|
Nick:tiruriru
Dodano:2004-09-25 15:41:22
Wpis:Popieram Krzyśka. Pryszcze w zyciu moga wiele zmienic. Jeden ma osobowosc silniejsza a inny slabsza. Zachowan nie da sie przwidziec. Dla mnie pryszcze to przykra sprawa. Lecze je od 2 lat i wyleczyc nie moge, pewnie jak wiekszosc z Was. Biore teraz Roaccutane, mam nadzieje ze pomoze ale nie bede robic nic za wszelka cene. Jak na razie moje plany na przyszlosc pękły jak bańka mydlana....Ale przyzwyczaiłem sie do tego i bede z tym walczyc.
|
|
|
|
|
|
|
Nick:SzAkAl
Dodano:2004-09-25 14:47:47
Wpis:Piękno syci tylko oczy, słodycz usposobienia oczarowuje duszę.
Nie otrzymujemy krótkiego życia, lecz je takim czynimy. Nie brakuje nam czasu, lecz trwonimy go.
Nie pozwólmy by nasze życie zmarnowało się przez pryszcze :)
|
|
|
|
Nick:NiRvAnKaa
Dodano:2004-09-25 14:24:03
Wpis:no to ja tu tez wcisne pare groszy :) ehmmm wiem ze niektorzy maja bardzo słaba psychike i ze trądzik jest dla nich czyms najgorszym tez kiedys tak miałam ba nawet wstydziłam sie wyjśc z domu :( ale od pewnego czasu zaczełam to olewac czemu mam sie chowac i smucic przeciez przez to wcale mi tradzik nie zniknie zycie jest tylko jedno i naprawde zrozumiałam ze nie warto miec doły z powodu pryszczy :) nie mówie tu aby każdy tak postepował ale mi to pomogło :) chodc troche polubiłam siebie taką jaka jestem :) i jak narazie nie mam zamiaru sie dołowac tym syfem co mi wyskakuje :)buzka ludziska :*:* 3majcie sie :)
|
|
|
|
Nick:Janusz.
Dodano:2004-09-25 14:10:12
Wpis:Ja tam wolę stosować Roaccutane i być szczęśliwym.
|
|
|
|
Nick:krzysiek
Dodano:2004-09-25 13:55:15
Wpis:pff, zrozum ze sa osoby duzo bardziej wrazliwe od ciebie. Tak ciezko to do ciebie trafia? Ze co osoba to inny charakter, inne podejscie do pewnych rzeczy? Dla kogos tradzik moze byc bariera nie do przeskoczenia ktora bedzie mu ciagle uprzykrzala zycie i nie bedzie w stanie z nim normalnie zyc. I jedyna opcja dla takiej osoby jest wyleczenie sie z tego, wszelkimi mozliwymi metodami. Gdyby kazdy podchodzil do tego tak jak ty, to ludzie nawet dupy by nie podcierali, bo po co? Przeciez i tak ludzie wartosciowi nie beda patrzyli na twoj wyglad tylko na twoje wnetrze.. bleh. Chyba zyjesz w jakis wyimaginowanym swiecie. Osoby bez tradziku moga cie akceptowac, moga byc dla ciebie mile itp.. ale zawsze twoja chorobe beda widzialy i ty zawsze o tym bedziesz wiedzial. Tu nie chodzi bowiem o to.. zeby ktos ciebie akceptowal, tylko o to abys sam siebie akcpetowal.. ja siebie z tradzikiem jakos nie do konca moglem, po prostu mi bardzo przeszkadzal i sprawial, ze sie nieswojo czulem. Odkad sie wylczylem jest zupelnie inaczej. Chociaz nie twierdze, ze wraz z wyleczonym tradzikiem minely wszystkie inne problemy. Malo tego, mimo tego, ze jestem od 4 miesiecy wyleczony.. w psychice pozstaly jeszcze dosc spore slady po tych wczesniejszych prawie 5 latach walki.
|
|
|
|
Nick:pff
Dodano:2004-09-25 13:30:06
Wpis:Jesteś śmieszny, najlepiej idź do domu i płacz z powodu pryszczy. Powodzenia, to ty jesteś obojętnym ponury a twoje życie będzie beznadziejne bo codzinnie bedziesz sie przejmował z powodu pryszczy. Leczyć także trzeba te gówno, ale to nie powód zeby se zycie marnować ! Chcesz to siedz w domu ja właśnie wychodzę z przyjaciólmi na basen i później i wcale mi syfy nie przeszkadzają choć je lecze. A jezeli chodzi o dziewczyny to racja ze lepiej by ładnie wyglądac ... ale nigdy ne wiadomo kiedy tradzik odjedzie, za rok czy za 20 lat. Jedno jest pewne prwadziwa kobieta kocha to co masz w sercu a nie na zewnatrz. Pozatym oczywiscie wolałbym byc ładny i piekny, ale załamywanie się myslenie co by było gdyby tego nie zmieni. JEstemy tacy jacy jestesmy i zawsz bedziemy saoba! Głowa do góry ludziska!
|
|
|
|
Nick:Janusz.
