szata Vekny w sposób jakiś sprawia, iż magowi szybciej ręce latają. Ale niewątpliwie Krasnoludzki Młot Rzucany szybciej do takowego doleci niż ten zklęcie rzucić zdoła (A jeśli dostaje młotem w głowę, to jakoś dalsze rzucanie zaklęcia mu nie wychodzi...:) Nie wpsominam o miksturach ochrony przed magią itp., które w trakcie niewidzialności wypić można... W swej księdze mag wiele jeszcze zaklęć posiadać może, a wśród nich może i Ulepszoną Opończę znajdzie, ale i ona z Młotem Runów w dłoni krzepkiego krasnoluda nic zdziałać nie może. A inne czary, magiczną barierą maga otaczające, za pomocą różdżki wyłomów przebić można... Nie przeczę, magowie jednymi z najtrudniejszych są przeciwników jakich spotkać można. Wiele zaklęć mag za jednym razem zapamiętać może, jednak zasób czarów, po jakimś czasie się skończy, a w przypadku takim kuglarz ów jest zupełnie bezbronny...

Golanie! Na pewno sojusz dwóch klanów krasnoludzkich wielką jest siłą, której mało kto sprostać może... Nie władny jestem jednak zawierać sojuszów. Może to robić tylko nasz król umiłowany- Durin. W tej jednak chwili nie sposób się z Nim skontaktować, gdyż wojska klanu naszego na wielką wyprawę przeciw gigantom prowadzi...

Co do BG3: słyszałem tylko plotki na temat tej gry, którę zresztą w tej księdze się już pojawiły... Pożyjemy zobaczymy...
Moim zdaniem kontynuacja gry nie miałaby sensu. Już w trakcie Tronu Bhaala bohaterowie stawali się niezwykle potężni, w BG3 pozostawałoby chyba grać bogiem (choć i ci są śmiertelni) i zasiąść na tronie Bhaala... Niemniej kolejna przygoda(dopracowana- tak jak BG, anie IWD) w świecie Forgotten Realms byłaby bardzo interesująca...

Chwała Długobrodym! Sigin-tarâg ai- menu! Chwałą Moradinowi i Clangeddinowi!
Nick:Welverin Dodano:2004-02-21 00:27:03 Wpis:Nie kmiń tu że BG3 nie będzie bo właśnie prace zostaną wznowione tylko problem jest że twórcy poprzednich częśći zostali zwolnieni a poszukują następców na ich miejsce.
Nick:Resthin Dodano:2004-02-21 00:19:24 Wpis:Dawno tu nie bylem bo myslalem ze koniec z ta stronka ale co mile zaskoczenie ksiega wciaz tetni zyciem moze moglbym wstapic do jakiegos klanuzwizanego z ta kultowo grą ktora przeszlem kilka razy i posiadam na jej temat dosc sporo wiedzy . jak cos to piszcie na meila. Chwala wszystkim Magom i Czarownikom.
Nick:YOYOYOY Dodano:2004-02-21 00:02:21 Wpis:co mam zrobic zeby mogl zagrac na neci w baldura??
Nick:MK Dodano:2004-02-20 21:28:05 Wpis:Witam wszystkich. Mam pytanie: Jaka jest waszym zdaniem najlepsza broń?
Nick:Telhar Dodano:2004-02-20 19:22:29 Wpis:miXbhaal! Orkriście! Wołacz od Orkrist to Orkriście! On bardzo nie lubi, kiedy przekręca się jego imię!
Nick:miXbhaal Dodano:2004-02-20 18:20:53 Wpis:Jakiś czas temu kiedy ogłoszono,że prace nad Falloutem 3 są w toku (projekt nazywał się van buren), black isle poinformowało o pracach nad projektem o kryptonimie Jeferson, który w istocie był po prostu BALDUR'S GATE 3. Niestetyu wraz zejściem z tego świata Black Isle praw2dopodobnie pożegnaliśmy się z BG3 (chlip). A tego, co za upadek Czarnej Wyspy jest odpowiedzialny, to bym ..... brak mi słów.
Pozostaje nikła nadzieja, że jakaś firma wykupi prawo do F3 i BG3 i je dokończy, mało to prawdopodobne, ale cóż innego nam pozostaje.
Orkistrze, czary o których wcześniej wspomniałem faktycznie mają ograniczone pole i czas działania. Nie wziołeś pod uwage szty vekny, która zmniejsza czas rzucania czaru o 4 jednostki, z jej pomocą można sypać czarami jeden za drugim, ale to nie wszystko. Kostur magów daje niewidzialnośc, powiesz, że po rzuceniu jakiegokolwiek czaru niewidzialonść opadnie, owszem ale wystarczy zienic broń na inna , po tem z powrotem na kostur magów i niewidzialność jest z powrotem. Tak więc nawet najlepszy krasnal nie jest w stanie nawet zranić wysokopoziomowego maga, który może rozklepać krasnalca takimi czarami jak magiczny pocisk (ilość pkt obrażen rosnie wraz z poziomem maga), czy eksplodującej czaszki (podobnie jak magiczny pocisk), czy też wyładowanie łańcuchowe.
Nick:LukLew Dodano:2004-02-20 10:51:35 Wpis:Nie dawno poznałem BG2. Mój kolega mnie zachenicił bo nie lubiałem tej gry. Myliłem się. BG2 to fajna gra. Jestem w niej słaby ale nie najgorszy. Mam jedno pytanie. Jak się poznaje że jest koniec rozdziału?
Nick:golan Dodano:2004-02-19 20:58:16 Wpis:telharirze orkriscie rolinie i balinie przekaszcie swojemu krolowi wyrazy szacunku krola Brenora Battlehamera z Mithrilowej Hali pradawnej siedziby naszych ojcow

