Welcome. Witaj.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Nick:MATT669 Dodano:2004-06-16 17:54:43 Wpis:NAPISZ DO MNIE NA MAILA- JESTEM ZAINTERESOWANY TYM KOLESIEM, TYLKO CHCIALBYM JEGO DEMO USLYSZEC.
Nick:Refuzer Dodano:2004-06-16 16:32:30 Wpis:Nikt nie kwewstionuje, ze hh ma wplyw na dhc. ja tylko mowie o tym co ma wplyw na DHC MEINHOF, a akurat mnie hh w malym stopniu interesuje i inspiruje... tym bardziej, ze mierzi mnie ta cala otoczka buntu i glosu pokolenia, ktore stworzona dla hh z czysto komercyjnych wzgledow. Wieledzieciakow dalo sie na to nabrac. Szkoda. A mogli zostac punkami ;)
Nick:MŁÓDY Dodano:2004-06-16 13:51:16 Wpis:R-D (NIEKWESTIONOWANY)- HRD w podziemiu gra od 8 Lat .
Pierwsze kroki stawiał w legendarnej kapeli z Sosnowca STREZE(MCH,GALEK ,MISZA ,KLENIU,DJ GRIN) 98 demo StrezetE i 99 demo Streze ,,Podziemie'' oprócz tego wypuścił demo Solowe w 2002/3 ,,Nieprzebierając w słowach'' . W 2004 demo,,DWIE TWARZE''. Również brał udział we Wspólnym projecie HARDCOROWO RAPOWYM z zespołem,, FRONTSAID'' jako projekt ,,CARTEL SOSNOWIEC''. 96/97 współpraca z dawnym zespołem alfabeta/obecnie FURIA MIASTA(Pomorze N- D -G) / ARM PEAKATE / LUKSON 2:12 / 13......../ WGWC / Grał przez te lata koncerty na Pomorzy N D G, Szczyrk, Katowicki MEGA KLUB,Dzierżoniów, Czechy ,i oczywiście w Sosnowcu , W swoim stylu podkreśla to iż nie jest od nikogo zależny i może robić to co chce dlatego cała twórczość tego artysty jest różnorodna (Raz styl szybki raz wolny nieograniczony w jednym i niepopsuty przez $$$$). Raper korzysta ze swoich podkładów jak i zaporzyczonych od innych wykonawców także ridimy a więc tutaj pojawia się Apel do PRODUCENTÓW o BITY dla HRD HRD nagral poinad 80 numerow sam i współpracując z innymi wykonawcami dajcie mi wasz adres to wysle kumpla demo moze ktos z was wkoncu da mu szanse chlopak jest naprawde dobry
Nick:pentlik Dodano:2004-06-15 04:31:00 Wpis:nie rozumiem czegos jak można nie uznawać tego że hh ma duży wpływ na dh wystarczy włączyc techno animal the curse of golden vampire i sprawa sie wyjaśnia. produkował kto - empire. co zrobiła Nic Endo z kapela mistic niby wiem ze miksowała. ale jakoś się to gładziutko połączyło. Bomb 20 i jego płytki? a wspomniany wyżej techno animal niby nie dh, a jak blisko. w sumie nie ma sie o co spierac. kazdy ma inne inspiracje i tyle. punk króluje na future of war, na 60 second jest raczej hip hopowo, a znowu na delete yourself robi się czasami cięzko-metalowo(to samo inteligence...) a czasami prawie tanecznie. więc nie ma o co kruszyć kopii. pozdrawiam
Nick:MATT669 Dodano:2004-06-14 20:35:22 Wpis:stary, jak zrobic,żeby do ciebie dotarło, to co mówi alec empire???