Dodano:2004-09-25 13:29:55
Wpis:Ja sądzę, że dla wielu młodych ludzi trądzik jest tragedią. Z resztą czy jest tu ktoś, kto z powodu swej twarzy doświadczył czegoś przykrego, np. nieakteptowanie przez równieśników, "bycie na uboczu", bycie kimś nienormalnym, chorym???
|
|
|
|
Nick:do pff
Dodano:2004-09-25 10:16:07
Wpis:pff, po prostu ukrywasz swoja bezradnosc za maska obojetnosci..
|
|
|
|
Nick:krzysiek
Dodano:2004-09-25 09:06:12
Wpis:Skonczcie prawic te herezje, jezeli zaakceptowales/as siebie takim/a jakim/a jestes twoja sprawa, ale inni maja ochote walczyc a nie sie poddac, zrozum to i zaakceptuj takze ten fakt. Dla mnie najgorsza choroba byl tradzik, bo dotyczyl bezposrednio mnie, a ludzie bez nog itp, to bylo cos odlegleglo i na pewno dla mnie nie bylo wieksza tragedia od tej ktora spotkala mnie. Na szczescie dzieki roaccutane jestem od tego gowna wolny od ponad 4 miechow, mam nadzieje, ze na zawsze!:-)
|
|
|
Nick:JANUSZ
Dodano:2004-09-25 08:35:21
Wpis:Ja zastosowałem Roaccutane przed wakacjami.
Do szkoły wróciłem i wszystkich stosunek do mnie się zmienił i mój zarazem.
Każdy tylko patrzy na mnie z myślą "co on stosuje"???
Twarz jest wyjątkowo zdrowa, mam nadzieję, że będzie taka przez długi okres...
|
|
|
Nick:pimp
Dodano:2004-09-25 03:05:02
Wpis:*****olony syfilizm to najgorsza rzecz jaka mnie spotkala zazywam roaccutane 5 miesiecy i wiekszych efektow nie widze,ale coz bede stosowal jeszcze 2 miesiace a nawet dluzej jesli lekarz tak powie a jesli mnie roaccutane nie wyleczy to qrwa zrobie wszystko zeby to gowno zeszlo mi z mordy bo to jest dla mnie duzy problem kazdy chce dobrze wygladac w tedy jest pewny siebie i moze mase rzeczy zrobic a niestety ta po***ana choroba to wszystko utrudnia taka jest prawda i jezeli ktos sie przyzwyczxail do syfow jak ponizej ktos napisal to gada bzdury ja do tego gowna nigdy sie nie przyzwyczaje i zrobie wszystko by to zeszlo i tak naprawde podswaidomie to pfffffffffffffffffffff tez tak masz chociaz z tego wzgledu ze jestes na tej stronie
piona
|
|
|
|
Nick:pff
Dodano:2004-09-24 22:31:59
Wpis:nie jestem zadnycm minimalistą, ani nie mam silnej osobowości tylko wiem, że życie się ma tylko jedno... i nie zamierzam go przeżyć "zamartwiajac z powody pryszczy" i niekorzystając z uroków życia. Z pryszczami czy bez, życie mamy jedno i nie wiem jak wy ale ja nie zamierzam się orzejmować pryszczami :]
|
|
|
|
Nick:mehehehe
Dodano:2004-09-24 21:47:31
Wpis:Yo:) zgadzam sie calkowicie z pff :) jezu ludzie ja tez jestem dziewczyna i co niby nie mam dołków ?? pewnie ze mam jak znowu mi jakis nowy syf wyskoczy ale to przeciez nic takiego :|wiele razy odczułam odtracenie z powdu mojej geby ale i co mi z tego jak tacy ludzie mnie otracaja mysle sobie ze sa nic nie warci :) i niech spadaja :P:P:Pmam zajefajna paczke znajomych ktorzy mnie lubia taka jaka jestem nawet z nowymi syfami:| wiec nie jest tak zle:) a poztym mam bardzo dobra taktyke odwracania uwagi rozmówcy :) wiec jakos nowa osoba nie zauwaza tych mojich krostek i wogole całego tego świnstwa na całej twarzy :) LUDZIE NIE PODAWAJCIE SIE !!!! bedzie dobrze MUSI byc:) buziula:****
|
|
|
|
Nick:mehehehe
Dodano:2004-09-24 21:47:09