krol Bruenor pragnie ruwniez zawrzec sojusz miedzy waszym klane a naszym slyszeliscie moze o krasnoludach z twierdzy Adbar bo nie mamy od nich zadnego znaku zycia

chwala dlugobrodym
chwala krolowi Bruenorowi Battlehamerowi chwala Drizztowi'Do'Urdenowi przyjacielowi wszystkich krasnali
Nick:Obżygany kulfon Dodano:2004-02-19 19:42:52 Wpis:Zloty Galocie - quest z pantalonami jest jedynym z swoim rodzaju, ciągnącym się przez 3 części sagi (Baldurs Gate, Shadows of Amn, Throne of Bhaal). Do wykonania potrzebne są trzy rodzaje pantalonów:
Złote - pierwsze, można zdobyć tylko i wyłącznie w pierwszej części sagi. Otrzymujesz je od szlachcica w gospodzie 'Pod Pomocną Dłonią' (przebywającego na ostatnim piętrze oberży". Pantalony są przenoszone automatycznie do drugiej części sagi pod warunkiem, że posiada je w soim ekwipunku głowna postać, która jest ekportowana (czy to własnoręcznie, czy automatycznie po ukończeniu BG). Znajdują się wtedy one na półce (uwaga: pułapka) w jednym z pomieszczeń lochów Irenicusa (sam początek gry);
Srebrne - pantalony te zdobędziesz w ramach wykonania pewnej misji: rozwiązując quest Tirdira (tego żywcem zakopanego na cmentarzu) dowiadujemy się, iż jego oprawcy (Am-Si w Dzielnicy Mostów) przetrzymują kolejną ofiarę. Srebrne pantalony są przewidziane jako okup za przetrzymywaną ów ofiarę (tak więc nie wolno nam jej wypuścić). Aby odebrać okup należy udać się po zmroku do Dzielnicy Slumsów (z listem żądania okupu znalezionym w domu porywczy) i skontaktować się z pośrednikiem (stoi przed wejściem do Miedzanej Korony). Całość wiąże się ze spadkiem reputacji, no ale inaczej nie będziemy w stanie dokończyć questu pantalonów.
Brązowe - ostatnie, zdobywamy w końcówce Tronu Bhaal'a (oczywiście musimy posiadać już dwie poprzednie pary, których w Tronie Bhaal'a zdobyć się już nie da). Rzecz się dzieje w Kryjówce Abazigala. W pewnym momencie spotykamy grupę spetryfikowanych (obróconych w kamień :] ) młodych poszukiwaczy przygód. Należy im zlecić (o ile wcześniej NAM zlecił to mag Abazigala) zdobycie oczka gautha obserwatora. Oprócz słupka oczka przyniosą nam brązowe pantalony. Nalezy wiedzieć, że drużyna strasznie trąci amatorstwem, więc nie zdziw się gdy zajmie im to kilka dni. To by były wszystkie potrzebne elementy.
Mając już je, gnom Kerrick (kuźnia w Amkethran) wykuje w nich potężne przedmioty.

Orkriście - czy Ty coś wiesz o powstaniu trzeciej części Baldurs Gate?
« 1 2 3 4 5 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 99 100 101 102 103 »