to,ze atari teenage riot nagrało dwa numery powiedzmy hip hopowe to nie jest koniec wpływów hip hopu na tę muzę. zastanawiałeś sie kiedyś dlaczego carl crack podpisywał sie jako mc? słyszałeś jego solową płytę? zastanawiałeś sie dlaczego alec empire tak chętnie wspólpracował z artystami takimi jak el-p, the arsonists, ice?
słyszałeś kiedyś public enemy?

ja rozumiem,że patrzysz w emtiwi i masz dosyć ciągłego pokazywania bałnsujących panów i cycatych panien, ale wiedz,że to juz nie jest hip hop. i na podstawie tego,ze tobie sie nie podoba hip hop nie możesz negować jego wpływu na muzyke atari teenage riot i na digital hardcore.

polecam naprawdę poszukanie i otwarcie uszu na różne dzwięki. podejrzewam,że np. płyta " from the filthy tongues of gods and griots" daleka naprawdę mogła by ci się spodobać. zresztą odsyłem do wywiadu z tym artystą, który ukazał się w któryms tam numerze "antenny krzyku".
Nick:QkiZ Dodano:2004-06-14 14:04:41 Url:www.digital.hardcore.pl Wpis:Ale Ty Matt piszesz, że bez hh nie byłoby dhc, a przecież tych kawałków w u ATR, tych jak to nazwałeś hardcorewych hh, jest nie wiele: you cant hold us back, destroy 2k years of culture (jeden z moich ulubionych swoja drogą), rewszty nie pamiętam, ale na pewno coś jeszcze z elementem hh coś mają. Ale to nie jest gatunkiem dominującym w dhc, jak Ty to piszesz.
Nick:Refuzer Dodano:2004-06-08 17:05:58 Wpis:W zasadzie w gigital hc nie maja znczenia muztczne korzenie, bo sami ludzie ktorzy tworza ten gatunek pochodza z riznych srodowisk i tylko od ich muzycznych preferncji zalezy to, jak wyglada dana tworczosc. ja jestem punkiem, wiec moj digital hc ma duzo do tego odniesien.
Nick:MATT669 Dodano:2004-06-08 15:01:31 Wpis:OK, TO MOŻE TYM RAZEM DUZYMI LITERAMI,ŻEBYS ZROZUMIAŁ - ALEC PISZE,ZE WPŁYW NA ATARI TEENAGE RIOT MIAŁ PUNK I HADCOROWY HIP HOP. TO JEST NAPISANE CHYBA WYRAŹNIE. W TEJ KOLEJNOŚCI, PUNK I HIP HOP. POSŁUCHAJ SOBIE PUBLIC ENEMY. POTEM POSŁUCHAJ PŁYTY "FUTURE OF WAR",SZCZEGÓLNIE UTWÓR "YOU CAN'T HOLD US BACK", A POTEM OBEJRZYJ SOBIE FILM "THE SCRATCH"

POZDRAWIAM.
Nick:QkiZMR Dodano:2004-06-08 14:36:07 Url:www.digital.hardcore.pl Wpis:No przesłuchałem sobie Refuzer vs. Schizoid i powiem szczerze, że mi to tak średnio to się podoba. Najfajniesze momenty szybko się kończą. Do tego denerwuje mnie wokal Schizoid'a. Śpiewa jak stado pijaków rzygających do wiadra. Tak drzeć ryja to on może w swoim zespole metalowym, a nie w kawałkach, które śmie nazywać dhc.
Nick:QkiZMR Dodano:2004-06-08 14:12:39 Url:www.digital.hardcore.pl Wpis:A więc sam widzisz że dhc to nie tylko hh, ale także punk i elektronika jak piszesz, a raczej Alec powiedział. Trochę pochopnie wyskoczyłeś z textem, że bez hh nie było by dhc.