Wpis:Yo:) zgadzam sie calkowicie z pff :) jezu ludzie ja tez jestem dziewczyna i co niby nie mam dołków ?? pewnie ze mam jak znowu mi jakis nowy syf wyskoczy ale to przeciez nic takiego :|wiele razy odczułam odtracenie z powdu mojej geby ale i co mi z tego jak tacy ludzie mnie otracaja mysle sobie ze sa nic nie warci :) i niech spadaja :P:P:Pmam zajefajna paczke znajomych ktorzy mnie lubia taka jaka jestem nawet z nowymi syfami:| wiec nie jest tak zle:) a poztym mam bardzo dobra taktyke odwracania uwagi rozmówcy :) wiec jakos nowa osoba nie zauwaza tych mojich krostek i wogole całego tego świnstwa na całej twarzy :) LUDZIE NIE PODAWAJCIE SIE !!!! bedzie dobrze MUSI byc:) buziula:****
|
|
|
|
Nick:do pff
Dodano:2004-09-24 21:46:21
Wpis:cytuje Twoje slowa "cieszcie sie ze macie rece i nogi" ... ale pamietaj ze to na BUZIE ludzie najbardziej patrza ... kontakt wzrokowy face to face jest niezmiernie istotny ... dlatego ja osobiscie tragedie ludzi bez nog traktuje tak samo jak ludzi z tradzikiem i bliznami na twarzy ... obie grupy cierpia ... nie tworz wiec hierarchii cierpien wiekszych i mniejszych, bo ilu ludzi tyle zdan i nawet znajda sie tacy ludzie co wola nie miec nog w zamian za idealnie piekna buzie ... i na odwrot ... to kwestia charakteru jedynie ... TY moze masz silna osobowosc i potrafisz sie wybic nawet z wielkimi pryszczami, a ktos inny zamyka sie w sobie z tego powodu i zyje w psychice "bez nog i rak " wlasnie, gdyz tworzy sobie bariery i ograniczenia z tego powodu ... i wegetuje przez tradzik i jest mniej aktywny fizycznie i psychicznie od inwalidy nawet ... tradzik to choroba ktora kazdy widzi, kazdy ocenia, kazdy potepia, czasem lepiej miec niewidzialna chorobe (HIV), aby inni niee mogli komentowac ... zyje sie wtedy krócej niestety ale byc moze bardziej szczesliwie mozna .... bo nie liczy sie dlugosc zycia tylko jakosc.. Uwazam ze najwazniejsz jest silna osobowosc, nastepnie uroda. I podkreslam ze cczlowiek z HIV i na wozku inwalidzkim + majacy silna psyche moze miec fajniejsze zycie od czlowieka z niby takimi tylko glupimi pryszczami + slaba psyche. bo jakosc naszego zycia zalezy jedynie od predyspozycji do szybkiego przystosowania i latwej akceptacji siebie. szkoda ze nie kazdy tak potrafi - wtedy tradzik staje sie niestety koszmarem. a najwiekszym koszmarem jest dla czlowieka IDEALISTY i PERFEKCJONISTY, natomiast ty PFF jestes MINIMALISTA i moze niewiele potrzebujesz do szczescia, lecz wielu jest innych dla nich tradzik urasta do rangi powaznego problemu. I przezywaja go tak bardzo jak niektorzy inni znacznie powazniejsze choroby. I spoko przyjme tą chorobe z pokorą i bedę z nią walczyć i zyć po swojemu jednoczesnie ale w sercu to zawsze bedzie bolalo, bo spojrz tez pff ze niejktorzy maja i rece i nogi i sa ogólnie zdrowi i na dodatek nie maja syfów. Więc czemu ja nie należe do tej wlasnie grupy. a skoro nie naleze to mam prawo czasem sie na to wkurzyc i miec depreche no nie ?? i czcze gadanie "zaakceptujecie siebie" jest tylko takim gadaniem, bo łatwo powiedzieć - trudniej zrobić
|
|
|
|
Nick:Janusz.
Dodano:2004-09-24 21:00:02
Wpis:Marek zdecyduj się na Roaccutane. Wiem co to jest osłabienie psychiczne to gorsze niż cokolwiek innego, wiem to po sobie...
|
|
|
Nick:Marek
Dodano:2004-09-24 19:52:44
Email:bllpo.k2eor@@roe2k.opllb
Wpis:@@@@@@DO BECI: Gdzie w Czechach mozna kupic Roaccutane? I jak to zrobic, znaczy ja sie dogadać, po jakiemu? :) Oni rozumieją po polsku? Bo chciałbym sie wybrać może do czeskiego CIESZYNA i moze tam kupic, ale nie wiem czy tam cenny nie bedą wyższe niz te 225zl, bo to prawie Polska...
@@@@@@ Do WSZYSTKICH: Łatwo powiedziec, żeby zapomnieć o trądziku... Ale jak się żyje ze swiadomością samego czekania aż ta choroba przejdzie to nic to nie zmieni... "najważniejsze jest to co w środku człowieka... szata nie zdobi człowieka..." - Są to Bardzo mądre i głebokie słowa, ale bądźmy szczerzy, wygląd tez jest ważny i chcemy się podobać! Nie znam nikogo, kto nie chciałby ładnie i estetycznie wyglądać, a ludzie w 80% podczas rozmowy patrza nam na twarz (te 20% to chyba wiadomo co :P ) Ha, sprobojcie mając "rozwaloną twarz" pójść na dyskoteke i kogoś "wyhaczyć" .... impossible!
Wiadomo, że inni mają gorzej chorujać na bardziej przewlekłe choroby, ale są i tacy, którzy mają lepiej i chyba każdy dąży do ideałów. A ładny wygląd to brak kompleksów, łatwość poznawania nowych ludzi, zdobywania doświadczeń (oczywiście z trądzikiem tez mozna je zdobywać, ale ogolnie ludzie z tą chorobą mają ogromne opory)
Ja juz 7lat "czekam", oczywiście zaakceptowałem siebie jakim jestem... ale z tego czekania mam narazie same bliznki i chęć zakupu Roaccutane. Mam dobry kontakt z ludzmi, ale wiem, ze podczas rozmowy pryszcze przyciągają uwage i ogólnie czujemy sie mniej akceptowani. Np. kumple szli na impreze, zbierali "paczke", byli to dobrzy znajomi i oczywiscie ogólnie trzymamy sie razem, ale jesli chodzi o "wyhaczanie" dziewczyn (troche to prymitywnie brzmi, ale wiadomo o co chodzi) to uważaja mnie za odludka i NAWET PO MNIE NIE ZACHODZA ( choc nie pyatali mnie czy chcem z nimi iść)
Maże o tym by być wolnym od tej "szlachetnej choroby", ale narazie sie na to nie zanosi... Mam 19lat, najwspaniajsze chwile życia i naprawdę wielki bagaż doświadczeń związanych z tą chorobą. Zaczynam nowe życie jako student i niestety musze zacząć je z trądzikiem :( ale cóż... Nie trace nadziei i dalej bede walczył... Bo to jest w pewnym stopniu pewna misja, moje zadanie, by wyleczyc sie z tej choroby. Dzieki trądzikowi nauczyłem sie doceniac urodę i stalem sie twardszy (teraz jak ktos mi powie, ze źle wygladam, wale to... i tego kogoś :P )
Może kiedyś bedzie lepiej...
|
|
|
|
Nick:pff
Dodano:2004-09-24 19:46:11
Wpis:Aga jestem ciekaw twojego zdania, co byś powidzieła gdybyś przez przyapdek w wypadku straciła nogi, albo gdybys była bezpłodna itp ( odstukać ) Ciesz się, że takie coś cie nie dotkneło a jedynie trądzik. Bo na pewno miliony takich ludzi jak tez po wypadku bez nog np. dałobyfortune zeby mieć trądzik nawet najsilniejszy aby tylko móc chodzić. Mozna sobie to tak ujac... cieszy sie ze mamy trądzik a nie np. AIDS czy inna powazna rzecz :] Pozdrawiam!
|
|
|
Nick:Aga
Dodano:2004-09-24 18:59:58
Wpis:Tak samo mozna powiedziec, ze ludzie bez nog, czy inni, dotknieci chorobami sa lepsi, przewaznie tak jest, ze ludzie, ktorzy przeszli wiele cierpien sa lepsi. Dlatego takie gadanie jest bezsensu. Kazdy kto podjal sie ostatecznosci, czyli R przecierpial wiele!!! Poza tym mi to jakos nie pomaga, ze inni nie maja reki czy nogi, czy inne choroby. Dla mnie to wlasnie tradzik jest najwieksza tragedia, bo mnie szpeci, boli, i wogole...oslabia psychicznie.
Latwo jest powiedziec "mysl pozytywnie", ludzie bez tradziku nigdy nie zrozumieja co my przezywamy. Szczegolnie dziewczyny. Chcemy byc atrakcyjne i sie podobac, a nakladajac kilo pudru na twarz wyglada to niewiele pomaga.
A pojsc na basen, czy na plaze, bez makijazu -horror.
I to jest wlasnie moja tragedia, bo nie moge byc soba, bo ciagle sie wstydze "swojej mordy", choc jestem atrakcyjna dziewczyna, ale to nic. Podobno nie mozna miec wszystkiego.
Pozdrowka!!
|
|
|
Nick:JANUSZ.
Dodano:2004-09-24 18:35:12
Wpis:Tak to prawda, ludzie z trądzikiem są lepsi.
Ale nieleczony trądzik też może wywołać kłopoty zdrowotne. Nie wyleczony może spowodowć blizny.
A dla zdesperowanych Roaccutane. To jedyny sposób na szczęście dla nich.:))))))))))
|
|
|