Nick:MATT669 Dodano:2004-06-07 14:58:18 Wpis:OK, W TAKIM RAZIE CYTAT Z ALECA EMPIRE:

"We wanted to show our faces, our personalities and state our opinion about all this. We decided to create a music that combined the energy of punk, hardcore hip hop with the sounds of techno and electronic music. We had lived these styles of music for years, we were part of the scenes, and we saw good elements in all of them. Also we thought we could unite fans from all these genres with the right thoughts and political ideas, They had been divided by fashion rules or different haircuts which had been created mostly by the industry or already absorbed into the mainstream. We formed in January 1992 and we wrote the track Atari Teenage Riot right away, as a definition of the band. In spring we played our first show with the US band Disposable Heroes of Hiphopcracy in Berlin. "


czyli jak sam pisze: :" kombinacja energii punka z hardcore'owym hip hopem i dzwiekami techno i muzyki elektronicznej"
Nick:QkiZMR Dodano:2004-06-07 10:39:25 Url:www.digital.hardcore.pl Wpis:Hmm... to że dhc i hh mieli wspólne korzenie (James Brown wg Matt'a) to może i tak było, ale żeby jedno od drugiego pochodziło to nie za bardzo. Nie wszystkie kawałki dhc mają w sobie ducha sampli J. Brown'a. Sądze, że korzenie dhc leżą raczej w elektronice (hardcore techno, breatbeat, drumn'bass, jungle, gabber, itd, itp), a ideologia w punk'u.
Nick:MATT669 Dodano:2004-06-04 01:55:46 Wpis:b57 - jeden z założycieli d-trash records pisze, że u podstaw jego muzykowania leżał hip hop i punk.
Nick:MATT669 Dodano:2004-06-03 17:44:34 Wpis:aha... ten charaktrestyczny loop perkusyjny, na którym oparty jest prawie cały digital hardcore jest samplem z jamesa browna, czyli ojca chrzestnego całej czarnej muzyki, w tym równiez hip hopu.
Nick:MATT669 Dodano:2004-06-03 16:06:45 Wpis:Podałem przykład sex pistols, żeby pokazaćże punk to nie był od samego początku głos buntu, tylko produkt marketingowy. zespoły takie jak the clash były najpierw słuchane przez artystyczną bohemę, czyli ludzi, którzy z życiem uliczników nie mieli chyba za dużo wspólnego. a tego,że bez hip hopu nie było by digital hardcore będę mocno bronił. akurat public enemy i wspominane przeze mnie underground resistance były kolektywami działającymi na wzór organizacji militarnych, czyli dużo w tym podobieństw z digital hardcore. a wpływ hip hopu na digital hardcore jest na pewno większy niż np. hardcore techno... hardcore techno wypaliło sie znacznie szybciej niż hip hop. hardcore techno stało sie w tej chwili muzyka do głupawej zabawy - zero agresji - otumanienie, discopolwe melodyjki i jazda!
muzykę hip hopową zepsuły pieniadze - pokazywanie bogactwa w mtv.pieniądzę zniszczyły twórczośc aleca empire i chłopak zaczął grac gównianego stadionowego rocka i metal. szkoda,że nie wystąpił w poniedziałek z metalliką-mogli by sobie teraz ręce podać. zle
dzieje się tylko w mainstreamowym hiphopie. a polacy to głupi naród jest i strasznie lubią sie ekscytować tym, co im w telewizji pokaża,dlatego mamy teraz polski bounce.
wszystkim sceptykom proponuję dotrzeć do płyt takich hiphopowych wykonawców jak choćby dalek, czy el-p - to są najczystszej wody hiphopowi punkowcy.
a polski hip hop miał na samym początku niezły okres buntowniczy i naprawdę swego czasu był niezłą alternatywą wobec skostniałych kanonów polskiego punka.
Nick:Refuzer Dodano:2004-06-03 15:36:54 Wpis:Aha! Jest juz do zassania z D-TRASH RECORDS nowy projekt REFUZER vs SCHIZOID - "Who Told You It Is Democracy?". Polecam! www.dtrashrecords.com
Nick:Refuzer Dodano:2004-06-03 14:53:21 Wpis:Oczywiscie, ze SEX PISTOLS nie mozna w ogole odnosic do tego, czym pozniej stal sie punk! To co zrobile Malcolm Maclaren, a to co zrobili i jak przeksztalcili pozniej te idee ludzie i kapele, jak THE CLASH, CRASS, CONFLICT itd. to dwie zupelnie rozne rzeczy. SEX PISTOLS ma swoje miejsce w historii, ale nikt powaznie trktujacy punk nie moze sie z nimi identyfikowac. Wydaje mi sie, ze nie mozna tez przesadzac z tym wplywem hip-hopu na dhc. Mnie na przyklad bardziej intersuje to, aby skumulowac w DHC MEINHOF takie gatunki jak hardcore techno/gabba z punk rockiem + mala domieszka breakbeat'u.
Nick:QkiZMR Dodano:2004-06-03 13:43:18 Url:www.digital.hardcore.pl Wpis:No nie Matt, to było dobre. Ja tam w Polsce nie wyczułem buntu HH, ale raczej smród kasy. Twórcy dhc może i inspirowali się hiphopem, ale Twoje zdanie że bez hiphopu nie byłoby dhc bardzo mnie rozsmieszyło. Z tego co słyszę w dzisiejszych i wcześniejszych kawałkach dhc to wpływy hiphopowe są znikome. A Public Enemy chyba miało wpływ na Alec'a, ale jeśli chodzi o texty, bo muzycznie to nie za bardzo chyba. Przykład z Sex Pistols chyba nie był najlepszy.
Nick:MATT669 Dodano:2004-06-02 16:54:54 Wpis:no to po raz kolejny mamy inne zdanie. wydaje mi się jarek,że za mało interesuję cię podłoże twórczości, a za bardzo sama twórczość. punk rock był pomyslany przez malcolma mclarena (młodszym uzytkownikom powiem,że to był pan,który wymyślił sex pistols) jako kolejny produkt. baaa, sex pistols byli po prostu chłopcami z castingu. a potem obiektem zainteresowani bohemy artystycznej.
a co do hip hopu - bez hip hopu nie było by digital hardcore. muzyka hiphopowa posrednio i bezpośrednio stała się przyczynkiem do powstania wielu nurtów.
do public enemy to zespół,bez którego nie było by pewnie atari teenage riot. tak samo muzyka techno i jej pierwsi twórcy - kolektyw UNDERGROUND RESISTANCE byli zafascynowani hip hopem, muzyka czarnych i połączyli to jeszcze z fascynacją muzyka kraftwerku. alec empire czesto mówił zarówno o wpływie public enemy na jego muzyczny światopogląd był przecież nawet b-boyem), tak samo jak o tym co stało się z nim kiedy zobaczył w berlinie UNDERGROUND RESISTANCE. a hip hop w polsce miał kilka okresów, okres buntowniczy również i nie da sie ukryć,że jest to w pewien sposób głos pokolenia, a ten głos jest taki jak to pokolenie obecnie... na szzęście zawsze z niezadowolenia i buntu rodzą się ciekawe rzeczy... niedługo nowa wizja hiphopu!!!!
Nick:Refuzer Dodano:2004-06-02 16:32:47 Wpis:Dla mnie hip-hop w Polsce zasadniczo nigdy nie byl wyrazem buntu przeciwko szeroko rozumianemu systemowi. Oczywiscie, sa takie elementy, na przyklad w tworzczosci Pei, ale mlodzi ludzie, ktorzy wchlaniaja te muze w ogole nie sa zainteresowani kontestacja, a raczej czysta konsumpcja. Polski hip-hop to potezna machina napedzana szmalem dzieciakow, ktorzy gonia za moda. Jezeli mozna odniesc hip-hop do digital hc to jedynie mozna oddac sprawiedliwosci, ze wielu dhc arystow inspiruje sie rapem etc. I to wlasciwie wszystko.
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »